top

nvt

Zeer te verde

Duidelijke afspraken die men ook nakomt. Goede uitleg over de reparatie

Snel en goed geholpen.

APK en beurt. Goede service, duidelijke prijs, geen verrassingen.

Voor de 1e keer bij deze dealer. Jonge occasion gekocht en mijn auto ingeruild. Zeer tevreden over de totale afhandeling.

Stipt en klantvriendelijk

We worden altijd prima geholpen bij garage Kees. Persoonlijke en professionele service. Top!

Zeer fijne vriendelijke service

Er wordt vakkundig en goed gepland aan de auto gewerkt. Persoonlijk contact.

weten waar ze mee bezig zijn klant vriendelijkl

Snel geholpen, prettig contact, goed advies.

Mijn auto rijdt weer als een zonnetje.

Ook voor Tesla deskundige garage

Als je een Tesla hebt hoef je niet persé naar Eindhoven, garage Kees heeft al diverse reparaties verricht (kachel vervangen, voorruit vervangen, bandenonderhoud). Er is diagnostisch me apparatuur speciaal voor Tesla aanwezig.

Fijn heel goed geholpen

Heel prettig geholpen en alle vragen beantwoord

Professionele aanpak

Motor en koppeling bleken beschadigder te zijn dan verwacht. Er werd telefonisch contact opgenomen en problemen duidelijk uitgelegd. Ook werden mij foto's getoond. Auto sinds gisteren terug.

Gewoon goed met optimale service

Gewoon goed met optimale service.

Prima!

Tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden (grote beurt + apk + 2 nieuwe banden). Communicatie is helder en compleet.

Super service en meedenkende mensen

Onlangs mijn klassieker laten herstellen (anti roestbehandeling) en kort daarna een schade. Alle medewerkers doen hun uiterste best om zo snel en zo goedkoop mogelijk tot een oplossing te komen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. De mensen zijn vriendelijk en makkelijk toegankelijk en je kunt met alle vragen bij hun terecht.

Goede en behulpzame garage tijd voor de klant

Goede en behulpzame garage hebben tijd voor de klant en duidelijke uitleg

Professioneel vriendelijk

Gebeld met een probleem, maar dat was voor Kees géén probleem. Ook niet qua tijd, gelijk geholpen.

Goede en snelle service

Perfect met de klant zijn belangen meedenkend bedrijf waar reparaties snel en goed uitgevoerd worden

Goed ,Degelijk en Eerlijk

Goed ,Degelijk en Eerlijk. Altijd een goede Service heb er vertrouwen in.

Netjes snel met goede uitleg.

Ben altijd goed geholpen

Goede kwaliteit met goede communicatie

Altijd een vriendelijk iemand aan de balie met goede service. Ook goede communicatie en meedenken met de klant. Top!

Professionele reparatie in plaats van vervangen stuurkolom-elementen

Mijn Hyundai i40 had spelling op het stuur, veroorzaakt door defect "coupler" in de stuurkolom. Complete vervanging van stuurkolom (onderdeel: enkele duizenden euro) of vervangingen van deel0unit (enkele hondenden euro) werd de kunststof "koppeling" (enkele tientjes) vervangen. Ondanks dat men geen ervaring had met deze reparatie werd e.e.a. binnen enkele uren uitgevoerd. Felicitaties voor het aandurven en prima uitvoering van het werk. Dit stuurkolom euvel komt ook voor bij i30, SantaFé en enkele Kia's . Dus mocht iemand dit hebben, mijn advies "Garage Kees bellen".

Goed, degelijk en eerlijk!

Goed, degelijk en eerlijk!

Altijd vriendelijk en behulpzaam Snelle en goede service

Duidelijke communicatie, vriendelijke monteurs die goed meedenken

Onze camper ging voor het eerst naar auto Kees. Er werd goed contact gehouden over de bevindingen en de oplossing. De monteurs waren vriendelijk en legden alles goed uit. We komen graag weer terug zodra het nodig is.