perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent mijn nieuwe XC 60 opgehaald na inruil van mijn V60. Prima kunnen onderhandelen over inruil en aanschaf!\r\nDeskundige verkopers en zeer klantvriendelijke benadering. Een vertrouwde dealer relatie, ook wanneer het niet specifiek over auto\'s gaat.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor derde (en wrsch. ook laatste) keer bij Volvo Kallen in Geleen geweest. \r\nEerste keer: informatie gaan inwinnen voor de aanschaf van een V60 PIH. Zeer klantonvriendelijk bejegend, alsof ik mijn best moest doen om een Volvo te mogen kopen.\r\nTweede keer: inmiddels had ik een jonge V60 PIH in Duitsland gekocht, en Volvo On Call moest worden overgezet van Duitsland naar Nederland. Het kostte enige moeite om dit gedaan te krijgen, en, naar later bij het eerste pechgeval bleek, was het ook niet correct/niet volledig uitgevoerd.\r\nDerde keer: storing in het infotainmentsysteem. Na software-upgrade niet verholpen; advies: vervangen van het hele systeem a 2200 euro excl. arbeidsloon. Auto is nog geen 3 jaar oud; coulance-aanvraag werd niet aangeboden, en ondanks herhaald verzoek moest ik dit maar zien te regelen via de garage (op 175 km afstand) waar de auto zijn (tot nu toe enige) onderhoudsbeurt had gehad! Het enige positieve dat ik kan melden is dat ik op korte termijn terecht kon en keurig te woord ben gestaan, maar verder totaal GEEN SERVICE. Helaas een dealer die je doet twijfelen of je volgende auto wel een Volvo zal worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe xc 60 opgehaald. Vanaf eerste moment dat ik kennis maakte en mijn xc 60 inruilde tot vandaag bij het ophalen van mijn xc 60 een geweldige indruk gekregen van deze dealer. Verkopers rayco en roger hebben keurige en juiste informatie gegeven en afgehandeld zoals besproken. Chapeau !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in december 2016 een gebruikte V60 gekocht. Roger was eerlijk in de onderhandeling en al vrij snel waren wij eruit. Keurige aflevering met een bloemteje en een fles wijn. Ik heb dit bij andere Volvo dealers anders meegemaakt. EWr werd voldoende tijd vrijgemaakt om de in - en outs van de auto uit te leggen. Kortom ik heb hier een goed gevoel over

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service van Volvo Kallen! Ben afgelopen weekend helaas het slachtoffer geworden van velgendiefstal, maar dankzij de goede en adequate service van Volvo Kallen was ik binnen no time weer mobiel.Nogmaals dank voor jullie goede service.\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden afgelopen zaterdag, wegens aanschaf van een V50, een afspraak in Geleen. Voor ons niet in de buurt maar gezien de prijs en km\'s een goede reden om een afspraak te maken.\r\nOntvangst was prima, proef gereden met de auto en toen in onderhandeling gegaan over de prijs. Uit eindelijk zijn we er niet uitgekomen en zijn we onverrichter zaken weer terug gekeerd naar huis. Voelde wel een beetje aan als een kater maar ik waardeer het dat mensen ook op hun standpunten blijven staan en die van jouw ook respecteren. It\'s all in the game.\r\nOverall gevoel van een professioneel en deskundig bedrijf. Wij gaan nog steeds voor een Volvo!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Auto Kallen zijn tot nu toe uitstekend! Ik heb 4 maanden geleden een V50 gekocht, waarbij de persoonlijke en goede advisering van toen volledig tot zijn recht zijn gekomen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf • Auto Kallen is alles wat je van een klantgerichte garage mag verwachten. Ik was afgelopen vrijdag te laat met het inleveren van mijn auto. Uiteraard heb ik daar even kort over gecommuniceerd en mijn excuses aangeboden. Auto Kallen was echter zo flexibel om mijn auto nog dezelfde dag te repareren en mij een lift naar huis aan te bieden. Tijdens deze autorit begon ik over een zekering en waar ik deze dan zou moeten vervangen als hij nog een keer stuk zou gaan. De monteur schreef alles netjes op zijn formulier. Bij het ophalen van mijn auto was de zekering gemaakt waarbij ik een korte toelichting kreeg waar ik deze zelf kon vervangen. “Meneer u vroeg nog naar….”. Maar uiteraard kon ik ook even kort langskomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Auto Kallen zijn over het algemeen zeer positief. In tegenstelling tot sommige andere dealers viel me gelijk de eerste keer al op dat men aandacht en tijd voor je heeft, en zo niet, in elk geval tijd voor je maakt. Bij de aflevering van mijn nieuwe Volvo werd ik wederom verrast door de informele sfeer. Het enige minpunt zijn de iets hogere service-/onderhoudskosten, maar dat is bij een merk als Volvo ook wel te verwachten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel de aanschaf als de eerste onderhoudsbeurt van mijn nieuwe Volvo zijn prima geregeld. Wat een verschil met mijn vorige Volvo dealer! Mijn complimenten voor Auto Kallen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette, correcte en klantvriendelijke benadering.\r\nAlles wordt tot in detail uitgelegd.\r\nMen neemt ruimschoots de tijd voor (potentiële) kopers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben sinds 2007 klant bij dit bedrijf, sinds de aankoop van een C30. Elk probleem (het zijn er gelukkig niet veel) wordt vakkundig opgelost. Is iets niet 100% in orde, dan geeft men mij liever een andere Volvo mee en lost het probleem op, dan mij in een niet optimaal veilige auto verder te laten rijden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Advies op Volvo V60 Plugin Hybrid, opgevolgd met aanschaf ervan. Techniek briljant, advies optimaal, ook o.g.v. fiscale voordelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, ook als de garantietermijn verstreken is!\r\nDit bedrijf is zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruim 1 jaar geleden een Volvo V50 gekocht!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super familiair en professioneel bedrijf met een zeer goede service en hoge deskundigheid!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en klantvriendelijke Volvo dealer.\r\nKwam op vakantie langs ivm storing climate systeem. \r\nWerd zeer goed geholpen en snel geholpen .\r\nZeker Pascal (receptie werkplaats) was duidelijk en klantvriendelijk.\r\n

Rijksweg Zuid 320

6161 BZ Geleen