Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Voor derde (en wrsch. ook laatste) keer bij Volvo Kallen in Geleen geweest. \r\nEerste keer: informatie gaan inwinnen voor de aanschaf van een V60 PIH. Zeer klantonvriendelijk bejegend, alsof ik mijn best moest doen om een Volvo te mogen kopen.\r\nTweede keer: inmiddels had ik een jonge V60 PIH in Duitsland gekocht, en Volvo On Call moest worden overgezet van Duitsland naar Nederland. Het kostte enige moeite om dit gedaan te krijgen, en, naar later bij het eerste pechgeval bleek, was het ook niet correct/niet volledig uitgevoerd.\r\nDerde keer: storing in het infotainmentsysteem. Na software-upgrade niet verholpen; advies: vervangen van het hele systeem a 2200 euro excl. arbeidsloon. Auto is nog geen 3 jaar oud; coulance-aanvraag werd niet aangeboden, en ondanks herhaald verzoek moest ik dit maar zien te regelen via de garage (op 175 km afstand) waar de auto zijn (tot nu toe enige) onderhoudsbeurt had gehad! Het enige positieve dat ik kan melden is dat ik op korte termijn terecht kon en keurig te woord ben gestaan, maar verder totaal GEEN SERVICE. Helaas een dealer die je doet twijfelen of je volgende auto wel een Volvo zal worden.