Een geweldig feest

14 maart 2024 mijn vierde achtereenvolgende nieuwe Volvo afgeleverd. Uiteraard weer bij Auto Kallen. Een waar feest. Niet alleen omdat de ex40 rijdt als een juweel, maar vooral ook omdat Kallen het feest compleet maakt. Klantvriendelijk, eerlijk, open en zonder kapsones die andere dealers zo vaak karakteriseert. Ik kijk nu al uit naar het volgende feestje. Over vier jaar of zo. Uiteraard weer bij Auto Kallen. The place to be voor een Volvo. Met een vette pluim voor verkoper Rayco.

Volvo Kallen voelt vertrouwd, voelt goed.

Voor de aankoop van mijn vierde Volvo ben ik uit pure nieuwsgierigheid bij Volvo Kallen gaan kijken, in Coronatijd. Eerste kennismaking voelde meteen goed. Mooie showroom. Vriendelijke mensen. Verkoper Stef Janssen nam alle tijd, was vriendelijk, oprecht, niet opdringerig, gaf advies en dacht met ons mee. VolvoXC40 pure electric gekocht. Goede inruilprijs voor mijn auto gekregen, is natuurlijk ook belangrijk. Ook na definitieve aankoop kon ik altijd met vragen terecht. Bij aflevering goede uitleg gekregen, ook van iemand uit de werkplaats. Kortom, tot nu toe geen seconde spijt van mijn keuze voor Volvo Kallen. Ik hoop natuurlijk dat dat goede gevoel ook in de toekomst blijft.

In Januari heb ik hier en Volvo V60 gekocht bij Rayco . Auto stond keurig klaar en voor de testrit en was snel gekocht . Bij ophalen van de auto stond deze keurig klaar en na twee weken een garantie lak probleem mogen oplossen bij mijn eigen dealer . Het contact en service staat hier hoog en je bent hier nog echt klant . Zelf woon ik 217km van dit bedrijf af maar vindt dat geen probleem ivm top service en behandeling .

Bedankt autobedrijf Kallen

Ik ben zeer tevreden over de reparaties en adviezen welke ik ontvangen heb voor mijn oudere Volvo, een S40. Het persoonlijk contact heb ik altijd gewaardeerd, van de verkopers en de mensen van de werkplaats. Mijn vorige Volvo moest vanwege een schade vervangen worden, hij was daar verzekert, dat ging ook allemaal prima. Er was altijd goed overleg en zodoende heb ik heel lang en veilig kunnen genieten. Door mijn leeftijd moest ik nu stoppen met autorijden en ik wil de medewerkers van autobedrijf Kallen hartelijk danken voor de service.

Wat je mag verwachten van een Volvo dealer

Zeer nette ontvangst. Alles lag klaar. Vlotte en vriendelijke afwikkeling bij brengen van de auto. Er werd uitgelegd wat men ging doen. De prijs werd vooraf besproken. Werd keurig gebeld toen de auto klaar was. Bij ophalen werd nog eens de nota toegelicht en of men bijzonderheden had geconstateerd . Auto vervolgens keurig aangetroffen. Zeer tevreden!

Zeker niet zoals voorgesteld

Volvo XC60 2018 (ingevoerd) in onderhoud gebracht bij Volvo Kallen. Er werd door een Service Medewerker aangegeven dat een 60.000km beurt op zijn plaats zou zijn en dit is prima. Daarnaast zou de voorruit worden vervangen vanwege steenslag. Dit laatste is iets waar ik achteraf spijt van heb gekregen. De ruit is namelijk vervangen maar de rubbers sloten niet meer aan. Sterker nog de klemmen waren zichtbaar. Na dit een dag later zelf te hebben geconstateerd, besloot ik langs te gaan en het euvel te melden. Eerste keer terug naar de garage Dit was (18-6). Een monteur verzekerde mij dat dit kon gebeuren (pasvorm oude raam) en dat er verder geen risico’s aan zouden kleven. Zelf sprak ik de zorg uit van mogelijke waterschade maar ook dit zou zeker niet mogelijk zijn daar het gehele raam van een kitrand is voorzien. Als ik last zou krijgen van windgeruis zou een collega er nog eens naar kijken. Met dit antwoord nam ik op dat moment genoegen. Toch windgeruis en…. Een dag later 19-6 (rit over de snelweg) begon ik vanaf 80-90km/h windgeruis te horen vanaf de rechterkant waar de rubber niet goed aansloot. Toch nog even maandag terug gaan om e.e.a. na te laten kijken, dacht ik toen. Na terugkomst ben ik vervolgens met de auto door de carwash gereden en tot overmaat van ramp ontstond er een natte plek in de rechter voorstijl. Na het voorval was ik zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de reparatie en eigenlijk ook wel een beetje boos. Vooral als de klant zelf nog een keer terug komt om melding te maken dat er volgens hem iets niet klopt en je als klant vervolgens eigenlijk wordt afgewimpeld. Ik heb daarom ook meteen die dag (zaterdag 19-6) contact opgenomen met de garage en gevraagd om de auto terug in ontvangst te nemen. Geen vervangend vervoer.., Verdere afhandeling (staccato ivm te weinig tekens), zelf contact moeten zoeken, achteraf een vervangende auto in rekening gebracht gekregen en afgewimpeld worden met 75 euro. Klantervaring 0.

Vandaag mijn 8e Volvo in ontvangst genomen sinds 2002. Allemaal verkocht door Roger. Fijne verkoper. Goed contact en geen gezeur. Afspraak is afspraak. En vooral duidelijkheid!!!!

Zeer klantvriendelijk

Woon in Noord-Friesland en mede o.g.v. mijn leeftijd was men zo vriendelijk om de door mij aangeschafte Volvo om te ruilen met mijn Saab bij mij thuis . Dit geeft aan dat men echt "de extra mijl" gaat en klantgerichtheid ook in de praktijk brengt .

Een geweldige service met een persoonlijk goed advies

Steeds een zeer klantvriendelijke benadering

Gratis winterbeurt

Wat een ongekende service na jarenlang Mercedes gereden te hebben waar je voor elke ademhaling van de monteur moest betalen, is deze aanbieding van Kallen echt een aanbieding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, zeer professioneel te woord gestaan over een reparatie en over enkele accessoires.\r\n\r\n\r\nik ben zeer content!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een jaarbeurt van mijn Volvo XC 60 bij garage Kallen geweest. Wat er extra moest gebeuren is netjes aan mij uitgelegd (kon in de garage wachten). Prima!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, accuraat, redelijk en klantvriendelijk
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Altijd meedenkend en klantgericht.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn 2e Volvo gekocht bij dit bedrijf. Van de V60 naar de XC60 gegaan. Roger heeft ook nu weer zijn uiterste best gedaan om het geheel prettig te laten verlopen. Ben weer blij dat ik voor dit kleinere bedrijf heb gekozen waar de klant geen nummer is maar een naam. Heel persoonlijke behandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitzonderlijk goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Kallen? Uitstekend bevallen. Dé Volvo dealer van het zuiden mag wat mij betreft deze slagzin gewoon in het vaandel gaan voeren. Vrijdag 18 mei 2018 mijn nieuwe XC60 T8 afgehaald. Een auto kopen is emotie en Kallen zorgt voor de juiste emotie. Prima sfeer, uitstekende uitleg en alle tijd voor de klant. Een verademing.\r\nVoeg daarbij de prima inruilprijs voor mijn oude XC60, de goede contacten tijdens de levertijd met de verkoopafdeling en het feit dat de XC60 een fantastische auto blijkt dan begrijpt u mijn conclusie: Auto Kallen? Uitstekend bevallen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na garantieperiode toch nog gratis reparatiewerkzaamheden uitgevoerd aan motormanagement en alarmsysteem. Klantbenadering zeer positief.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al meer als 10 jaar klant naar volle tevredenheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede uitleg tijdens het afhalen van onze V60. Roger Vossen bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent mijn Volvo V60 CC in gebruik genomen,waar ik uiterst blij mee ben.\r\nBen zeer tevreden met de afhandeling over de inruil en aankoop van de auto.\r\nDe aflevering met de uitleg door René Sluismans was perfect.\r\nDeze auto is mijn 22 ste Volvo en dat geeft aan dat ik zeer tevreden met Volvo, maar zeker ook met het personeel van Volvo Kallen,want ze staan altijd vriendelijk en correct voor me klaar houden zo

Rijksweg Zuid 320 6161 BZ Geleen