Een prettig en vriendelijk bedrijf.

Dit was de eerste keer dat ik bij deze garage kwam. Mijn dochter kwam voor haar Volvo te laten maken.Toen vroeg ik of mijn kleine autootje konden maken. Het schakelen ging zo zwaar. Ze wilde daar wel naar kijken en eventueel maken. als ik het met de kosten eens was. Dat was ik en na twee dagen kon ik de auto ophalen. Het doet het weer prima, en dat een andere garage dit niet kon/ of wilde maken. Heel goed gedaan mannen.

Keurig uit de brand geholpen

Na afloop van een gezellige kerstavond wegrijden van mijn moeder (Woonachtig in Venhuizen) naar huis in Amsterdam. Tijdens het rijden merkte ik dat de auto stotterde en inhield en het rook naar benzine. Mijn vermoeden was dat de auto op 3 cylinders liep; oorzaak? Defecte bougie of bobine? Pech/Sleepdienst heeft auto uitgelezen, nog even geprobeerd door accu af te koppelen de boel een schop te geven maar dat mocht niet baten. De auto laten afslepen naar Auto Kager voor diagnose en reparatie. Helaas bleken de monteurs tussen kerst & oud en nieuw vrij dus de week erop was er pas tijd voor diagnose en reparatie. Ik werd hierover keurig gebeld door de eigenaar en door de monteurs op de hoogte gehouden van de voortgang van de bevindingen en kreeg een sms toen de reparatie was afgerond. Een lekkende/defecte verstuiver bleek de boosdoener; blijkbaar had die er al een tijdje minder zin in met flink wat koolafzetting in de cylinder tot gevolg. De verstuiver is vervangen, de motor is daarna gespoeld met een additief in de motorolie en daarna is de olie + filter vervangen.

Een klant gericht bedrijf. Zeer tevreden.

De mensen staan altijd voor je klaar, zoals gezegd zeer tevreden.

Altijd prima, niet te gek

Kom er al diverse jaren, de uur prijzen zijn redelijk en kom er eigenlijk nooit vandaan met onopgeloste problemen.

Uitstekend bedrijf

Prima ervaring, correct, kwam auto thuis laten zien en ook proefgereden, mooi gesprek gevoerd aan de woonkamer tafel. Na aflevering een probleempje gehad , maar zeer snel; en correct opgelost. Top bedrijf in een gemoedelijke sfeer.

Betrouwbaar simpel en afspraak is afspraak.

Betrouwbaar simpel en afspraak is afspraak.

Je bent geen nummer bij Kager

Aandacht voor de klant is groot en alles wordt naar behoren opgelost

Kager stelt klant centraal

Word altijd direct en prettig geholpen

Kager stelt klant centraal

Word altijd direct en prettig geholpen

Geweldige service

Nieuwe auto aangeschaft bjj Kager. Fijne onderhandelingen. Zeer soepele regeling qua aflevering . Zeer vriendelijke en toch zakelijke behandeling door Jan Kager. Bob Kager gaf prima uitleg over de digitale kant van de aflevering. Perfecte afhandeling van het geheel.

Goede menselijke service

Er ging even iets mis en ben daarna goed geholpen door een vriendelijke Jan Kager

Keurig geholpen, vriendelijk personeel

Staan altijd voor je klaar.

Al jaren klant bij deze garage. Niet zoals bij een dealer waar je met een kop koffie moet wachten op je auto maar gewoon de werkplaats inlopen en een gesprek met de monteurs. Ze denken altijd met je mee om een oplossing te vinden. Laatst een andere auto aangeschaft via dit bedrijf. Geen contract ondertekenen maar een handdruk volstaat. Gewoon goed volk.

Prettig en open communicatie . Geen poespas of mooie praatjes. Eerlijke informatie.

Wij zijn door Bob geholpen. Direct een open en eerlijk gesprek over het voortuin . Ook duidelijk en helder als het gaat over de inruil. De levering door vader Jan was gemoedelijk prettig en gastvrij. Ik zou persoonlijk bij de levering iets meer aandacht geven aan de introductie van de auto. Het bedrijf ademt Volvo, dus een korte uitleg zou hierin niet misstaan. Ook al weet de koper hoe het product in elkaar steekt. Dan is de service compleet .

Kwaliteit eb oor voor de klant

Niks te klagen, alles duidelijk en eerlijk.

Uitmuntende service

Mijn auto hier gekocht 3 maanden terug. In die drie maanden al twee keer de ANWB bij mij voor de deur gehad ivm niet willen starten van de auto. De man van de ANWB raadde mij aan om de garage te bellen voor een andere accu. Op zijn advies gebeld en toen ik daar twee dagen later kwam bleek de bestelde accu niet te passen. Ter plaatsen is toen een andere accu gehaald en omgewisseld met mijn oude accu. Nu kan ik zonder problemen op vakantie gaan zonder dat ik straks weer problemen heb met het niet willen starten van mijn auto. Wat een geweldige service, alles viel onder de garantie die ik kreeg bij aankoop van mijn auto.

Altijd goed

Prima service!

Heel goed en prettig

De koffie staat altijd klaar, vriendelijk personeel en goede tarieven, Ik kom graag terug

Betrouwbaar en persoonlijk

Autobedrijf waar kwaliteit wordt geleverd en met uitstekende service.

Prima Service

Goed en snel geholpen goed van te voren geïnformeerd.

Bought a Volvo

I've recently bought a Volvo V40 D4 from Kager Auto and took it on wheels to Romania. Drove around 2300km without any problems. The car drivers and looks as described. Very pleasant to drive. They are also very transparent about everything. Any questions you have they will answer without hesitate. Very friendly and polite employees, well informed and nice to do business with them. Would definitely recommend and be sure that they will take care of their customers.

P.J. Jongstraat 83

1614LB Lutjebroek