Betrouwbaar

Betrouwbaar en staan altijd voor je klaar

Aardig en klantvriendelijk personeel

Goede service, word altijd vlot en netjes geholpen. Vriendelijk personeel.

Attent

Bij het wisselen vsn de banden bleek duidelijk dat de achterrem versleten was. Dit gaven ze aan en konden het ook nog snel in orde maken. Voor de vakantie is het wel lekker te weten dat de remmen weer goed werken. Dank !

top

altijd netjes, vriendelijk en goed!

In vertrouwde handen

Fijn om te weten dat ik als bestuurder met beperkte ervaring mijn Fiat 500 's ochtends in kan leveren en dat hij dan 's avonds weer als een zonnetje naar huis rijdt.

Mijn zorgen worden uit handen genomen

Snelle hulp bij een probleem, direct opgelost.

Gewoon goed

Altijd behulpzaam Eerlijk en goeie service

Directe hulp na uitleg probleem.

Fijne medewerkers in deze garage. Er wordt meegedacht om bijvoorbeeld 2e hands onderdelen te gebruiken. Dit vind ik milieuvriendelijke en kosten besparend.

Top garage en altijd schappelijk

Zeker op Volvo gebied weten zij het euvel altijd razendsnel te vinden en te repareren. Heel blij mee.

Niet alles probleemloos, maat wordt opgelost en staan altijd klaar.

Betrouwbaar en vriendelijk / meedenkend personeel

Ik wordt er altijd goed geholpen, zij denken met je mee. Het is net een dealer maar dan voor een zachter prijsje. Er werken daar zeer gedreven monteurs die weten wat ze doen.

Geweldige service en kundig op alles een antwoord

Geweldige service

prima garage ,duidelijk met afspraken maken.

Fijne monteurs en zeer vakbekwaam.

Top bedrijf

Ik was op zoek naar een speciale Ford occasion. Deze vond ik bij dit bedrijf. Na wat afspraken heb ik deze auto opgehaald. De hele procedure omtrent deze koop was uitstekend. De oude Ford had ik verkocht aan mijn dochter. De distributieriem van deze auto moest vervangen worden. Na het opvragen van een offerte heb ik in overleg besloten om dit ook bij dit autobedrijf te laten doen. De prijs was redelijk en ook de werkzaamheden zijn volgens offerte tot volle tevredenheid uitgevoerd. Mijn conclusie is dat dit bedrijf zeer correcte en kundige monteurs/medewerkers in dienst heeft. Ik denk er over na om, ondanks de afstand, het onderhoud van mijn Ford door dit bedrijf te laten doen.

Worden hier altijd vlot en goed geholpen .

Komen hier al meer dan 10 jr met verschillende merken auto's. Goede service voor een betaalbaar uurloon .

Goede keurige garage

Kom hier al jaren Heb je tussen door even problemen met je auto je wordt snel geholpen Lezen even uit en je weet meteen wat het is Is het spoed wordt je snel geholpen met je auto Echt een top garage

Vriendelijk

Altijd een goede service en zeer vriendelijk en bekwaam personeel

Kundig en meedenkend

Toen het tegen zat met de reparatie en de auto meerdere dagen moest blijven mochten wij gebruik maken van een leenauto met trekhaak. De auto rijdt weer fantastisch. Dank voor de service. (Blauwe Terios op Lpg).

Heel klantvriendelijk. Goede service en schappelijke prijzen voor onderhoud. Ik ben inmiddels meer dan 25 jaar klant, dat zegt voldoende. De afstand Amsterdam-Lutjebroek neem ik op de koop toe. Gisteren samen met Jan Kager mijn nieuwe Polestar opgehaald in Hoorn bij de Volvo dealer en mijn V40 is door hem ingekocht. De aankoop van mijn nieuwe Polestar via internet samen met Jan geregeld. Voor ons beiden een nieuwe ervaring waar we veel van geleerd hebben. Mijn eventuele volgende auto zal ik zeker weer in overleg met Autobedrijf Kager kopen.

goede servies

behulpzame aardige garage

Aardige monteurs, leuke garage, behulpzaam.

Top garage!

Wat een goeie service en super klantvriendelijk! Ze hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Ik zeg, toppers! Van mij dikkev5 sterren!

Geweldig bedrijf

Een prettig en vriendelijk bedrijf.

Dit was de eerste keer dat ik bij deze garage kwam. Mijn dochter kwam voor haar Volvo te laten maken.Toen vroeg ik of mijn kleine autootje konden maken. Het schakelen ging zo zwaar. Ze wilde daar wel naar kijken en eventueel maken. als ik het met de kosten eens was. Dat was ik en na twee dagen kon ik de auto ophalen. Het doet het weer prima, en dat een andere garage dit niet kon/ of wilde maken. Heel goed gedaan mannen.

P.J. Jongstraat 83 1614LB Lutjebroek

228511970