Vriendelijk, laagdrempelig

Tarieven zijn redelijk. Doen moeite voor het kleinste onderdeeltje.

fijne garage

servicegericht en denken goed mee!

Top.

Ik kom er al 40 jaar . Altijd goed ,nooit een probleem .

Een fijne en persoonlijke garage.

Het contact met alle medewerkers is voor een klant prettig. Bij een hoop andere garages geef je de auto bij de receptie af zonder te spreken met een deskundige. Prima zo!!

kan niet beter......

snel /duidelijk correct vriendelijk en betrouwbaar

Vakkundig personeel

Zeer goed personeel met veel ervaring.. Accu was op maar gelijk de zelfde dag een nieuwe er in gezet aan huis Netjes

Snelle handeling, beloofd wat ze hebben gezegd.

Staan altijd voor ons klaar!

Zelfs in het weekend de auto starten die accu problemen heeft. Blij mee!!

Zeer net bedrijf

Goede service Zeer net bedrijf Mijn auto is daar in zeer goede handen!

Altijd goed en meedenkend

Alleen maar goede ervaringen mee gehad. Ze denken ook goed mee in oplossing.

Ronduit fantastisch

Al sinds jaar en dag ben ik klant en word steeds tegemoet getreden als goede vriend. Louter positieve ervaringen. Zeer betrouwbaar, altijd behulpzaam, vakkundig en vriendelijk.

vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk. En normale prijzen.

Ik ben zeer tevreden met auto bedrijf kager.

Ik wordt altijd correct geholpen en de kwaliteit van he uitgevoerde werk is van goede kwaliteit.

Zeer goede, deskundige en klantvriendelijke service!

Mijn nieuwe auto hier gekocht, heel erg blij mee! Een fijne persoonlijke service, goed contact, overleg, hulp, goede monteurs, snel antwoord etc. Ik ben zeer tevreden en raad jullie garage en verkoop van jullie auto's 100% aan!

Snelle service en alles is naar wens

Bij binnenkomst meteen geholpen. Duidelijk wat de opties zijn en er word meegedacht met je eigen wensen. Ook goed geadviseerd naar wat er nog meer mogelijk is.

Je wordt hier gewoon goed , snel en zeer vakkundig geholpen

Prettige mensen

Leuke gesprekken, lekker bakkie koffie en o ja, je kunt daar ook nog prachtige auto’s kopen. Een aanrader

Snelle service

Als je zonder afspraak langs komt en meteen geholpen wordt. Heel fijn

Vakkundig en uitermate vriendelijk.

Mijn Volvo is hier altijd in de beste handen. Ik woon 100 km verderop maar ik blijf hier komen. Een goede garage is goud waard. En dit is er één!

Wordt altijd heel goed geholpen

Is gewoon een geweldige garage met een heel goede service.

Uitstekende garage met top service!

Uitstekende garage met top service! Neemt contact op als er bijzonderheden zijn. Alles in overleg. Ben heel erg tevreden

Is goed

Je wordt goed geholpen

goede garage

snel geholpen

Betrouwbaar en service gericht

Je wordt bij Kager altijd goed geholpen. Ook heel fijn dat er leen auto’s beschikbaar zijn wanneer nodig . Van de week zijn ze zelfs aan huis geweest om mijn auto met lekke band op te halen , bij thuiskomst van het werk stond hij weer netjes voor de deur , dat vind ik echt super service.

Staan altijd voor je klaar

Toppie