Zeer goede en persoonlijke service, vindt je nog maar weinig in de huidige tijd.

Komen afspraken na.

Service en kwaliteit staat hoog bij Kager

In dec 2023 een auto gekocht bij Kager. Eind maart wat problemen met de auto. Ik heb autobedrijf Kager gebeld de problemen uit gelegt . Ze hebben de auto opgehaald met een ambulance een leenauto in gezet . En een paar dagen later was me auto weer terug en alles was gerepareerd. En dit allemaal onder de bovag garantie . Service en vriendelijkheid staat hoog bij dit familie bedrijf. Een auto met een goed gevoel kopen. Is hier zeker aan te raden . Vr gr R. Scholtemeijer

Complete belevenis

Goed geadviseerd en super behandeld. Een echte verkoper maar wel met de menselijke maat. Voor mij 4,5 ster ( op de schaal van 5 )

geweldig

top gewoon

Altijd dik Voormekaar

Snelle service, goeie vak monteurs

Betrouwbaar en goed

Deze garage is een aanrader. De mannen zijn kundig, vriendelijk, snel, eerlijk en betrouwbaar.

Vooral bij afspraken wat de klant wil. Bij voorbeeld leen auto of thuis gebracht worden.

Voelt vertrouwd

Erg vriendelijk.

Prettige verkoper, geen opdringerig gedoe maar to the point! ⭐️⭐️⭐️⭐️

Uitmuntende service, klantvriendelijk.

Onze auto ingeruild, onderweg kwamen we met pech te staan. Ze hebben onze auto naar hun garage gebracht. Een hele fijne auto gekocht. Je wordt ontvangen met een warm onthaal en alles conform afspraak en zelfs meer. Je gaat weg met een super goed gevoel. Bedankt.

Snelle en vriendelijke reparatie van mijn auto

Snelle en vriendelijke reparatie van mijn auto toen ik even langsging om na te vragen of mijn accu nog wel goed was

Tevreden

Mijn auto rijdt altijd weer perfect na de onderhoudsbeurt en APK . Al het personeel is zeer klantvriendelijk en ze denken met je mee. Mijn ervaring is dat ik heer erg tevreden ben

plezierig en met duidelijke uitleg

Jan heeft ons keurig ontvangen en geholpen aan een nieuwe auto

Top Bedrijf

Zeer betrouwbaar.

APK en nieuwe banden

Auto is APK gekeurd en er zijn nieuwe banden gemonteerd. Banden heb ik zelf geregeld, en zijn door Kager gemonteerd. Prima service!

Goede persoonlijke aandacht en er wordt meegedacht

Fijn bedrijf met een goede service. Persoonlijk contact is fijn en er wordt met je meegedacht voor een passende oplossing!

Snel en kundig.

Het probleem werd snel gevonden en dezelfde dag nog opgelost.

Ben prima geholpen en ik ben heel blij met mijn opel mokka

Goede service en vriendelijk personeel

Altijd goed geholpen en beantwoord altijd vragen op juiste manier. Zijn erg klantvriendelijk ingesteld. Toppertjes

Opel astra

Vriendelijk en snel geholpen

Als er wat met de auto is helpen ze je gelijk. Zeer aardige en vakkundige mensen.

Eerlijk familie bedrijf met goede service

En familie bedrijf die graag alles voor de klant doelen klaar staat. Zeker een aanrader

Heel goed!

Auto gekocht. Kager is zeer behulpzaam, vriendelijk, goed geholpen, betrouwbaar…

P.J. Jongstraat 83 1614LB Lutjebroek

228511970