Prima autobedrijf. Naast een goede service en een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding, ook altijd tijd voor een lekker bakkie koffie en een eerlijk en deskundig advies.

Snelle service deskundig personeel koffie staat altijd klaar!

Deskundigheid, betrouwbaarheid en een persoonlijke benadering zijn redenen voor mij om mijn auto te laten repareren bij Autobedrijf Jonkman in Waskemeer. Ook de snelheid en vakkundigheid waar reparaties mee uitgevoerd worden zijn belangrijk ik mijn keuze voor Autobedrijf Jonkman.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service. Goede kennis van zaken en denkt met de klant mee om een goede deal te maken, zonder de kwaliteit te vergeten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede ervaringen klant gericht en een goede prijs kwaliteit verhouding! \"Echt een aanrader\" Ik kom zelf uit Almere, maar vindt het de moeite waard om een stuk te rijden voor een goede services, klantgerichtheid, betaalbaarheid, en een hartelijk ontvangst met een heerlijke bak koffie.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Op de vooravond van onze autovakantie begaf de koppeling van de auto het. Dankzei Autobedrijk Jonkman konden we de dag erna toch nog vertrekken. Hiervoor hebben ze zelfs de auto opgehaald uit Groningen en wat andere afspraken in goed overleg verzet. Waar kom je dat nog tegen?!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het feit dat ik al jaren klant ben, zegt iets over de tevredenheid. M.i is er een open, eerlijke communicatie en als er iets is wordt dat direct benoemt.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom: zeer tevreden.

Al enkele jaren tevreden klant bij Jonkman voor mijn winterbanden, alle banden op voorraad en een goede service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Na een kapotte koppeling te hebben gehad in Frankrijk is de auto in Frankrijk gemaakt. De auto trok echter naar rechts met gasgeven. Jonkman kwam er achter dat men in Frankrijk een bout van het subframe was vergeten vast te zetten. Zij hebben dit op ingenieuze wijze gemaakt. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Alle beurten van onze auto\'s worden door dit bedrijf tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Via Marktplaats Autobedrijf Jonkman gevonden voor nieuwe velgen en banden. Maakt geheel waar wat is afgesproken tegen een scherpe prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

De auto die ik bij de heer Jonkman heb gekocht is een grote aanwinst. De service en klantvriendelijkheid ervaar ik als zeer positief. Een lekke band? Zeer snel geplakt. Een kapotte lamp? Even langsgaan, kop koffie en klaar.

Mijn ervaringen met garage Jonkman zijn zeer goed: klantvriendelijk, uitstekende service & kwaliteit en een bakje koffie als je even moet wachten! De heer Jonkman is een zeer kundige, (klant)vriendelijke en flexibele persoonlijkheid. Tips: (1) tijdige verzending facturen (soms duurt het maanden totdat je een rekening krijgt) en (2) heel soms wordt een aspect v/e afspraak via de mail vergeten (bv. verzoek leenauto). \"Je hoeft niet ziek te zijn om (nog) beter te worden!\"

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Autobedrijf Jonkman geweldige service levert en het personeel vakkundig en klantvriendelijk is! Je kunt er terecht voor APK en/of onderhoud, een nieuwe/gebruikte auto maar ook voor winterbanden. Bovendien hebben ze tankservice. Kortom je kunt er voor alles terecht!