gastvrij duidelijk en heel plezierig .

Vanuit het zuiden van het land was het zeer de moeite waard om naar het noorden te rijden, geheel geen spijt en een mooie auto gekocht.

Zeer prettig om zaken mee te doen!!

Op dinsdag zijn we wezen kijken voor een auto. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Na een proefrit, waren we het snel eens, en werd er meteen een deal gesloten. We zijn erg prettig geholpen door Jacco Jonkman. Duidelijk, eerlijk en betrouwbaar. Komt zijn afspraken zeker na. Een man met passie voor zijn werk en bedrijf. En dat voel je in alles. Zeer prettig om hier als klant geholpen te worden. Ik zou u zeker aanbevelen om eens bij Jacco langs te gaan.

Super bedrijf, woensdag auto gekocht, vrijdag opgehaald.

Een familiebedrijf met verstand van zaken, vriendelijk en behulpzaam. Geen vlotte verkooppraatjes maar duidelijke taal zonder poeha. Kwam bij ons eerlijk en betrouwbaar over!!! Bedankt voor de snelle service. Wij gaan genieten van onze vakantie met de nieuwe auto.

Goede service en vriendelijk geholpen.

Bij het zoeken voor een 2e auto gevonden bij Jonkman Waskemeer.

Alles goed!

Inmiddels heb ik mijn derde auto gekocht bij Jaco Jonkman. Ik wilde mijn Mazda inruilen voor een VW. Binnen de kortste keren was dat geregeld. Deskundig, redelijke prijzen, prima auto’s en een prettige en betrouwbare manier van met de klant omgaan. Ook de monteurs zijn top. Niet aarzelen: daar heengaan voor een nieuwe auto of reparatie/onderhoud!

Super service en vakmanschap

Een zeer netjes bedrijf met goede monteur en gedegen kennis. Eerder al eens een bedrijfswagen gekocht bij Jonkman in Waskemeer, deze is zeer goed bevallen en nu weer geweest met mijn Volvo S90 uit 1997 om mijn airco bij te vullen en te laten reinigen. Eerst de airco onder druk gezet en helemaal opnieuw bijgevuld, en gelijk de lucht kanalen allemaal gereinigd zodat de muffe geur weg is en alle bacteriën zijn gedood. De auto is weer helemaal fris en heerlijk koel, alles wordt duidelijk uitgelegd en ze nemen gewoon de tijd voor je. Een een lekker bakkie koffie der bij. Super, bedankt.

Goede service en professionele hulp.

Na een moeilijke zoekopdracht, is het toch gelukt om de Mazda cx-3 naar onze wens te vinden. Dit allemaal dankzij auto en bandenbedrijf Jonkman. We zijn professioneel geholpen. En erg tevreden over de goede service.

De (garage) deur staat altijd open en de drempel is laag.

We hebben drie jaar probleemloos kunnen rijden, in een auto die we destijds bij Garage Jonkman hebben gekocht. Bij elke APK en autobeurt wordt er goed overlegd en in passende oplossingen meegedacht. Het werd tijd voor een andere auto en die hebben we daar gevonden! Het is een fijn idee, om altijd bij deze garage terecht te kunnen met vragen, daar hoeft niet eerst een afspraak voor gemaakt te worden.

Prima, eerlijke zaak zoals er nog maar weinig zijn!!

Geen opsmuk of "verbeterde omschrijvingen", advertenties zijn gewoon eerlijk. Je treft een betere auto aan dan de advertentie doet vermoeden. We hebben 300km gereden maar zou het de volgende keer weer doen. GEEN teleurstelling bij aankomst maar wel een hartelijke ontvangst met een prima occasion. AANRADER.

Prettige en vriendelijke service

Onlangs een Golf gekocht bij autobedrijf Jonkman. Ik woon zelf in Amsterdam, maar heb hier mijn aankoop gedaan, omdat ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen werd.

In december 2017 bij Jonkman Auto\'s een Volvo XC70 3.2 Summum gekocht. Auto gevonden via internet, ik zocht deze specifieke uitvoering. In de aanloop naar de uiteindelijke koop twee keer uit Brabant naar Raalte geweest. Prima ontvangen en geholpen door Jan Jonkman. Tijdens winterperiode vlak na de aanschaf bleek de standkachel niet te werken. Geen probleem, afspraak gemaakt door Jonkman bij de Volvodealer in Nijverdal voor reparatie onder garantie. Tijdens dit garagebezoek werd door de Volvo-monteur vastgesteld dat de waterpomp \'lawaai\' maakte. Is ook in opdracht van Jonkman vervangen onder garantie. In de week dat de auto in Nijverdal werd gerepareerd, heb ik als leenauto een Volvo V70 meegekregen van Jonkman. Allemaal geweldige service, schrijft deze zeer tevreden klant.

Bij autobedrijf Jonkman onlangs een volvo V40 gekocht, goede service bij aanschaf en aflevering van de auto. Super tevreden met de auto.

Ik heb hier een opel vivaro gekocht ben zeer tervreden met alles. Ik ben helemaal uit braband naar waskemeer gereden voor deze zeer nette bus en voor een goede prijs.Meneer had er nog 4st nieuwe banden opgelegt buitengewoon een topgarage

Vriendelijke medewerkers en eerlijke prijzen. Ook met tanken altijd de scherpste prijzen. In 2017 twee auto\'s gekocht een dikke prima.

Ik ervaar Autobedrijf J. Jonkman als de garage met een lage drempel. Ook wanneer ik zonder afspraak langskom, wordt er tijd voor mij gemaakt en gezocht naar een passende oplossing.

Bij autobedrijf Jonkman heb ik kortgeleden een mooie Seat Ibiza gekocht. De service op maat en het meedenken met de klant is geweldig!

BMW Z4 gekocht bij deze firma. Helaas blijken er wat problemen (welke dhr Jonkman niet zo had kunnen merken) te zijn met de auto. Dhr. Jan Jonkman doet er alles aan om de auto helemaal goed te krijgen en ophalen al is het aan de andere kant van het land is geen enkel probleem. Vervelend dat de auto nog niet goed is, maar alle vertrouwen dat de problemen naar volle tevredenheid zullen worden opgelost. Service is gewoon goed! Aanrader dit bedrijf!

Super bedrijf Staan altijd voor je klaar Heel eerlijk !!

Pas geleden een Volvo gekocht bij Jonkman auto`s in Raalte. Na mijn eerste bezoek was ik al erg tevreden over het bedrijf. Werd super goed geholpen en een proefrit maken was geen enkel probleem. Na overleg thuis besloten om hier de Volvo te kopen, en zo gezegd zo gedaan. Hij zou de auto nog helemaal in orde maken en 3 dagen later kon ik hem al komen ophalen. Ook op dat moment werd er te tijd voor je genomen. Alles nog even goed uitgelegd en natuurlijk al het papierwerk in orde maken. Helaas had ik na 1 week een kleine storing. Heb op dat moment even contact opgenomen en de volgende dag de auto afgegeven. Twee dagen later stond de auto alweer voor mij klaar en tot op heden rijdt die weer goed zonder problemen. De service was echt super en alles werd kosteloos geregeld. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en ken weinig andere bedrijven die zulke service en vertrouwen geven. Het is gewoon een oprechte en eerlijke man die weet waar hij het over heeft. Bij de volgende auto zal ik als eerste contact opnemen met Jonkman auto`s in Raalte.

Wij hebben er een Volvo gekocht en zijn zeeeer tevreden, de storing die we hadden werd direct verholpen, en dit werd kosteloos opgelost, echt super netjes, nog nooit zulke service meegemaakt bij een autobedrijf! Heel gastvrij, en helemaal niet flauw! Eerlijke man, en wij gaan zeker terug, en zullen anderen ook direct adviseren om daar te gaan kijken.

Is J. Jonkman dezelfde als Jonkman Auto\'s te Raalte, de autohandelaar? Als je googled op Jonkman Raalte zie je namelijk meteen \"Jonkman Raalte klachten\" tevoorschijn komen. Heel graag een reactie of review over; Jonkman Auto\'s te Raalte. Hij adverteert veel op marktplaats met 2e hands geïmporteerde auto\'s. Bedankt alvast mensen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaarheid is een belangrijk goed, en dat kom je hier tegen. Een bakkie koffie is niet noodzakelijk, maar wel lekker. Even snel aanwippen voor een storing wordt direct en snel verholpen. Kosten???? Laat maar, dat is service. Ervaar het zelf! Maar, niet met zijn allen nu direct naar Jonkman, want dan is aanwippen er niet meer bij.

Goede en snelle service met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik ga er weer terug!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Compagnonsweg 4 8434NV Waskemeer