Zeer attent

Vriendelijke man. Fijne service.

Auto in beste handen

Mijn auto wordt al jaren onderhouden. Altijd voelt die als nieuw.

Vriendelijk en goede Service

Ze zijn vriendelijk en leveren goede kwaliteit en service.

Betrouwbaar en Vriendelijk

Vriendelijk en betrouwbaar

Toegankelijk, open en direct vertrouwd!

Een fijn familie bedrijf , vriendelijk personeel en een goede inruil en verkoopprijs voor mijn nieuwe auto. Daarnaast een mooie verassing en lekkere taart gekregen. Ik blijf hier terug komen in ieder geval!

Goede transparante service

Duidelijke afspraken, goede prijs kwaliteit. Betrouwbare indruk

Prima bedrijf.

Prima personeel en komt afspraken na top

Oke

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ,ik gehad heb ,nadatik mijn band kapot gereden had . I

Ik werd meteen geholpen met een nieuwe band, en kon meteen weer rijden , bedankt goede service.

Weer prima geholpen

Goede uitleg en communicatie

Professionele service en vriendelijk personeel.

Er werd goed meegedacht voor tijdelijk vervoer. Er werd ook nog gebeld met de voortgang van de keuring. Fijne ervaring met dit bedrijf. Ze komen in ieder geval hun slogan na: Service zoals het hoort.

Goede service voor een eerlijke prijs

Afspraak is afspraak.

Alles zoals het hoort

Betrouwbaar en goede service

Wordt altijd netjes geholpen en communiceren duidelijk en als er iets extra’s moet worden gedaan bellen ze eerst.

Fijn

Vriendelijk, goede service

Een deskundig en eerlijk oplossend advies

Probleem oplossend en meedenkend vermogen. Ze trekken niet het vel over je oren , maar maken wat er stuk is en voeren geen uitbuit programma.

Fijne autogarage

Altijd behulpzaam, meedenkend, transparant, en dat alles voor een redelijke prijs.

fijne garage.

nadat ik vorig jaar mijn auto hier gekocht had, eerste na 40 jaar leasen had ik meteen gevoel een betrouwbare no nonsens garage gevonden te hebben, daardoor ook wil ik ook graag onderhoud hier ieder keer bij laten uitvoeren. zoals verwacht eerste onderhoudsbeurt goed geholpen.

Super service

Hier staat service voorop

Goede ervaring

Je wordt goed geholpen en ze voeren niet zo maar iets zonder eerst te overleggen. Ze leveren goed werk en kan altijd bij ze terecht.

Komen afspraken na en altijd goede service

Erg klantvriendelijk Betrouwbaar Aardig personeel

Altijd goede service

Voor goede service ga je naar henk jongen