Goede zorg voor je auto

Alles netjes afgewerkt en je voelt als je instap en weg rijdt weer als nieuw.

Goede Service Duidelijk naar klanten toe Vriendelijk personeel

eerlijke beoordeling

correcte garage

Daar laten ze de klant terugkeren

in alle opzichten prima autobedrijf,verkoop en onderhoud.

Altijd goede service

Komen de afspraken na. Wat ze doen doen ze goed.

BETROUWBAAR EN VRIENDELIJK

IDEM ZIE HIER BOVEN

Altijd goed niks is te veel, staan altijd klaar.

Fijne gezellige garage.

Snelle en goede service

Auto 's morgens gebracht en 's middags tijdig klaar. Een extra vraag werd vakkundig opgelost.

Vlotte afspraak en effectieve uitvoering reparatie

Service zoals het hoort

Geen snelle verkopers in pak gewoon twee broers die samen met het personeel een mooi autobedrijf runnen, eerlijke prijzen zo wel verkoop als inruil van je auto.

Zeer vriendelijk onthaal met lekkere koffie

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen met lekkere koffie door een deskundige verkoper. De auto stond ook zoals afgesproken klaar voor een proefrit en voldeed aan de beschrijving in de advertentie

Mijn Renault Clio hier gekocht. Goede , eerlijke informatie, vriendelijke verkoper. Goede deal gesloten, mijn eigen auto ingeruild en de verkoper nam de tijd voor ons en dat voelt altijd goed. Ook de verzekering hier afgesloten. Bij ophalen van de auto zag die er piekfijn uit en werd nog een laatste keer afgestoft. Ik kreeg een volle tank mee en als verrassing nog een heerlijke taart die in de auto gelegd was. Al met al beveel ik deze garage aan!

Top bedrijf

Kom er al jaren. Altijd klantvriendelijk. Goede service Eerlijke prijs voor onderhoud.

Als vanouds perfect geregeld!

Al bijna 30 jaar vaste klant. Altijd zeer tevreden!

Uitstekende service !

Planning en reparatie in goed overleg. Deskundig advies gekregen, wat wel en wat niet raadzaam is om te laten vervangen / herstellen.

Goede garage

goede service

Altijd top service

Transparant, professioneel, coulant, goud eerlijk en duidelijk.

Goede service en klantvriendelijk

Bij het inruilen van mijn auto naar een andere auto ben ik uitstekend en klantvriendelijk geholpen. De auto is precies wat ik zocht en over de overeengekomen prijs ben ik ook dik tevreden. Daarnaast moet ik vermelden dat ik al jarenlang geniet van de uitstekende service .

Fijn bedrijf. Totaal niet opdringerig. Je mag rustig rond kijken en een proefrit maken is geen probleem. Aflevering van de auto ging super. Mooi afgeleverd. Auto ziet er piekfijn uit. Als kers op de taart nog een echte taart mee naar huis! Het is feest!

Open en eerlijk

Al jaren een goed gevoel bij zowel koop als onderhoud

Eerlijkheid bereid

Goede en eerlijke behandeling

Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Vakmanschap en betrouwbaar !!

Altijd klantvriendelijk, meedenken en adviseren en prima vakmanschap

100% top

Ik verval in herhaling. Dit team weet wat Service is. Ondanks alle drukte ook even de tijd weten te vinden voor een praatje. Wij zijn super tevreden over deze garage. Bedankt team Henk Jongen.

Duidelijke communicatie en duidelijke afspraken

mijn auto moest ter reparatie naar henk jongen. De auto is gemaakt volgens duidelijke en heldere afspraken.