Betrouwbaar, fijn en snel contact!

Ik werd goed geholpen tijdens het uitzoeken en kopen van mijn auto. Ik heb zeker het gevoel dat ze betrouwbaar zijn en zal zeer zeker terugkomen voor een beurt en apk.

Altijd goede service

Geweldige service

Wederom een andere auto gekocht. We blijven terug komen vanwege de geweldige service. Er word bij onderhoud gewoon eerlijk gezegd hoe het ervoor staan geen flauwe kul . Veiligheid gaat voor alles ze sturen je niet de weg op met een auto wat niet verantwoord is.

klasse

Apk zeer snel geregeld ook de onderdelen waren snel ter plaatse voor reparatie

Volledig ontzorgt

Afspraak gemaakt ivm vastzittende remmen. Binnen een dag weer veilig op weg. En prettige haal- en brengservice!

Ik wordt altijd keurig geholpen

Top Team met top service

Heb al jaren lang mijn auto's in onderhoud bij Broeksema Autoservice, Prima service, altijd correct en betrouwbaar. daarbij heeft Broeksema een fijn team. Voor diegene die twijfelt of zoekende is, dan is Broeksema Autosevice zeker een aanrader!!

Zeer ervaren werkgever en werknemers

Wanneer ik om welke reden dan ook bij deze garage kom, wordt ik altijd goed en adequaat geholpen ! Zeer vriendelijke monteurs.

Snelle service betrouwbaar en degelijk!

We hebben onze auto al jaren in onderhoud bij Broeksema autoservice. Een erg betrouwbare garage, snelle service en reële prijzen. Oftewel aanrader!

Goede service tegen scherpe prijs

Had een niet zo'n jonge auto scherp ingeruild. Zonder dat ik het gevraagd had was er nog een kleine reparatie uitgevoerd aan de auto die ik gekocht had terwijl ik zelf het een en ander slordig geregeld had. Ook dat is op heel goede manier opgelost.

Heb vandaag schade aan electriche spiegel opgelopen, Broeksema auto service gebeld, hebben dit gelijk op zich genomen, onderdelen besteld en gerepareerd . Super service en nette prijs. Maar dat ze het er even tussen door doen. Is top.,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben al enige tijd klant bij dit bedrijf, prima service en garantie! beter dan de dealer ook wat betreft de prijs. hetzelfde onderdeel ging weer kapot is kosteloos door de garage weer hersteld.

• Service N.v.t.

Hele goede/snelle service en vriendelijke mensen

Goede ervaring. Goede reparaties voor eerlijke prijs. Al twee keer een occasion gekocht.

Ben al jaren naar volle tevredenheid vaste klant. Uitstekende service en prettige mensen! Meedenken met de klant en snelle aanpak zijn grote pluspunten. Kortom een topgarage!

Ik kocht een gebruikte auto bij Dhr.Broeksema en kreeg een buitengewoon goede professionele ontvangst en verdere afhandeling tot en met mijn vertrek aan toe ! Bravo Heer Broeksema ga zo door , vriendelijke groet Carel Sarlet

Gebuikte auto gekocht. Super snel en keurig afgeleverd!

Sinds 2012 heb ik mijn auto, Peugeot 307 Station, tot volle tevredenheid bij Broeksema Auto in onderhoud. Accuraat, degelijk en vooral betrouwbaar.

Zéér goede én betrouwbare servise Prijs nooit te veel. Óók met kleine repararie\'s heel betrouwbaar!

We hadden een mooie tweedehands Polo via Autotrack gezien. De eerste communicatie via Email verliep zeer correct. We zijn snel tot overeenstemming kunnen komen en hebben de auto ongezien gekocht. De staat van de auto was boven verwachting. De aflevering was ook correct. Het was een beetje een gok, maar zijn bijzonder verguld met de aankoop!

Broeksema Autoservice levert geweldige kwaliteit voor een hele eerlijke prijs. Ik heb mijn auto bij Broeksema Autoservice gekocht en daarnaast kom ik speciaal uit Utrecht om geholpen te worden door Broeksema Autoservice, omdat zij erg betrouwbaar zijn en zeer goede kwaliteit leveren. Fijne en goede service, leuke mensen en m\'n auto heeft mij nog nooit in de steek gelaten, dankzij de goede zorgen van Broeksema Autoservice, bedankt!

Opdracht gegeven om een auto voor ons te zoeken. Perfect gedaan,goed geluisterd naar onze wensen.

Onze auto hadden we vier weken toen de starter motor het begaf. Auto is opgehaald en kostenloos gerepareerd. Top service.