Ruim aanbod caravans en campers, klantvriendelijke ontvangst

Vriendelijke benadering door personeel, om vervolgens ongestoord het aanbod campers te kunnen bekijken. Bij keuzebepaling professioneel advies gekregen. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor uitleg bij aflevering van onze aankoop.

• Showroom

Beste Gerardina, Enorm bedankt voor deze prachtige review. Hier zijn we enorm trots op. Goed om te lezen dat u rustig de tijd heeft kunnen nemen om alle campers te bekijken en dat u vriendelijk bent geholpen bij het maken van de keuze. Mooi ook, dat onze collega's ruimschoots de tijd hebben genomen om de overdracht van het voertuig zo prettig en zo duidelijk mogelijk te doen zodat u volledig voorbereid kunt gaan genieten van de camper. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. DE JONG Kampeer & Recreatie wenst u dan ook veel mooie reizen en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

"Ophalen camper is een feestje!"

Dat is wat verkoper Laurens beloofde toen we besloten onze camper vorig jaar in te ruilen voor een nieuwe. En die uitspraak klopte! Vanaf het eerste contact doen ze wat ze beloven en bij het ophalen van de nieuwe camper twee weken geleden, was er 'het feestje', maar vooral ook uitgebreide aandacht en geduld voor uitleg en toelichting. Ook de informatie die we meekregen over wat nu en de komende periode te doen, is overzichtelijk. Dag en nacht verschil met een eerdere ervaring die we hadden met een dealer in het Noorden van het land (onze eerste camper ervaring).... Kortom, het feestje dat was beloofd, hebben we gekregen. Dikke pluim voor (de medewerkers van) De Jong!

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Astrid, Dank je wel voor deze geweldige review. We zijn hier uiteraard super blij mee en worden er stil van. Fijn dat we hebben kunnen laten zien wat Laurens in dit geval heeft beloofd. Fijn dat alles als een feestje is ontvangen en jullie meer dan tevreden zijn. We werken als team dan ook hard om deze service te bieden en zo de klantbeleving naar een hoog niveau te brengen en te houden. Goed om te horen dat tijdens dit feestje de uitleg uitstekend is geweest zodat jullie onbezorgd kunnen gaan genieten van jullie nieuwe camper. We hebben inmiddels de complimenten aan iedereen overgebracht. We wensen jullie dan ook heel mooie reizen toe en veel veilige kilometers. We zien jullie graag weer verschijnen in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekende verzorging van de camper.

De aflevering was grondig en prettig. Fijn een aantal tips te horen.

• Showroom N.v.t.

Beste Pieter, Dank voor deze kort en bondige complimenten. Dat vinden we altijd fijn om te horen. We proberen altijd volledig te zijn in de uitleg bij de afleveringen van voertuigen. Zo kunnen onze klanten veilig op reis en komen zij niet voor verrassingen te staan tijdens de vakantie. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter, Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie,

De aankoop van onze camperbus bij de Jong was ėén groot feest!

In december kochten wij onze camperbus. Door het enthousiasme van de verkoper waren we al onder de indruk voor we hem überhaupt gezien hadden. Een goede inschatting, van de verkoper, want bij het zien waren we meteen verkocht. Een paar kleinigheden werden nog opgelost en in januari mochten we hem komen halen. Na een gezellige oplevering, waar in 2 uur tijd alles werd uitgelegd vertrokken we met een goed gevoel! Wij zijn er helemaal klaar voor en weten zeker dat we met onze vragen altijd terug mogen komen. We willen de mensen van De Jong ontzettend bedanken!

• Showroom

Beste Liesbeth, Hier worden we een beetje stil van. Wat een mooie en vriendelijke review. Uiteraard zijn we hier heel trots op. We danken je voor het vertrouwen in DE JONG Kampeer & Recreatie. Goed om te horen dat jullie al heel snel enthousiast werden voor de aanschaf van de buscamper. Natuurlijk leuk dat dit extra werd versterkt door onze verkoopadviseur. Natuurlijk werken wij er hard aan om alle zaken die wellicht nog opgelost moeten worden voor levering op te lossen. Fijn dat ook de levering als een feestje werd gezien en jullie volledig op de hoogte zijn gebracht van alle mogelijkheden van de buscamper. We merken dat een goede uitleg door onze medewerkers altijd erg op prijs worden gesteld en blijkbaar is dit bij jullie prima gelukt. Uiteraard mogen jullie altijd met vragen in contact treden met ons om dan samen te komen tot een passende oplossing. We begroeten jullie graag weer een volgende keer in onze Showroom of Technocenter. Maar voor nu wensen we jullie veel mooie reizen en veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Allemaal vriendelijke mensen.

Heel prettig geholpen, zowel bij de inruil van de caravan als bij de aflevering van de nieuwe occasion Alles keurig op tijd en allemaal heel bereidwillig. Echt heel TOP!! Ook nog een hele leuke tas vol verrassingen!

• Showroom

Beste Jos, Dank je wel voor deze mooie review over DE JONG Kampeer & Recreatie. Goed om te vernemen dat jullie prettig zijn geholpen en dat de switch van inruil naar de nieuwe levering goed is verlopen. Top ook dat alles netjes op tijd is geregeld en onze medewerkers hierin een mooie rol hebben kunnen spelen. Daar werken we dan ook iedere dag hard aan. Als slot willen we je danken dat het aflevertasje goed terecht is gekomen en deze verrassingen heel erg worden gewaardeerd. We wensen jullie heel veel veilige kilometers toe en mooie vakanties. Met vriendelijker groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Service is meer dan dienstverlening en da's bij De Jong helemaal top.

In mijn ogen is de definitie van "service" dat er iets gedaan wordt wat je niet had verwacht. Want anders is het gewoon dienstverlening. Mijn ervaringen met De Jong is dat de dienstverlening kwalitatief goed is, maar dat daarover een sausje "service" wordt gegoten. Daaronder versta ik dat er net even dat extra stapje wordt gedaan om de klant tevreden te stellen, ondanks dat het volgens mij vaak erg druk is. Die service-instelling geldt voor het hele bedrijf, zoals ik het nu ervaren heb. Ben dus erg tevreden met De Jong Kampeer & Recreatie.

• Showroom N.v.t.

Beste Hans, Hier worden we even stil van. Wat een prachtige review heb jij voor DE JONG Kampeer & Recreatie willen schrijven. Fijn dat je onze service heel erg weet te waarderen. Uiteraard doen we iedere dag er alles aan om voor onze klanten het optimale te bereiken. Hierbij is de dienstverlening dan ook een belangrijke marker in onze bedrijfsvoering. Het klopt dat we het vaak erg druk hebben maar dit mag natuurlijk geen invloed hebben op onze kwaliteit en service. Blij zijn we dus dat je erg tevreden bent met DE JONG. We hopen je dan ook graag weer te mogen ontvangen in onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Zeer goed en vakkundig geholpen

Zeer prettig en duidelijke uitleg.

• Showroom

Beste Linda, Hartelijke dank voor de mooie review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u ons als zeer goed en vakkundig ervaren heeft. Dat u een prettige en duidelijke uitleg heeft gehad, maakt ons trots. Wij zullen altijd proberen u een vakkundige service te bieden. Wij verwelkomen u graag nogmaals in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Too

Na afgelopen zomer een camper gehuurd te hebben bij de Jong Kampeer & Recreatie in de Zilk, waren wij al super enthousiast over dit bedrijf. Tijdens de vakantie een paar keer contact gehad i.v.m schade door het noodweer in Slovenië en elke keer werden wij super vriendelijk en goed geholpen. Eenmaal thuis besloten wij om een camper voor ons zelf te kopen. Na een teleurstellende ervaring bij een camper handelaar in de buurt, toch weer bij De Jong terecht gekomen. De verkoper was vriendelijk, dacht met ons mee en was vooral eerlijk. De keuze was al snel gemaakt en een mooie Carado T338 was van ons. Op de dag van de oplevering werden wij door Floris in onze nieuwe aanwinst gelaten en daar liet hij ons een kwartiertje alleen in de camper om even te wennen aan het idee dat deze mooie camper van ons was. Hierna een lekker bakkie koffie en een zeer uitgebreide uitleg over de camper en het kamperen met een camper in het algemeen. Wij hebben deze aanpak als zeer prettig ervaren en gingen met een grote lach op ons gezicht de deur uit.

• Showroom

Beste Mike, Wat worden wij enthousiast van deze review. Dat u eerst al een fijne ervaring heeft gehad tijdens het huren en daarna tijdens de koop, stemt ons zeer tevreden. Wij vinden het fijn om te lezen dat u ons als vriendelijk, meedenkend en vooral eerlijk omschrijft. Wij zullen te allen tijde streven om u op deze manier van dienst te zijn. Dat onze aflevering als prettig ervaren is, maakt ons alleen nog maar gelukkiger. Wij zullen de complimenten overbrengen naar ons afleverteam. Hartstikke bedankt voor deze mooie uitgebreide review en veel mooie reizen en veilige kilometers gewenst met de Carado T338. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Professioneel efficiënt gerunde organisatie met oog en gevoel voor de klant!

De klantvriendelijkheid en goede luistervaardigheid van de verkoper waardeer ik met een 10. De samenwerking van het personeel tussen de verschillende afdelingen loopt zeer soepel. De openheid en mogelijkheden tot vragen stellen is bijzonder klant gericht. Dank u wel, de goede begeleiding maakte de aankoop van ons kampeermiddel tot een feestje. We waren in goede handen.

• Showroom

Beste Paula van den Bosch, Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Hier zijn we uiteraard heel content mee. Goed om te lezen dat onze verkoopadviseur klantvriendelijk is en goed luistert waar uw behoeftes liggen en wat u voor ogen heeft. Dat hierna de communicatie vlotjes verloopt tussen onze afdelingen dat mag u natuurlijk ook van ons verwachten. We werken hier hard aan om dit op een hoog niveau te brengen en te houden zodat iedere klant dezelfde ervaring mag beleven zoals u dat heeft gehad. Dus we zijn trots dat u dit als een feestje heeft mogen ervaren en zien wij u graag terug bij onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Perfect!

Zojuist een prachtige Bürstner Premio 460TS uit de verhuur gekocht. Samen met Johnno tot een goede overeenkomst gekomen en alle puntjes genoteerd, die in maart allemaal gerepareerd gaan worden, want je wilt niet weten, wat mensen allemaal uitspoken met een gehuurde caravan!! We zijn op een perfect, vriendelijke manier geholpen door De Jong, ze namen echt ruimschoots de tijd voor ons, zeker toen wij hem afgelopen vrijdag op gingen halen. Top gedaan, Menno!

• Showroom

Beste Jan en Connie, Allereerst gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Bürstner Premio 460TS. We vinden deze review natuurlijk harstikke fijn om te ontvangen. Goed dat jullie samen met Johnno de juiste keuze hebben kunnen maken en dat alles wat er nog moest gebeuren goed is uitgevoerd. Natuurlijk hoort een prima aflevering hier ook bij en is het goed om te lezen dat Menno hierin op de juiste manier de uitleg en de aflevering heeft gedaan. Onze dank voor jullie feedback en gaan we op deze voet graag verder. We wensen jullie mooie vakantie reizen en veel veilige kilometers met jullie prachtige caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Tot nu toe goed

De uitleg van de camper was zeer goed Service werkplaats moet ik nog onder vinden Verkoper ben ik tevreden over

• Showroom

Beste W. Kuyt, Dank voor deze kort en krachtige positieve review. Zijn we als DE JONG heel content mee natuurlijk. Fijn dat u onze verkoopadviseur als prettig heeft ervaren en dat u hierdoor tevreden bent. Uiteraard bieden wij vanuit het Technocenter dezelfde kwaliteit en service om u als klant optimaal van dienst te zijn. We zien u daarom heel graag terug bij ons in de Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

fijn persoonlijk contact en veel geduld, we gaan niet over 1 nacht ijs

We hebben veel mogelijkheden de revue laten passeren; een camper, een grote caravan of een kleine, een frans of enkel bed en dan nog de vraag welk uitvoeringsniveau kiezen we en welke accessoires. Het is een hele zoektocht. Onze contactpersoon bij De Jong Recreatie in De Zilk blijft behulpzaam en enthousiast ook al neemt het best veel tijd voor ons. Ook de technische ondersteuning waar het betreft toebehoren als accu, mover enz.is heel fijn, overleg met de man uit de werkplaats die een en ander uiteindelijk ook perfect heeft geïnstalleerd en toegelicht. Inmiddels hebben we onze nieuwe Fendt Bianco Selection 465TG opgehaald. De uitleg was ook hier prima. Volgende week gaan we de training "rijden met caravan" volgen. Zo zijn we goed voorbereid op onze eerste vakantie in januari in Oostenrijk. Dank voor jullie goede service

• Showroom

Beste Lodewijk, Super bedankt voor alle mooie complimenten. Heel verheugd te vernemen dat onze specialisten alle tijd voor jullie heeft genomen om zo te komen tot de beste keuze. In jullie geval betekend dit een prachtige uitgebreide caravan van Fendt. We begrijpen als geen ander dat het uitzoeken tijd kost en vergt het nu eenmaal veel informatie vergaren om de mogelijkheden uit te vinden. Maar het is natuurlijk wel de juiste weg om te bewandelen. Dus nemen we graag hiervoor de tijd voor onze bezoekers en klanten. Top dat ook de montage van diverse accessoires en toebehoren naar wens is geïnstalleerd. Maar ook dat de volledige uitleg over jullie nieuwe caravan goed in de smaak gevallen. Dus dank voor deze prachtige uitgebreide review. We wensen jullie natuurlijk veel succes met de cursus die jullie zullen gaan volgen om straks met een goed gevoel op vakantie te kunnen gaan. Veel mooie reizen en veel veilige kilometers gewenst en zien we jullie graag terug in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Goed bedrijf met fijne medewerkers

Goed geholpen door deskundig personeel Mooie caravan aangeschaft

• Showroom

Beste Martin, Wat goed om te vernemen dat je een prachtige caravan hebt kunnen aanschaffen. Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken door de informatie die onze verkoopadviseurs je hebben kunnen geven. Uiteraard werken we hier bij DE JONG keihard om iedere bezoeker of koper van de juiste en goede adviezen te voorzien. Hartelijk dank voor je mooi review en wensen we je veel plezier met de nieuwe caravan. Tevens veel mooie vakanties en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

prettig geholpen, duidelijke informatie en uitleg.

geen opdringerige verkoper, prima tekst en uitleg over de caravans en fijn om zaken te doen.

• Showroom

Beste Han Visser, Hartelijk dank voor deze mooi review. We zijn blij te vernemen dat u goed bent geholpen door onze verkoopadviseur(s). Dat hierin de tekst en uitleg duidelijk was en u hierdoor uw keuze hebt kunnen maken. Fijn dat onze collega's niet opdringerig zijn en we als DE JONG op deze manier onze klanten een fijne klantenbeleving geven. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Slechte montage fietsenrek op dissel bij Burstner Premio Life 480 TS

Het fietsenrek is dusdanig gemonteerd dat het neuswiel niet te bedienen is bij aan- en afkoppelen van de caravan. Hierdoor moet het TCM30 Thule fietsenrek omgeklapt worden, en na een slag met de slinger van het neuswiel weer terug geklapt worden. Dit steeds herhalen tot het neuswiel op de juiste hoogte staat ! De fietsen kunnen pas op het rek geplaatst worden na het aankoppelen van de caravan, en bij afkoppelen moeten ze eerst verwijder worden. Het kantelrek komt bij kantelen tegen de achterkant van de auto, ofwel hier moet een tweede persoon aanwezig zijn om dit tegen te houden.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Jos, Allereerst excuus voor deze late reactie. We hebben jullie klacht eerst moeten onderzoeken en is er inmiddels contact met je gelegd. We zullen er voor gaan zorgen dat in het nieuwe jaar we tot een passende oplossing zullen komen. Zoals met jullie afgesproken. We zien jullie graag binnenkort verschijnen in ons Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vanaf eerste contact tot en met aflevering caravan TOP geholpen.

Er wordt veel aandacht aan de klanten geschonken op alle momenten in het proces en door alle medewerkers. De aflevering was fantastisch waar alle tijd werd genomen om de nieuwe aankoop goed te leren kennen met alle details.

• Showroom

Beste Henk, Dank voor deze kort en bondige review waar we natuurlijk hele content mee zijn. Goed om te lezen dat we onze klanten de aandacht geven wat we als DE JONG hoog in het vaandel hebben staan. Klantbeleving is natuurlijk een belangrijke pijler voor ons en werken we hier hard aan om dit te waarborgen. Top ook dat het proces van koop tot levering vlotjes verliep en dat bij de aflevering je voldoende bent geïnformeerd om onbezorgd op reis te kunnen. We wensen jullie dan ook heel veel plezier met de nieuwe caravan. Veel mooie reizen en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

komt na wat zij beloven

Bij aankoop van onze camper werden wij geholpen door hans de Jong. Goed advisering naar aanleiding van onze wensen. Geen drang om iets te moeten kopen maar het geheel aan de klant over te laten.

• Showroom

Best Dick, Hartelijk dank voor deze mooie review. Uiteraard zijn we hier heel content mee. Goed om te lezen dat onze advisering goed wordt afgestemd met uw wensen. Leuk dat Hans hierin een goede bijdrage heeft kunnen leveren zodat u weloverwegen een beslissing kon gaan nemen. We wensen u mooie reizen en veel veilige kilometers toe en zien we u graag weer in onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Ervaring, kennis en kwaliteit komen hier tot uiting

Dit bedrijf doet ondanks gebrekkige ondersteuning van haar leveranciers alles om problemen voor de klant op te lossen. Geef hun alleen de ruimte en de rust om de gelegenheid daarvoor te krijgen. Het eindresultaat mag er dan zijn en over garantie wordt al helemaal niet moeilijk gedaan. Kennis van zaken is bij verschillende mensen erg goed.

• Showroom

Beste Taeke, Dank je wel voor het vertrouwen wat jij ons toedicht. We zijn natuurlijk ontzettend blij met een recensie zoals deze. We kunnen niet anders zeggen dat we beamen wat jij hier schetst. Natuurlijk doen ook onze leveranciers er alles aan om op tijd hun zaakjes op orde te hebben maar zijn zij vaak ook afhankelijk van hun leveranciers. Maar dit terzijde. We steken dit compliment in onze zak en zijn we hier heel trots op. Goed om te lezen dat ook onze service op prijs wordt gesteld en dat onze dienstverlening en kennis op professioneel gebied in orde is. Daar werken wij dan ook iedere dag keihard aan. We hopen je binnenkort weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vakkundig en goede uitleg plus een groot assortiment van alles zeer goed

Vakkundig en goede uitleg plus een groot assortiment van alles zeer goed

• Showroom

Beste Jaap, Dank voor je review. Uiteraard zijn we hier heel blij mee. Fijn dat je de uitleg van onze medewerkers weet te waarderen en we mede een goed uitgebreid assortiment hebben op het gebied van kamperen en outdoor. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekend geholpen door de verkoper, de monteur en de oplevering begeleider

Zie hierboven. Dit betrof een nieuwe caravan en inruil van de KIP caravan. benieuwd naar het onderhoud vanaf 2024 M.v.g. Astrid en Peter Plugge

• Showroom

Beste Astrid en Peter Plugge, Hartelijk dank voor deze kort en krachtige review. Gefeliciteerd met jullie aankoop van de caravan. Hopelijk gaan jullie hiermee heel veel plezier beleven. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening van de totale afwikkeling van het kopen tot en met de aflevering. We werken dan ook hard om iedereen deze service te bieden. We wensen jullie dan ook mooie vakanties toe en heel veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Verassend!

Medio april waren wij op bezoek in de prachtige ruime showroom van de camper afdeling. Wij hebben jaren met onze caravan getoerd, maar door omstandigheden deze 3 jaar geleden verkocht. Het camperen bleef bij ons knagen en zijn we bij jullie terecht gekomen. De wens om een camper te huren kwam hier uit.We werden vriendelijk ontvangen en rondgeleid door 3 campers. Duidelijke uitleg en er werd goed naar onze wensen geluisterd! In september stond de camper voor ons klaar. We kregen duidelijke uitleg over het gebruik . Wat in onze ogen een verbeterpunt zou zijn: als je weet dat je klant caravan ervaring heeft en auto kan rijden ,niet alle kleine details als ramen en kast sluitingen maar ook bediening paneel cockpit uitgelegd hoeft te worden. Wij vonden de 2 uur info erg veel en wisten even niet meer wat het begin verhaal was...onze aandacht ontsnapte ook hierdoor ;) De camper daar in tegen was fantastisch! Van alles voorzien,het bed sliep heerlijk en was fijn in gebruik. Wij hebben heerlijke weken in Italië gehad. Dank voor de fijne service en vriendelijk personeel dat ons allemaal zag en groeten. Bart en Marianne Colijn.

• Showroom

Beste Bart en Marianne Colijn, Hartelijk dank voor deze prachtige en uitgebreide review. Heel trost zijn wij op het feit wat u schrijft over onze Showroom en receptie. Fijn dat door onze adviezen en begeleiding u de juiste camper heeft kunnen kiezen voor de huur. Uiteraard weten we heel goed dat veel mensen al ervaring(en) hebben met het gebruik van een camper of caravan. Toch hebben wij ervoor gekozen om alles uit te leggen aan de nieuwe gebruikers van een caravan of camper. Soms werkt dit verfrissend en worden onze klanten toch weer even geattendeerd of eventuele gebruikers moeilijkheden. Zo zorgen we er samen voor dat iedereen onbezorgd op vakantie kan en optimaal gebruik kan maken van de mogelijkheden die een camper of caravan biedt. Maar dank u voor uw feedback in deze en zullen we dit zeker bespreken in het team. Het belangrijkste is dat u heeft genoten van de camper en de reis. Super dat de vakantie hierdoor een succes was in Italië. We hopen dan ook u beide weer te mogen begroeten in het nieuwe vakantiejaar en wellicht weer ervoor kiest om een camper bij ons te huren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekend geholpen

Goed en vakkundig personeel.oplevering caravan goed verlopen ook uitleg werd de tijd voor genomen.

• Showroom

Beste Jan, Wat een heerlijke review. Hartelijk dank hiervoor. Goed dat je uitvoering bent voorgelicht tijdens de uitleg van je caravan. Fijn dat tevens alles naar behoren is verlopen en dat wij hiervoor ruimschoots de uitleg hebben gedaan zodat je veilig op vakantie kunt. We wensen je dan ook veel mooie reizen toe en heel veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

geweldig

Goed geholpen goed advies prima uitleeg.

• Showroom

Beste meneer/mevrouw De Bruine, Hartelijk dank voor deze kort en krachtige review. Fijn dat u goed bent geholpen en dat hierbij het advies naar wens was. We werken hier natuurlijk iedere dag aan om onze service voor onze klanten hoog te houden. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Ik ervaar het contact met De Jong als zeer servicegericht en technisch bekwaam.

Vanwege onze zoektocht naar een nieuwe caravan, hebben mijn vrouw en ik een zestal caravanverkoop-bedrijven bezocht en dat is best een bijzondere ervaring geweest. Metname de mensen die ons bij De Jong geadviseerd hebben -Johnno de verkoper en Mark van het technocentrum- die hebben ons doen besluiten om onze nieuwe caravan bij bij De Jong te kopen. Los van het enorme verschil tussen de inruilprijzen die we van de caravan bedrijven geoffreerd kregen, staken zij in de communicatie en technische advisering met kop-en schouders boven hun collega-bedrijven uit.

• Showroom

Beste Willem, Ontzettend bedankt voor je overweldigende review. We gaan er een beetje van blozen. Heel fijn om te horen dat jullie, uiteindelijk, geslaagd zijn om een passende caravan te vinden die past bij de wensen die jullie hadden. Dat Johnno en Mark hierbij een grote rol hebben gespeeld is helemaal fijn om te horen. We doen er dan ook iedere dag ons best voor om iedere bezoeker de aandacht te geven met bij behorende adviezen die het verdiend. We zijn heel blij dat de communicatie helder is geweest en ook de technische adviezen goed ontvangen zijn, We zullen de complimenten aan beide heren overbrengen. Trots dat jullie uiteindelijk hebben gekozen voor DE JONG Kampeer & Recreatie. We willen jullie mooie reizen toewensen met de nieuwe caravan en veel veilige kilometers. Graag zien we jullie weer terug bij onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Zijn vriendelijk geholpen goed

• Showroom

Beste Eugenie, Wat fijn dat je onze diensten weet te waarderen en ons kort en krachtig weet te beoordelen. We zijn dan ook heel blij met het cijfer 8 wat je DE JONG hebt gegeven. Uiteraard hopen we je nog eens te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom en Technocenter. We zijn benieuwd hoe we deze 8 naar een 9 of 10 kunnen opschalen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk