Filters

8

Blij met mooie aankoop, wel vervelende smaak overgehouden bij verkoper door slechte communicatie

Wij kwamen voor een nieuwe camper bij verkoper Laurens. Wij wilden gewoon een complete camper hebben met voldoende motorvermogen en merk Hymer. Laurens was zeer chaotisch haalde vele types door elkaar en gaf maar gedeeltelijk info. Doordat monteur Mark langs kwam hebben we toch gekregen wat we wilde als uitvoering. Toen wij zelf vroegen later naar het gewicht ivm met B rijbewijs gaf Laurens aan dat B niet kon terwijl mijn vrouw steeds heeft proefgereden. Nu nog afspraak gemaakt voor hoofdschakelaar etc. Voor zo een prijs mogen we toch ook wel een compleet topadvies verwachten dit zeker niet gelukt. Laurens wel heel nette en beleefde man misschien paste hij niet bij ons.' Aflevering Floris was perfect en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima geholpen ondanks problemen met levering camper

Leuke contacten gehad deskundige uitleg goede oplossing gekregen doordat fabrikant niet wilde leveren wat we eerder besteld hadden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

P{rima service, deskundig personeel

Als leek op het gebied van kamperen met een caravan, was het belangrijk dat er een goede en duidelijke uitleg werd gegeven over onze aankoop. Welke extra's wel en welke niet. Ook de uitleg bij aflevering was prima in orde er werd ruim de tijd genomen en alle vragen werden duidelijk beantwoord. Jammer was dat de caravan niet helemaal overeen kwam met de uitvoering die wij eerder besteld hadden. Echter de daarvoor geboden oplossing, nl. omruil op een later tijdstip, is dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prettig gevoel en geholpen

Tijdens ons aankoop van de caravan werden wij gehoord als klant. De wensen die wij hadden waren geen probleem en konden gerealiseerd worden. Ook de afleverdatum was geen enkel probleem, ze dachten zelf met ons mee en konden de caravan die op 5 oktober besteld was dus eind april laten leveren. De aflevering was fantastisch duidelijk uitleg en dingen die echt heel belangrijk waren werden dan ook onder de aandacht gebracht. Enige punt van kritiek zou dan wezen dat waneer je ze belt dat ze moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Maar verder hebben wij tot nu toe geen klagen met de service van de jong.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Goede uitleg bij ophalen van de camper

Een mooie 3 weken met camper op stap. Bij problemen telefonisch advies en er wordt terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
10

Top

Op een mooie dag hebben we impulsief een bezoek gebracht aan de camper-occasionafdeling omdat we in de buurt waren. We zagen er onze droom-buscamper staan voor een aantrekkelijke prijs. Alle tijd en begrip was er voor ons, wij hadden ons niet voorbereid op de aanschaf van een camper. Na goede informatie te hebben ontvangen over alles wat er komt kijken bij de aanschaf van een camper en een goed inruilbod op onze caravan en ook een snel geregelde proefrit met de buscamper zijn we tot koop overgegaan. Het personeel en dat geldt voor alle afdelingen, is prettig, heeft kennis van zaken. De camper is helemaal top afgeleverd met een uitgebreide instructie. Vanaf het eerste moment van aankoop en nog meer na aflevering genieten we van de buscamper. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Ik voel mij echt als klant behandeld!

Vanaf de offerte met alle aansluitende correspondentie kan ik niet anders schrijven dat de organisatie klopt. De medewerkers van de Jong zijn behulpzaam en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg.

Vanuit een goed aanbod op de beurs in Düsseldorf en nieuwe Hymer via de Jong besteld. Fijne en geduldige aanpak met zorg voor de bestelling. Aflevering was in April waar de tijd is genomen om de nieuwe camper op een prettig tempo helemaal langs te lopen en enthousiast uit te leggen. Het is prettig dat zo’n enthousiast iemand er voor je is om je vragen te beantwoorden Top! Als feedback, de man van het Techno center die ons moest helpen met de Hymer app was niet erg vriendelijk en heeft ons helaas op dat punt niet goed geholpen. Jammer en zeker gemiste kans. Overall een goede ervaring en kan de Jong aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

We zijn goed geholpen en de levering van de caravan zoals afgesproken

Met de verkoper hadden we een goed gesprek. Kregen goede inruilprijs. Telefonisch contact opnemen met de orderadministratie is niet mogelijk moet allemaal via mail. Die worden dan wel weer beantwoord. Moest wel zelf paar keer vragen naar leveringsdatum. Zou fijn zijn als we hiervan meer op de hoogte zouden zijn gesteld. Aflevering net goede uitleg. Wel was wielbeugel voor reservewiel eronder niet gedaan. Moet nu opnieuw terug hiervoor. Bij opzetten voortent op 29-3-24 bleek de maat niet goed, na even contact met de Jong instructie ontvangen en past de voortent wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Goede uitleg en en ruim de tijd bij ophalen van de nieuwe caravan.

Als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Prima en betrouwbaar. Service gericht.

We zijn goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze caravan. De inruil verliep ook soepel. Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

Onze eerste camper ervaring...............

Op 1 maart haalden wij onze gehuurde camper Carado l 338 op en om 16.00 uur waren wij op weg naar Italië. Bij de Lucht in Brabant ging het mis; controle lampje olie lichtte rood op en dat betekent altijd stoppen. De wegenwacht die ons hielp haalde 1 liter olie eruit omdat het systeem aangaf dat er teveel olie inzat. De verzekering die in Hardenberg zetelt werd hierna gebeld voor advies en oplossing en deze vertelde dat zij ons liet afslepen en dat we dan maandagmorgen als eerste werden geholpen.....................dit gebeurde dus op vrijdagmiddag 18.00 uur..........wij waren verbijsterd en zijn toen op advies van de ANWB terug gereden naar de Jong in de Zilk om daar zaterdag als eerste aanwezig te zijn. Om 09.30 uur stonden wij bij de garage in Hillegom en daar bleek na uitlezen niet een teveel aan olie te zijn, maar een tekort van 4 liter! Leeggehaald en met 6 liter nieuwe olie gevuld konden wij om 11.00 uur eindelijk onze vakantie naar Italië beginnen. Op zondagavond 3 maart stonden we op 5 kilometer voor de Italiaanse grens weer stil met pech - accu leeg. Hoe dan? Even koffie gedronken in een restaurantje bij de pomp en toen startte de camper niet meer. Weer de verzekering in Hardenberg gebeld wat lukte na 5 pogingen (we werden er telkens "uitgegooid"!) en kregen slecht verbinding. Toen wij ons verhaal deden moesten we heel veel gegevens door geven en toen ik aangaf dat ik die vrijdag ook al pech had gehad met dezelfde camper bleek men daar in Hardenberg niets van te kunnen terug vinden in "het systeem". De juffrouw aan de lijn had gelukkig wel compassie met onze casus en om 19.45 uur stond de Zwitserse wegenwacht voor onze deur met een booster waardoor de motor gelijk weer liep. We zijn toen 4 uur blijven rijden om de accu op te laden. De rest van de vakantie geen pech meer gehad. De Jong in Zilk heeft ons bij terugkomst coulant behandeld door 2 dagen huur terug te storten. Ons advies aan hen is om campers bij terugkomst toch te laten controleren in de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Vriendelijk, fijne begeleiding, en meedenkend vooraf, tijdens en na afloop van de camperreis

Vriendelijke ontvangst, wij gingen voor de eerste keer op reis met camper. We zijn vriendelijk en goed geadviseerd om tot de juiste keuze van camper te komen. Tijdens de reis kan je 24/7 fa de Jong bereiken voor advies of raad. Ook bij mogelijke pech staan zij voor de klant klaar om de overlast tot het minimum te beperken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

huur caravan

na eerst in 2000 een Caravan hier gekocht te hebben, nu een caravan gehuurd. Service is ongevenaard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

zeer goed

verkoop en advies is goed, aftersales was nog beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima geholpen bij aankoop camper en super uitleg bij het ophalen van de camper!

Blij dat we naar De Jong zijn gegaan voor aankoop van de camper

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Uitstekend

Leuk geholpen en prima uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Heerlijke reis met een fijne buscamper.

Camper beviel uitstekend. (Campeo 640.) Jammer dat t slaapcomfort wat tegenviel. Lattenbodem deels gerepareerd met een plank. Verder een heel prettig rijdende buscamper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Ruim aanbod caravans en campers, klantvriendelijke ontvangst

Vriendelijke benadering door personeel, om vervolgens ongestoord het aanbod campers te kunnen bekijken. Bij keuzebepaling professioneel advies gekregen. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor uitleg bij aflevering van onze aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

"Ophalen camper is een feestje!"

Dat is wat verkoper Laurens beloofde toen we besloten onze camper vorig jaar in te ruilen voor een nieuwe. En die uitspraak klopte! Vanaf het eerste contact doen ze wat ze beloven en bij het ophalen van de nieuwe camper twee weken geleden, was er 'het feestje', maar vooral ook uitgebreide aandacht en geduld voor uitleg en toelichting. Ook de informatie die we meekregen over wat nu en de komende periode te doen, is overzichtelijk. Dag en nacht verschil met een eerdere ervaring die we hadden met een dealer in het Noorden van het land (onze eerste camper ervaring).... Kortom, het feestje dat was beloofd, hebben we gekregen. Dikke pluim voor (de medewerkers van) De Jong!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Uitstekende verzorging van de camper.

De aflevering was grondig en prettig. Fijn een aantal tips te horen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
8

De aankoop van onze camperbus bij de Jong was ėén groot feest!

In december kochten wij onze camperbus. Door het enthousiasme van de verkoper waren we al onder de indruk voor we hem überhaupt gezien hadden. Een goede inschatting, van de verkoper, want bij het zien waren we meteen verkocht. Een paar kleinigheden werden nog opgelost en in januari mochten we hem komen halen. Na een gezellige oplevering, waar in 2 uur tijd alles werd uitgelegd vertrokken we met een goed gevoel! Wij zijn er helemaal klaar voor en weten zeker dat we met onze vragen altijd terug mogen komen. We willen de mensen van De Jong ontzettend bedanken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Allemaal vriendelijke mensen.

Heel prettig geholpen, zowel bij de inruil van de caravan als bij de aflevering van de nieuwe occasion Alles keurig op tijd en allemaal heel bereidwillig. Echt heel TOP!! Ook nog een hele leuke tas vol verrassingen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Service is meer dan dienstverlening en da's bij De Jong helemaal top.

In mijn ogen is de definitie van "service" dat er iets gedaan wordt wat je niet had verwacht. Want anders is het gewoon dienstverlening. Mijn ervaringen met De Jong is dat de dienstverlening kwalitatief goed is, maar dat daarover een sausje "service" wordt gegoten. Daaronder versta ik dat er net even dat extra stapje wordt gedaan om de klant tevreden te stellen, ondanks dat het volgens mij vaak erg druk is. Die service-instelling geldt voor het hele bedrijf, zoals ik het nu ervaren heb. Ben dus erg tevreden met De Jong Kampeer & Recreatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Zeer goed en vakkundig geholpen

Zeer prettig en duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.