Vakantie met een camper vinden wij fantastisch.

Een camper huren bij de Jong zal ik iedereen aanraden. De camper is mooi en heel netjes. Uitleg uitstekend. Wij huren volgend jaar zeker weer een camper bij de Jong

• Showroom

Beste Rix, Hartelijk dank voor deze mooie review over ons huurprogramma. Tof dat je ons aanbeveelt om een camper toch vooral bij DE JONG te reserveren. We doen er alles aan om onze voertuigen, of dit een camper of caravan is, in top conditie uit te leveren voor onze huurders. Tevens heel fijn om te lezen dat de uitleg bij de camper als prettig is ervaren. We zien u dan ook graag weer volgend jaar terug en zijn we benieuwd voor welke camper u dan zult gaan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Redelijke uitleg

Redelijk behulpzaam goede uitleg op die dag Maar later kom je toch altijd nog vragen tegen

• Showroom

Beste Peter, Dank u wel voor deze review. We stellen het op prijs dat u uw mening op deze wijze met ons deelt. Natuurlijk zijn we blij om te lezen dat we behulpzaam zijn geweest met de daarbij passende uitleg. Maar is het jammer dat achteraf blijkt dat dit blijkbaar niet helemaal voldoende is geweest. We nemen dit mee in ons werkoverleg om te zien of we onze service verder kunnen verbeteren. Verder is het natuurlijk altijd mogelijk om contact met ons te zoeken als u nog vragen of opmerkingen heeft. Wij zullen er dan alles aan doen om uw vragen samen op te lossen. U kunt hiervoor ons contactformulier invullen op de website, telefonisch contact opnemen met onze Technocenter of Showroom of een mail sturen met de vragen die er zijn. Wij zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te voorzien van de juiste informatie. We wensen we u veel reisplezier toe, veel veilige kilometers en hopen u snel weer te zien of te spreken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Na in september 2022 de caravan ingeruild te hebben vanwege gezondheidsomstandigheden gelukkig tegen mooie camper aangelopen. Toen al (ook na eerder bezoeken) uitstekend voorgelicht over wat je wel en niet kan/moet doen. Ook wanneer je voor duurder gaat wordt een en ander soms ontraden. Kortom eerlijk en gericht klant advies. Enfin dan de aflevering van de camper; was een feestje, keurig verzorgd en uitgebreide voorlichting zoals het behoort. Ook de winkel en de receptie maar ook telefonisch immer vriendelijk geholpen. En dan denk je omstreeks begin juni 2023 op vakantie te kunnen met de camper. Helaas door ziekte en zware operatie alles moeten annuleren. Echter voordat ik het ziekenhuis in ging bleek een breuk in het verlengsnoer van de elektra aanwezig te zijn en dus gebeld met De Jong; uiteindelijk gesproken met Dick van het Techno Centre. Ondanks de drukte kon ik tussendoor komen en is de elektra hersteld. Vervolgens geeft Dick aan dat er nog een paar aanpassingen gepland staan en stelt voor dat dit allemaal gedaan kan worden in de tijd dat ik in het ziekenhuis verblijf, overigens niet wetend dat ik slechter er uitkwam dan toen ik er in ging. Desalniettemin vanaf het moment van aankoop camper tot op de dag vandaag heb ik een hoge pet op van de klantvriendelijkheid van De Jong kampeer en recreatie. En voor hen die niet direct op hun wenken bediend worden en dan maar vinden dat alles negatief is; dat zegt alles over die mensen. Hebben geen flauw idee hoe druk het soms is en dat aanlevering of schades enorm veel tijd vergen. Als personeel dan toch afgebekt wordt omdat men op dat moment niet in staat is om te "leveren" dan moet je gelijk maar negatief zijn over dit bedrijf. Klant kijk eens in de spiegel want dit zegt alles over jou. Medewerkers van de Jong blijf gaan zoals je nu bezig bent; stoor je niet aan dit soort minkukels en koester hen die absoluut tevreden zijn. Dick nogmaals bedankt voor alles wat je voor mij gedaan hebt. Vr gr Ronald Verbiest Leiden

• Showroom

Beste Ronald, Whoow wat een prachtige recensie heeft u afgegeven. U maakt ons hier heel erg blij mee. Zoals u al aangeeft doen wij er alles aan om onze service steeds verder te optimaliseren en het niveau omhoog te brengen. Dat het niet altijd lukt wil inderdaad niet zeggen dat we de service vergeten en bespreken we iedere week met elkaar wat we kunnen verbeteren en waar we kunnen leren. Uiteraard zullen we Dick de complimenten overbrengen en weten we zeker dat Dick hier erg blij mee is. Maar misschien nog wel het belangrijkste van alles is, is dat DE JONG Kampeer & Recreatie hopen dat u gezondheid zal verbeteren en u snel weer opknapt. Daar wensen we u heel veel sterkte mee. We hopen desondanks dat u nog veel zult kunnen gaan genieten van uw camper en mooie vakanties hiermee zult gaan beleven. Met vriendelijke groet, DE JONG Kampeer & Recreatie

Een goed bedrijf.

Wij huren nu voor het 2de jaar een caravan. Voorbespreking goed en aflevering ook. Goed uitgelegd hoe het een en ander werkt. Problemen besproken bij het inleveren. Werd serieus naar geluisterd. Kom volgend jaar weer terug.

• Showroom

Beste Frans van Efferen, Wat een super fijne review. Goed om te lezen dat ook dit 2e jaar enorm is bevallen tijdens het huren van een van onze prachtige caravans. Uiteraard is het altijd goed om vooraf alles nog eens goed door te nemen met elkaar. Zo ga je goed voorbereid op vakantie. We denken dat het altijd goed is om te luisteren naar onze klanten zodat we in de toekomst onze diensten nog verder kunnen optimaliseren en verbeteren. Uiteraard zien we jullie graag volgend jaar weer terug. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

servicegerichtheid een 10

wij verblijven regelmatig met onze camper in de buurt Noordwijk en Noordwijkerhout. Het is erg prettig om een speciaal zaak in de buurt te hebben. De winkel biedt een groot assortiment producten aan voor campingliefhebbers. Daarnaast hebben wij recentelijk een prettige ervaring gehad met het technocenter van De Jong kampeer & recreatie. Wij hebben tegen een schappelijke prijs een multimedia systeem met achteruit rij camera laten monteren. Het bijzondere is dat wij in de buurt van onze woonplaats ook navraag hebben gedaan om deze installatie te monteren. Geen enkel bedrijf durfde dit aan. De Jong dus wel. Daarnaast heeft dit bedrijf een voorziening op maat aangebracht zodat ons slaapgedeelte aanzienlijk is vergroot / verbreed. Dit werd gedaan zonder enige bijkomende kosten; hulde aan Dick en Ferry en nogmaals dank voor jullie servicegerichtheid en vakkundigheid.

• Showroom

Beste Danny, Hier worden we wel een beetje stil van. Wat een mooie en positieve reactie. Fijn dat jullie het gemak ervaren dat we dichtbij te vinden zijn in de regio. Door onze ruime Winkel en Showroom kunnen wij dan ook veel producten en assortimenten aanbieden aan onze klanten. Mochten we dit niet op voorraad hebben dan kunnen we altijd nog verwijzen naar onze online winkels. Vanzelf sprekend, zouden we willen zeggen, dat we onze installaties, zoals het monteren van een multimedia systeem, altijd doen met de grootse zorg en goede prijsverhouding. Tevens goed om te lezen dat we voldoende extra service hebben geleverd zodat het slapen nu veel aangenamer is geworden. We hebben de complimenten doorgegeven aan Dick en Ferry. We wensen je nog heel veel mooi vakantie plezier en veilige kilometers. Natuurlijk hopen we jullie snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Prima caravan gehuurd, tiptop in orde allemaal

Goede service, goed materieel, redelijke prijs

• Showroom

Beste J.A. Broek-Goedbloed, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Hier zijn we uiteraard heel blij mee. We streven er naar om iedereen de zelfde beleving te geven in onze Winkel, Showroom en Technocenter. We hopen u snel weer te mogen begroeten en hopelijk weten we dan de 5 sterren te halen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Professioneel, vriendelijk enthousiasme

Zie hierboven

• Showroom

Beste Alfred, Hartelijk dank voor deze korte en mooie review. Soms zijn een paar woorden al genoeg om alles te zeggen! We zien je graag nog eens terug in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Naar alle tevredenheid geholpen.

De vierde caravan gekocht bij DeJong. Alles naar tevredenheid afgeleverd. Alle opties zijn altijd van goede kwaliteit. Monteur kon ook naderhand nog uitleg geven over de opties.

• Showroom

Beste Fred, Dank je wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat jullie alweer gekozen hebben om bij ons jullie vierde caravan te kopen. Altijd fijn om te lezen dat alles in tevredenheid is afgeleverd, de opties zijn toegevoegd en van goede kwaliteit zijn. Uiteraard zorgen we altijd dat bij deze opties zo goed mogelijk de uitleg wordt gegeven zodat de klant goed voorbereid op reis kan. We wensen jullie dan ook veel vakantieplezier toe en veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Negatieve beoordeling wordt serieus genomen.

Wij waren de eerste huurders van een Bürstner Premio. Prachtige caravan, inclusief mover. Omdat we voor de derde keer een caravan huurden (overigens was dit de eerste keer bij De Jong), waren we van veel zaken al op de hoogte. Helaas verliep de start niet soepeltjes en ook ter plekke op de camping liepen we tegen zaken aan. Toen de caravan werd ingeleverd, werd dit ter plekke gedeeld met een medewerker. Hier werd niets meegedaan. Nadat er een negatieve beoordeling werd vermeld, volgde er emailcontact en daarna telefonisch contact. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een voor ons geschikte afhandeling van de klacht.

• Showroom N.v.t.

Beste Lida, Bedankt voor deze review. Uiteraard zijn wij altijd blij met hele goede reviews. Als er echter reden is dat deze niet goed is kunnen wij er iets mee wanneer wij dit op een opbouwende manier vernemen. Naar aanleiding van de review hebben wij intern het een en ander uitgezocht, contact met uw huisgenoot/partner gehad en de nodige maatregelen getroffen om dit te voorkomen en onze dienstverlening op het niveau te hebben en te behouden wat de klant van ons mag verwachten. Wij vertrouwen er op dat wij u mogen blijven ontmoeten in ons bedrijf voor uw kampeerbenodigdheden. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijne caravan en service!

Prima bedrijf om een caravan bij te huren!

• Showroom N.v.t.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor je mooie review. Dat zorgt ervoor dat wij door kunnen gaan om onze service en ons aanbod in de caravan verhuur zo compleet mogelijk te maken. Hopelijk mogen we je snel weer begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Zeer vriendelijk

Goed geholpen bij aankoop en aflevering van onze nieuwe buscamper.

• Showroom

Beste Hervé Granger, Dank voor deze mooie en korte aanbeveling. We zijn hier natuurlijk enorm trots op. We wensen jullie veel vakantie plezier en veel en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Tevreden

Bij het afleveren waren de gemaakte afspraken niet gedaan moest ter plaatse nog tv beugel geplaatst worden en de big foots er nog onder Bij thuiskomst werkten de disselbak niet en klepje bij tv kapot dus beetje jammer En hopelijk word dit netjes opgelost Inmiddels is onze caravan keurig netjes En de gebreken opgelost dank hiervoor De Jong

• Showroom

Beste Gerda, Bedankt voor deze review en betreuren wij dat een en ander is fout gegaan. Uiteraard proberen wij teleurstellingen te voorkomen en willen wij iedere klant zo goed als mogelijk tevreden weg laten rijden. Blijkbaar is dit, helaas, bij u niet helemaal goed gegaan. Onze welgemene excuses hiervoor. Deze klachten zijn inmiddels bekend bij ons Technocenter en zullen zij zo snel mogelijk contact met u opnemen om alle problemen verder op te lossen zodat u tevreden kan reizen met uw caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer en Recreatie.

Top service, deskundig personeel en persoonlijke betrokkenheid!

Vriendelijke ontvangst bij de balie. De adviezen zijn op maat, de reparaties aan onze camper zijn deskundig uitgevoerd (inclusief update van navigatiesysteem) en die vielen ook nog onder 12 maands garantie. Ondanks de drukte neemt de monteur (Jeroen) de tijd voor ons, luistert goed naar onze vragen en komt met suggesties en oplossingen. Helemaal tevreden!

• Showroom

Beste Cees & Coby, Wat een prachtige review. Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. We proberen onze dienstverlening zo goed mogelijk te houden en te verbeteren. Hiermee laten jullie duidelijk weten dat we op de goede weg zijn. Dank hiervoor. Uiteraard zullen we de complimenten aan Jeroen overbrengen. We wensen jullie weer heel veel plezier met de camper en weer mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG kampeer & Recreatie.

Top vakantie met mooie camper

• Showroom

Beste, Wat fijn dat alles naar behoren is geweest en u een mooie vakantie heeft gehad met een camper die helemaal bij u paste. We hopen dat we u snel weer mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Een prettige zaak met deskundige medewerkers

In het hele traject van koop tot aflevering zijn wij prettig geholpen. Er werd meegedacht en er was een open communicatie. Het hele financiële proces was transparant zonder verborgen/bijkomende kosten zodat wij precies wisten waar we aan toe waren. Kortom, een aanrader om hier je caravan of camper aan te schaffen.

• Showroom

Beste Henk, Wat een prachtige review. Daar zijn we bijzonder trots op. Fijn dat je goed bent geholpen en er werd meegedacht. Goed ook om te horen dat alles helder en duidelijk is afgehandeld en hierin transparantie op de eerste plaats komt. We willen je dan ook heel veel plezier wensen met de aankoop en wensen we u veel veilige kilometers toe en mooie vakanties. Uiteraard enorm bedankt voor deze mooie aanbeveling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Een advies op maat

Als beginnende kampeerders werden we zeer welkom geheten en werd er actief naar ons geluisterd en met ons gedacht wat bij ons zou passen. De occasion caravan die we via hun hebben aangeschaft was precies wat we zochten en kregen een full service van advies tot aflevering. Een top ervaring.

• Showroom

Beste Hessam Raisifar, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. We zullen de complimenten doorgeven aan uw verkoopadviseur. Goed om te lezen dat er actief is geluisterd en uw vragen en wensen goed zijn omgezet naar een juiste caravan. Uiteraard goed dat alles naar wens is gegaan en alles perfect was geregeld met betrekking tot de aflevering. We wensen u veel plezier met de caravan. We hopen dat u veel en veilige kilometers maakt tijdens de vakantie. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Over het algemeen goed, met paar opmerkingen.

1: Bij het ophalen van onze gloednieuwe camper zat er een roestplek op de uitlaat, op de treeplank zaten een paar roestplekjes en de schuifdeur naar de douche liep niet soepel. Deze 'gebreken' zijn ter plekke opgelost naar tevredenheid, maar we begrijpen niet goed waarom jullie er niet voor zorgen dat alles tiptop in orde is bij het ophalen van een nieuwe camper. Erg jammer. 2: We zijn door Cor de Jong goed en prettig geholpen tijdens het proces van aankoop. 3: Jullie zijn goed bereikbaar en de telefonistes zijn klantgericht en dienstverlenend. 4: Ferry heeft ons op klantvriendelijke wijze alle uitleg gegeven over de camper, hij nam alle tijd, heel fijn. Tip voor hem: Had ons laten weten dat het normaal is dat de schijfremmen roest kunnen vertonen ook al zijn ze nieuw, en dat de roest verdwijnt als je ermee rijdt. 4: De stang van de luifeldraaier is op ons verzoek op achterwand bij achterdeuren gemonteerd. Echter het is niet netjes gedaan, de stang maakt contact met de achterdeur waardoor de stang uit de houder schiet. Maakt slordige indruk, jammer. 5: Al met al voor nu blij met onze camper en met de service, echter slordigheden geven minder vertrouwen en dat is jammer.

• Showroom

Beste Lisan, Hartelijk dank voor u bijdrage. Uiteraard is dit bericht intern besproken en is er met u contact opgenomen. We nemen dit heel serieus en zien dit dan ook als positieve feedback waarvan wij kunnen leren om onze diensten verder te verbeteren en te optimaliseren. Wel heel fijn om te lezen dat alles is opgelost. Prettig om te lezen dat het contact met Cor , onze telefoniste(s) en Ferry als prettig zijn ervaren en hebben we de complimenten aan hen doorgegeven. Hopelijk mogen we u vaker begroeten en we op deze manier het vertrouwen weer kunnen krijgen. We wensen u natuurlijk heel veel veilige kilometers toe en mooie reizen met uw camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer en Recreatie.

fijne aflevering door Floris

02 feb werd onze camper geleverd. Na een 2,5 uur durende uitleg die prima was verzorgd door Floris mochten wij met onze camper op pad. Deze middag was prima georganiseerd door De Jong Kampeer en Recreatie. Nu genieten van onze prachtige camper en we kijken uit naar een fijne onderhoudsrelatie met dit bedrijf.

• Showroom

Beste Jack, wat een prachtige recensie. Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door Floris. We hebben de complimenten uiteraard aan hem doorgegeven. Hij dankt je hier hartelijk voor en heeft hij je graag geholpen. We zien jullie graag terug om de camper te voorzien van de standaard onderhoudsbeurten. Uiteraard is een bezoekje aan ons altijd welkom. We wensen jullie mooie en veilige reizen toe met jullie camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Goeie dealmakers.

Dit is onze 2e camper die wij bij de Jong kopen. Wederom goede ervaringen met de aankoop. was lastig ivm de leveringsproblemen van Fiat. Met Harry prima opgelost. Communicatie ook prima deze keer. Dan de aflevering. Technische uitleg dik in orde. Deze keer, in tegenstelling tot de 1e keer, haast haast. Schoonmaken, het wordt meer in reviews geschreven, de buitenkant gaat de spuit overheen. Lijm van transportstickers zit nog op de ramen en beplating. Label van de fabriek zit nog aan de ruitenwissers. Binnen, niet schoon gemaakt. Werkschoenafdrukken, zaagsel. Dit moet echt beter. Het besef is er gewoon niet bij de werknemers dat je met een groot bezit van mensen bezig bent waar lang hard voor gewerkt is. Dan de nazorg, ook een stroef proces. De klant heeft het altijd gedaan. ik zal ongetwijfeld als vervelend bekend staan. Ook hier zou iets meer respect op zijn plaats zijn. Uiteindelijk is het allemaal goed opgelost. Maar kost veel energie. Kortom, als de markt gaat afkoelen tijd om aan verbeterprocessen te werken. Over de fantastische camper dik tevreden!

• Showroom

Beste meneer Van Garderen, bedankt voor uw feedback waarin u enkele punten noemt die kennelijk bij u niet goed zijn gegaan. Wij zullen deze punten dan ook meenemen in ons maandelijks overleg waarbij het niveau van onze kwaliteit een vast agendapunt is. Uiteraard doet het ons een genoegen dat u blij bent met uw camper en ook de zaken benoemt waar u dik tevreden over bent. We wensen u dan ook veel mooie en veilige kilometers toe met uw nieuwe camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Hele nette aflevering van onze nieuwe caravan

Voor de aflevering van de nieuwe caravan wordt ruim tijd genomen en krijg je ook alle tijd om de caravan zelf te inspecteren voor de officiële aflevering, evt tekortkomingen worden direct opgelost. Alle extra’s zijn keurig gemonteerd. Ook de inname van de oude caravan verloopt keurig. Kortom erg tevreden over de aflevering en blij met onze aankoop.

• Showroom

Beste Jack, wat een super mooie recensie over ons als bedrijf. Goed om te horen dat alles naar wens is geleverd en je voldoende uitleg hebt gekregen over de nieuwe caravan. Fijn ook dat alles wat nog niet helemaal naar wens was direct voor je is opgelost. We wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Uitleg camper was uitstekend en afhandeling aankoop ging heel goed

• Showroom

Dank je wel Charles voor deze kort maar krachtige review. Hier zijn we enorm blij mee en tevens blij dat alles naar behoren is verlopen en alles naar wens is. Heel veel plezier met de camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Keurige aflevering

Onze nieuwe caravan stond er perfect bij duidelijke uitleg gekregen, fietsendrager was vergeten en werd direct opgelost, top. Leuk afleverpakket cadeau ontvangen. Zijn heel blij met onze nieuwe Eriba Nova, 442 superluxe caravan!!

• Showroom

Dank je wel Ruud voor deze prachtige recensie. Fijn dat je alles als plezierig hebt ervaren en ondanks een kleine vergissing jullie nu kunnen gaan genieten van jullie Eriba Nova 442. Top dat ook ons afleverpakket in goede smaak is gevallen. We wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Zeer goed gevoel over dit bedrijf.

Bij binnenkomst voel je al de vriendelijkheid van alle mensen die werkzaam zijn bij De Jong. Wij waren opzoek naar een nieuwe caravan. Zijn zeer goed geholpen door Menno. Veel informatie gekregen en meegedacht over de verdere aankleding van de caravan. Na een duidelijk inruil voorstel en nog een aantal extra bezoekjes het koop contract getekend. De aflevering was een feest. Vol energie, tijd en enthousiasme kregen wij een totale uitleg van de caravan bij levering. Op de terugreis naar huis met onze nieuwe caravan aan de haak, zeiden wij tegen elkaar dat dit bedrijf ons een zeer goed gevoel heeft gegeven.

• Showroom

Dat is nog eens mooie review, dank je wel hiervoor. Fijn dat de ervaring bij DE JONG als heel prettig wordt ervaren. Maar nog beter om te lezen is dat we er alles aan doen om de klant optimaal te informeren en daar waar nodig de volle aandacht te geven om hierna volop te kunnen genieten van hun nieuwe aankoop. We wensen je/jullie dan ook veel mooie tijden toe met de nieuwe caravan. Uiteraard zullen we de complimenten doorgeven aan Menno. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Persoonlijk en klantvriendelijk

We zijn erg goed geholpen. De medewerkers waren erg vriendelijk en gaven goede uitleg. Het was een prettig, informele sfeer.

• Showroom

Beste Kim, dat is fijn om te horen dat je goed bent geholpen en je alles als erg prettig hebt ervaren. Dank je wel voor je positieve feedback en hopen we je snel weer te mogen begroeten.

Prima geholpen, zeer vriendelijk personeel.

Nieuwe caravan gekocht, uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg bij aflevering, klein probleempje naderhand werd prima opgelost.

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij dat u het allemaal zo ervaren heeft. Fijn dat het probleempje verholpen is. Wij wensen u veel veilige kilometers met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.