Met fijne camper een fantastische reis door Noorwegen

Wij hebben met veel plezier 3 weken rondgereden in Noorwegen met de Hymer Ayers Rock. Een camper van 5.40 meter lang en daardoor overal goed te parkeren. Gelukkig ook niet al te breed want de wegen in de bergen geven tegenliggers niet altijd erg veel ruimte. De automaat rijdt heerlijk, overal voldoende vermogen. Prima uitleg gekregen voor vertrek. We zijn geen minpunten tegengekomen. Daardoor is onze vakantie fantastisch geworden. Met moeite hebben we de sleutels weer moeten afgeven.

• Showroom

Beste Jan, Wat ontzettend gaaf om met de Ayers Rock door Noorwegen te toeren. De buscamper doet zijn naam eer aan en is daarom uitermate geschikt voor de bergachtige gebieden. Het is dan ook heel prettig om te horen dat de buscamper zo goed bevallen is. Dat de vakantie fantastisch was, doet ons heel goed. Bedankt voor deze mooie review en we hopen jullie graag nog een keer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Laagdrempelig, snelle communicatie en goede service

Gemak dient t de mens; de Jong zorgt er voor

• Showroom

Beste Peter, Dat je ons als toegankelijk hebt ervaren, maakt ons super blij. Wij streven ten allen tijden naar een snelle communicatie en goede service. Het maakt ons dan ook trots dat je het zo beleefd hebt. Gemak dient inderdaad de mens, gelukkig hebben we hier ons steentje aan bij kunnen dragen. Bedankt voor deze mooie 5-sterren review. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Heerlijk erop uit, vrij om te gaan en staan waar we werken, dankzij vakkundig en professioneel team

Ondanks dat we alle dagen (dreiging van) regen hadden, hebben we heerlijk genoten van onze vakantie. Als jong gezin wilden we niet lang rijden maar toch het vakantiegevoel krijgen. Van een boerderij in het Oosten, naar een schitterende camping in het Zuiden. Van Maastricht naar Cadzand en door naar Brielle. Heerlijk. En dat allemaal omdat we een hele goede en fijne incheck hadden, waardoor we na een stoomcursus van anderhalf uur de camper helemaal in de vingers hadden. Het voelde veilig, bijna vertrouwd en we zitten nu al te denken waar we volgend jaar naar toe gaan!

• Showroom

Beste Paul Feldbrugge, Dank voor deze mooie review. Heel fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Wat hebben jullie een mooie route afgelegd. Dat de incheck als goed en fijn werd ervaren maakt ons heel content. Heerlijk dat de voorpret voor een volgende vakantie al begonnen is. Wij verwelkomen jullie graag terug om de ervaring nog vertrouwder te maken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Netjes verzorgd

Keurige caravan met alles erop en eraan Goede service , goede uitleg , top !!

• Showroom

Beste Henk Bouter, Dank voor je positieve bijdrage op Klantenvertellen. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de caravan. Dat de uitleg en service als top ervaren werden, geeft ons een voldaan gevoel. Wij hopen je snel nog een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Perfect geholpen

Nieuwe caravan gekocht, heel fijn geholpen door de heer le Nobel. Aflevering ook perfect. We hopen er veel plezier van te hebben. Kunnen de Jong zeker aanbevelen.

• Showroom

Beste Marinus, Dank voor deze prachtige review. Wij zullen de complimenten overbrengen aan de heer le Nobel. Hij zal de complimenten erg waarderen. Het is ook ontzettend fijn dat je onze aflevering als perfect ervaren hebt, hier worden wij heel gelukkig van. Bedankt voor de aanbeveling en veel veilige kilometers toegewenst met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Helder verhaal en duidelijke afspraken

Prima deal bij koop. Uitstekende uitleg bij oplevering nieuwe caravan.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste C. Mastenbroek, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het erg prettig om te horen dat je tevreden bent over de gesloten deal bij de aankoop van een nieuwe caravan. Dat de uitleg bij de aflevering als uitstekend werd ervaren, maakt ons trots. Mocht je nog opzoek zijn naar de juiste kampeerspullen, dan verwelkomen wij je graag in onze kampeer- en outdoorwinkel. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Huren van een Mercedes/Hymer, een fantastische ervaring.

Drie vakantieweken Italië. Ruim 4000 km. gereden. Veel mooie passe gereden. Overnachtingen op top agri turismo locaties in het mooie Toscane, Umbrië, Marche, Veneto en Trentino. Dit alles met een gehuurde Mercedes/Hymer bij De Jong, veel pk’s, rijplezier en luxe. Ik kan het iedereen aanraden!

• Showroom N.v.t.

Beste Marcel, Wat top om te horen dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad. Dat dit mede mogelijk was door de huur van een van onze campers is alleen maar mooi meegenomen. We willen je danken voor deze prachtige review en de aanbeveling. We hopen je snel weer te mogen begroeten zodat je snel wederom een prachtige reis zult kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Een heerlijke vakantie.

We zijn op vakantie geweest met een camper die helaas halverwege de vakantie een mankement vertoonde waardoor we niet naar het buitenland durfden te reizen. Gelukkig een fijne vakantie in Nl gehad en De Jong heeft de hele zaak keurig afgehandeld waardoor we volgend jaar zeker weer hier gaan huren.

• Showroom N.v.t.

Beste Sandra, Dank voor je positieve bijdrage op klanten vertellen. Dank hiervoor. Natuurlijk heel jammer dat de reis naar het buitenland niet heeft kunnen plaats vinden. Maar goed om te lezen dat de problemen die er waren met jullie zijn opgelost en we jullie volgend jaar weer mogen begroeten. Hopelijk zit een vakantie in het buitenland er dan zeker wel in! Dus graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

uitstekend

afspraken worden nagekomen, zelfs tijdens de vakantie kun je bellen voor advies

• Showroom

Beste Rene, Dank je wel voor deze mooie en goede review. Hier zijn we uiteraard erg blij mee. Fijn dat alle afspraken zijn nagekomen en dat je tijdens de vakantie goed en adequaat geholpen bent telefonisch. We zijn heel blij met deze 8 en willen graag kijken hoe we onze zaken nog beter kunnen organiseren om er de volgende keer er een 10 van te kunnen maken. Mocht je hiervoor suggesties hebben dan vernemen wij dit graag. Dus graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Top ervaring

Zeer goede service. Goede uitleg over de gehuurde caravan.

• Showroom N.v.t.

Beste Jolanda, Hoe kun je kort en krachtig verwoorden wat je vindt van onze service en kwaliteit. Dank je wel voor deze mooie review. Heel blij mee en zijn we verheugd dat onze verhuur caravan en uitleg goed is bevallen. Hopelijk mogen we jullie snel weer begroeten en kunnen jullie weer fijn op reis. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

De perfecte mix tussen klantvriendelijkheid en professionaliteit.

Voor ons de ultieme manier om op vakantie te gaan: altijd een perfecte camper, alles is zoals afgesproken en immer een perfecte en vriendelijke service.

• Showroom

Beste Hans, Wat fijn dat je keer op keer onze service en diensten weet te waarderen. We zijn dan ook heel blij met deze prachtige recensie. Fijn dat jullie hebben kunnen genieten van een heerlijke ultieme vakantie. Heel graag zien we jullie dan ook weer snel bij ons terug voor weer een nieuw avontuur met een van onze campers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

goede camper leuke bediening

Bij ophalen meteen borg betalen maar bij afleveren (geen problemen geconstateerd) handtekeningen gezet maar de borg na 5 dagen pas terug. Dat moet toch na de handtekeningen meteen kunnen?

• Showroom

Beste Nico, Dank voor je mooie reactie in de kop tekst. We zijn blij om te lezen dat we goede campers in ons verhuurprogramma hebben zitten en dat onze service met bijbehorende bediening goed is ontvangen. We begrijpen je volledig als het gaat om de borg terugbetaling. Je begrijpt vast dat er enige tijd nodig is om alles door onze administratie verwerkt te krijgen. Dit heeft ook te maken met andere zaken die te maken hebben met de afwikkelingen van de boeking. We doen er altijd alles aan om de borg binnen een week aan onze klanten, mits er geen bijzonderheden zijn, terug te betalen. Mocht je hierover nog meer informatie wensen dan willen we je vragen om hierover even contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Kundige medewerkers, prima afleverings'gesprek'

We konden rustig rondkijken. Dat werd afgewisseld met (af en toe) een contactmoment met een verkoper. Daarna een goed gesprek over aanschaf en inruil. Het opleveren gebeurde in een duidelijk gesprek met goede instructies.

• Showroom

Beste meneer Brussen, Hartelijk dank voor deze mooie review. We zijn blij om te lezen dat u op uw gemak alles heeft kunnen bekijken. Dat onze interactie voldoende is en de communicatie als prettig is ervaren. We zijn continue bezig om onze dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Uw review helpt hierin geweldig. We wensen u veel plezier met uw caravan en hopen op mooie reizen en veel veilige kilometers voor u. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Was top.

We werden hartelijk ontvangen. Uitleg over camper was goed , uitgebreid en leuk.

• Showroom

Beste Harm, Hartelijk dank voor deze kort en krachtige review. Fijn dat alles naar wens is geweest en zijn we er trots op dat we van u 5 sterren hebben mogen ontvangen. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Snel, vakkundig en zeer vriendelijk geholpen.

Tijdens het ophalen een uitgebreide toelichting gekregen over hoe alles werkt, top! Mocht je later nog vragen hebben, dan wordt je nog steeds vriendelijk en goed geholpen!! Ik had al eerder positieve berichten gehoord over de Jong en zie dit nu bevestigd met mijn eigen ervaring.

• Showroom

Beste Ferry, Wat fijn om te lezen dat alles wat u vooraf heeft gehoord over DE JONG ook daadwerkelijk in uw beleving is waard gemaakt. Hier zijn we natuurlijk uiteraard heel content mee. We streven iedere dag naar het hoogst haalbare. Dat dit bij u het geval is geweest vinden we fantastisch om te lezen. We dank u dan ook voor deze prachtige review. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vakantie met een camper vinden wij fantastisch.

Een camper huren bij de Jong zal ik iedereen aanraden. De camper is mooi en heel netjes. Uitleg uitstekend. Wij huren volgend jaar zeker weer een camper bij de Jong

• Showroom

Beste Rix, Hartelijk dank voor deze mooie review over ons huurprogramma. Tof dat je ons aanbeveelt om een camper toch vooral bij DE JONG te reserveren. We doen er alles aan om onze voertuigen, of dit een camper of caravan is, in top conditie uit te leveren voor onze huurders. Tevens heel fijn om te lezen dat de uitleg bij de camper als prettig is ervaren. We zien u dan ook graag weer volgend jaar terug en zijn we benieuwd voor welke camper u dan zult gaan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Redelijke uitleg

Redelijk behulpzaam goede uitleg op die dag Maar later kom je toch altijd nog vragen tegen

• Showroom

Beste Peter, Dank u wel voor deze review. We stellen het op prijs dat u uw mening op deze wijze met ons deelt. Natuurlijk zijn we blij om te lezen dat we behulpzaam zijn geweest met de daarbij passende uitleg. Maar is het jammer dat achteraf blijkt dat dit blijkbaar niet helemaal voldoende is geweest. We nemen dit mee in ons werkoverleg om te zien of we onze service verder kunnen verbeteren. Verder is het natuurlijk altijd mogelijk om contact met ons te zoeken als u nog vragen of opmerkingen heeft. Wij zullen er dan alles aan doen om uw vragen samen op te lossen. U kunt hiervoor ons contactformulier invullen op de website, telefonisch contact opnemen met onze Technocenter of Showroom of een mail sturen met de vragen die er zijn. Wij zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te voorzien van de juiste informatie. We wensen we u veel reisplezier toe, veel veilige kilometers en hopen u snel weer te zien of te spreken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Na in september 2022 de caravan ingeruild te hebben vanwege gezondheidsomstandigheden gelukkig tegen mooie camper aangelopen. Toen al (ook na eerder bezoeken) uitstekend voorgelicht over wat je wel en niet kan/moet doen. Ook wanneer je voor duurder gaat wordt een en ander soms ontraden. Kortom eerlijk en gericht klant advies. Enfin dan de aflevering van de camper; was een feestje, keurig verzorgd en uitgebreide voorlichting zoals het behoort. Ook de winkel en de receptie maar ook telefonisch immer vriendelijk geholpen. En dan denk je omstreeks begin juni 2023 op vakantie te kunnen met de camper. Helaas door ziekte en zware operatie alles moeten annuleren. Echter voordat ik het ziekenhuis in ging bleek een breuk in het verlengsnoer van de elektra aanwezig te zijn en dus gebeld met De Jong; uiteindelijk gesproken met Dick van het Techno Centre. Ondanks de drukte kon ik tussendoor komen en is de elektra hersteld. Vervolgens geeft Dick aan dat er nog een paar aanpassingen gepland staan en stelt voor dat dit allemaal gedaan kan worden in de tijd dat ik in het ziekenhuis verblijf, overigens niet wetend dat ik slechter er uitkwam dan toen ik er in ging. Desalniettemin vanaf het moment van aankoop camper tot op de dag vandaag heb ik een hoge pet op van de klantvriendelijkheid van De Jong kampeer en recreatie. En voor hen die niet direct op hun wenken bediend worden en dan maar vinden dat alles negatief is; dat zegt alles over die mensen. Hebben geen flauw idee hoe druk het soms is en dat aanlevering of schades enorm veel tijd vergen. Als personeel dan toch afgebekt wordt omdat men op dat moment niet in staat is om te "leveren" dan moet je gelijk maar negatief zijn over dit bedrijf. Klant kijk eens in de spiegel want dit zegt alles over jou. Medewerkers van de Jong blijf gaan zoals je nu bezig bent; stoor je niet aan dit soort minkukels en koester hen die absoluut tevreden zijn. Dick nogmaals bedankt voor alles wat je voor mij gedaan hebt. Vr gr Ronald Verbiest Leiden

• Showroom

Beste Ronald, Whoow wat een prachtige recensie heeft u afgegeven. U maakt ons hier heel erg blij mee. Zoals u al aangeeft doen wij er alles aan om onze service steeds verder te optimaliseren en het niveau omhoog te brengen. Dat het niet altijd lukt wil inderdaad niet zeggen dat we de service vergeten en bespreken we iedere week met elkaar wat we kunnen verbeteren en waar we kunnen leren. Uiteraard zullen we Dick de complimenten overbrengen en weten we zeker dat Dick hier erg blij mee is. Maar misschien nog wel het belangrijkste van alles is, is dat DE JONG Kampeer & Recreatie hopen dat u gezondheid zal verbeteren en u snel weer opknapt. Daar wensen we u heel veel sterkte mee. We hopen desondanks dat u nog veel zult kunnen gaan genieten van uw camper en mooie vakanties hiermee zult gaan beleven. Met vriendelijke groet, DE JONG Kampeer & Recreatie

Een goed bedrijf.

Wij huren nu voor het 2de jaar een caravan. Voorbespreking goed en aflevering ook. Goed uitgelegd hoe het een en ander werkt. Problemen besproken bij het inleveren. Werd serieus naar geluisterd. Kom volgend jaar weer terug.

• Showroom

Beste Frans van Efferen, Wat een super fijne review. Goed om te lezen dat ook dit 2e jaar enorm is bevallen tijdens het huren van een van onze prachtige caravans. Uiteraard is het altijd goed om vooraf alles nog eens goed door te nemen met elkaar. Zo ga je goed voorbereid op vakantie. We denken dat het altijd goed is om te luisteren naar onze klanten zodat we in de toekomst onze diensten nog verder kunnen optimaliseren en verbeteren. Uiteraard zien we jullie graag volgend jaar weer terug. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

servicegerichtheid een 10

wij verblijven regelmatig met onze camper in de buurt Noordwijk en Noordwijkerhout. Het is erg prettig om een speciaal zaak in de buurt te hebben. De winkel biedt een groot assortiment producten aan voor campingliefhebbers. Daarnaast hebben wij recentelijk een prettige ervaring gehad met het technocenter van De Jong kampeer & recreatie. Wij hebben tegen een schappelijke prijs een multimedia systeem met achteruit rij camera laten monteren. Het bijzondere is dat wij in de buurt van onze woonplaats ook navraag hebben gedaan om deze installatie te monteren. Geen enkel bedrijf durfde dit aan. De Jong dus wel. Daarnaast heeft dit bedrijf een voorziening op maat aangebracht zodat ons slaapgedeelte aanzienlijk is vergroot / verbreed. Dit werd gedaan zonder enige bijkomende kosten; hulde aan Dick en Ferry en nogmaals dank voor jullie servicegerichtheid en vakkundigheid.

• Showroom

Beste Danny, Hier worden we wel een beetje stil van. Wat een mooie en positieve reactie. Fijn dat jullie het gemak ervaren dat we dichtbij te vinden zijn in de regio. Door onze ruime Winkel en Showroom kunnen wij dan ook veel producten en assortimenten aanbieden aan onze klanten. Mochten we dit niet op voorraad hebben dan kunnen we altijd nog verwijzen naar onze online winkels. Vanzelf sprekend, zouden we willen zeggen, dat we onze installaties, zoals het monteren van een multimedia systeem, altijd doen met de grootse zorg en goede prijsverhouding. Tevens goed om te lezen dat we voldoende extra service hebben geleverd zodat het slapen nu veel aangenamer is geworden. We hebben de complimenten doorgegeven aan Dick en Ferry. We wensen je nog heel veel mooi vakantie plezier en veilige kilometers. Natuurlijk hopen we jullie snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Prima caravan gehuurd, tiptop in orde allemaal

Goede service, goed materieel, redelijke prijs

• Showroom

Beste J.A. Broek-Goedbloed, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Hier zijn we uiteraard heel blij mee. We streven er naar om iedereen de zelfde beleving te geven in onze Winkel, Showroom en Technocenter. We hopen u snel weer te mogen begroeten en hopelijk weten we dan de 5 sterren te halen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Professioneel, vriendelijk enthousiasme

Zie hierboven

• Showroom

Beste Alfred, Hartelijk dank voor deze korte en mooie review. Soms zijn een paar woorden al genoeg om alles te zeggen! We zien je graag nog eens terug in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Naar alle tevredenheid geholpen.

De vierde caravan gekocht bij DeJong. Alles naar tevredenheid afgeleverd. Alle opties zijn altijd van goede kwaliteit. Monteur kon ook naderhand nog uitleg geven over de opties.

• Showroom

Beste Fred, Dank je wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat jullie alweer gekozen hebben om bij ons jullie vierde caravan te kopen. Altijd fijn om te lezen dat alles in tevredenheid is afgeleverd, de opties zijn toegevoegd en van goede kwaliteit zijn. Uiteraard zorgen we altijd dat bij deze opties zo goed mogelijk de uitleg wordt gegeven zodat de klant goed voorbereid op reis kan. We wensen jullie dan ook veel vakantieplezier toe en veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Negatieve beoordeling wordt serieus genomen.

Wij waren de eerste huurders van een Bürstner Premio. Prachtige caravan, inclusief mover. Omdat we voor de derde keer een caravan huurden (overigens was dit de eerste keer bij De Jong), waren we van veel zaken al op de hoogte. Helaas verliep de start niet soepeltjes en ook ter plekke op de camping liepen we tegen zaken aan. Toen de caravan werd ingeleverd, werd dit ter plekke gedeeld met een medewerker. Hier werd niets meegedaan. Nadat er een negatieve beoordeling werd vermeld, volgde er emailcontact en daarna telefonisch contact. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een voor ons geschikte afhandeling van de klacht.

• Showroom N.v.t.

Beste Lida, Bedankt voor deze review. Uiteraard zijn wij altijd blij met hele goede reviews. Als er echter reden is dat deze niet goed is kunnen wij er iets mee wanneer wij dit op een opbouwende manier vernemen. Naar aanleiding van de review hebben wij intern het een en ander uitgezocht, contact met uw huisgenoot/partner gehad en de nodige maatregelen getroffen om dit te voorkomen en onze dienstverlening op het niveau te hebben en te behouden wat de klant van ons mag verwachten. Wij vertrouwen er op dat wij u mogen blijven ontmoeten in ons bedrijf voor uw kampeerbenodigdheden. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijne caravan en service!

Prima bedrijf om een caravan bij te huren!

• Showroom N.v.t.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor je mooie review. Dat zorgt ervoor dat wij door kunnen gaan om onze service en ons aanbod in de caravan verhuur zo compleet mogelijk te maken. Hopelijk mogen we je snel weer begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.