Goed bedrijf met fijne medewerkers

Goed geholpen door deskundig personeel Mooie caravan aangeschaft

• Showroom

Beste Martin, Wat goed om te vernemen dat je een prachtige caravan hebt kunnen aanschaffen. Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken door de informatie die onze verkoopadviseurs je hebben kunnen geven. Uiteraard werken we hier bij DE JONG keihard om iedere bezoeker of koper van de juiste en goede adviezen te voorzien. Hartelijk dank voor je mooi review en wensen we je veel plezier met de nieuwe caravan. Tevens veel mooie vakanties en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

prettig geholpen, duidelijke informatie en uitleg.

geen opdringerige verkoper, prima tekst en uitleg over de caravans en fijn om zaken te doen.

• Showroom

Beste Han Visser, Hartelijk dank voor deze mooi review. We zijn blij te vernemen dat u goed bent geholpen door onze verkoopadviseur(s). Dat hierin de tekst en uitleg duidelijk was en u hierdoor uw keuze hebt kunnen maken. Fijn dat onze collega's niet opdringerig zijn en we als DE JONG op deze manier onze klanten een fijne klantenbeleving geven. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Slechte montage fietsenrek op dissel bij Burstner Premio Life 480 TS

Het fietsenrek is dusdanig gemonteerd dat het neuswiel niet te bedienen is bij aan- en afkoppelen van de caravan. Hierdoor moet het TCM30 Thule fietsenrek omgeklapt worden, en na een slag met de slinger van het neuswiel weer terug geklapt worden. Dit steeds herhalen tot het neuswiel op de juiste hoogte staat ! De fietsen kunnen pas op het rek geplaatst worden na het aankoppelen van de caravan, en bij afkoppelen moeten ze eerst verwijder worden. Het kantelrek komt bij kantelen tegen de achterkant van de auto, ofwel hier moet een tweede persoon aanwezig zijn om dit tegen te houden.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Jos, Allereerst excuus voor deze late reactie. We hebben jullie klacht eerst moeten onderzoeken en is er inmiddels contact met je gelegd. We zullen er voor gaan zorgen dat in het nieuwe jaar we tot een passende oplossing zullen komen. Zoals met jullie afgesproken. We zien jullie graag binnenkort verschijnen in ons Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vanaf eerste contact tot en met aflevering caravan TOP geholpen.

Er wordt veel aandacht aan de klanten geschonken op alle momenten in het proces en door alle medewerkers. De aflevering was fantastisch waar alle tijd werd genomen om de nieuwe aankoop goed te leren kennen met alle details.

• Showroom

Beste Henk, Dank voor deze kort en bondige review waar we natuurlijk hele content mee zijn. Goed om te lezen dat we onze klanten de aandacht geven wat we als DE JONG hoog in het vaandel hebben staan. Klantbeleving is natuurlijk een belangrijke pijler voor ons en werken we hier hard aan om dit te waarborgen. Top ook dat het proces van koop tot levering vlotjes verliep en dat bij de aflevering je voldoende bent geïnformeerd om onbezorgd op reis te kunnen. We wensen jullie dan ook heel veel plezier met de nieuwe caravan. Veel mooie reizen en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

komt na wat zij beloven

Bij aankoop van onze camper werden wij geholpen door hans de Jong. Goed advisering naar aanleiding van onze wensen. Geen drang om iets te moeten kopen maar het geheel aan de klant over te laten.

• Showroom

Best Dick, Hartelijk dank voor deze mooie review. Uiteraard zijn we hier heel content mee. Goed om te lezen dat onze advisering goed wordt afgestemd met uw wensen. Leuk dat Hans hierin een goede bijdrage heeft kunnen leveren zodat u weloverwegen een beslissing kon gaan nemen. We wensen u mooie reizen en veel veilige kilometers toe en zien we u graag weer in onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Ervaring, kennis en kwaliteit komen hier tot uiting

Dit bedrijf doet ondanks gebrekkige ondersteuning van haar leveranciers alles om problemen voor de klant op te lossen. Geef hun alleen de ruimte en de rust om de gelegenheid daarvoor te krijgen. Het eindresultaat mag er dan zijn en over garantie wordt al helemaal niet moeilijk gedaan. Kennis van zaken is bij verschillende mensen erg goed.

• Showroom

Beste Taeke, Dank je wel voor het vertrouwen wat jij ons toedicht. We zijn natuurlijk ontzettend blij met een recensie zoals deze. We kunnen niet anders zeggen dat we beamen wat jij hier schetst. Natuurlijk doen ook onze leveranciers er alles aan om op tijd hun zaakjes op orde te hebben maar zijn zij vaak ook afhankelijk van hun leveranciers. Maar dit terzijde. We steken dit compliment in onze zak en zijn we hier heel trots op. Goed om te lezen dat ook onze service op prijs wordt gesteld en dat onze dienstverlening en kennis op professioneel gebied in orde is. Daar werken wij dan ook iedere dag keihard aan. We hopen je binnenkort weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vakkundig en goede uitleg plus een groot assortiment van alles zeer goed

Vakkundig en goede uitleg plus een groot assortiment van alles zeer goed

• Showroom

Beste Jaap, Dank voor je review. Uiteraard zijn we hier heel blij mee. Fijn dat je de uitleg van onze medewerkers weet te waarderen en we mede een goed uitgebreid assortiment hebben op het gebied van kamperen en outdoor. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekend geholpen door de verkoper, de monteur en de oplevering begeleider

Zie hierboven. Dit betrof een nieuwe caravan en inruil van de KIP caravan. benieuwd naar het onderhoud vanaf 2024 M.v.g. Astrid en Peter Plugge

• Showroom

Beste Astrid en Peter Plugge, Hartelijk dank voor deze kort en krachtige review. Gefeliciteerd met jullie aankoop van de caravan. Hopelijk gaan jullie hiermee heel veel plezier beleven. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening van de totale afwikkeling van het kopen tot en met de aflevering. We werken dan ook hard om iedereen deze service te bieden. We wensen jullie dan ook mooie vakanties toe en heel veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Verassend!

Medio april waren wij op bezoek in de prachtige ruime showroom van de camper afdeling. Wij hebben jaren met onze caravan getoerd, maar door omstandigheden deze 3 jaar geleden verkocht. Het camperen bleef bij ons knagen en zijn we bij jullie terecht gekomen. De wens om een camper te huren kwam hier uit.We werden vriendelijk ontvangen en rondgeleid door 3 campers. Duidelijke uitleg en er werd goed naar onze wensen geluisterd! In september stond de camper voor ons klaar. We kregen duidelijke uitleg over het gebruik . Wat in onze ogen een verbeterpunt zou zijn: als je weet dat je klant caravan ervaring heeft en auto kan rijden ,niet alle kleine details als ramen en kast sluitingen maar ook bediening paneel cockpit uitgelegd hoeft te worden. Wij vonden de 2 uur info erg veel en wisten even niet meer wat het begin verhaal was...onze aandacht ontsnapte ook hierdoor ;) De camper daar in tegen was fantastisch! Van alles voorzien,het bed sliep heerlijk en was fijn in gebruik. Wij hebben heerlijke weken in Italië gehad. Dank voor de fijne service en vriendelijk personeel dat ons allemaal zag en groeten. Bart en Marianne Colijn.

• Showroom

Beste Bart en Marianne Colijn, Hartelijk dank voor deze prachtige en uitgebreide review. Heel trost zijn wij op het feit wat u schrijft over onze Showroom en receptie. Fijn dat door onze adviezen en begeleiding u de juiste camper heeft kunnen kiezen voor de huur. Uiteraard weten we heel goed dat veel mensen al ervaring(en) hebben met het gebruik van een camper of caravan. Toch hebben wij ervoor gekozen om alles uit te leggen aan de nieuwe gebruikers van een caravan of camper. Soms werkt dit verfrissend en worden onze klanten toch weer even geattendeerd of eventuele gebruikers moeilijkheden. Zo zorgen we er samen voor dat iedereen onbezorgd op vakantie kan en optimaal gebruik kan maken van de mogelijkheden die een camper of caravan biedt. Maar dank u voor uw feedback in deze en zullen we dit zeker bespreken in het team. Het belangrijkste is dat u heeft genoten van de camper en de reis. Super dat de vakantie hierdoor een succes was in Italië. We hopen dan ook u beide weer te mogen begroeten in het nieuwe vakantiejaar en wellicht weer ervoor kiest om een camper bij ons te huren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekend geholpen

Goed en vakkundig personeel.oplevering caravan goed verlopen ook uitleg werd de tijd voor genomen.

• Showroom

Beste Jan, Wat een heerlijke review. Hartelijk dank hiervoor. Goed dat je uitvoering bent voorgelicht tijdens de uitleg van je caravan. Fijn dat tevens alles naar behoren is verlopen en dat wij hiervoor ruimschoots de uitleg hebben gedaan zodat je veilig op vakantie kunt. We wensen je dan ook veel mooie reizen toe en heel veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

geweldig

Goed geholpen goed advies prima uitleeg.

• Showroom

Beste meneer/mevrouw De Bruine, Hartelijk dank voor deze kort en krachtige review. Fijn dat u goed bent geholpen en dat hierbij het advies naar wens was. We werken hier natuurlijk iedere dag aan om onze service voor onze klanten hoog te houden. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Ik ervaar het contact met De Jong als zeer servicegericht en technisch bekwaam.

Vanwege onze zoektocht naar een nieuwe caravan, hebben mijn vrouw en ik een zestal caravanverkoop-bedrijven bezocht en dat is best een bijzondere ervaring geweest. Metname de mensen die ons bij De Jong geadviseerd hebben -Johnno de verkoper en Mark van het technocentrum- die hebben ons doen besluiten om onze nieuwe caravan bij bij De Jong te kopen. Los van het enorme verschil tussen de inruilprijzen die we van de caravan bedrijven geoffreerd kregen, staken zij in de communicatie en technische advisering met kop-en schouders boven hun collega-bedrijven uit.

• Showroom

Beste Willem, Ontzettend bedankt voor je overweldigende review. We gaan er een beetje van blozen. Heel fijn om te horen dat jullie, uiteindelijk, geslaagd zijn om een passende caravan te vinden die past bij de wensen die jullie hadden. Dat Johnno en Mark hierbij een grote rol hebben gespeeld is helemaal fijn om te horen. We doen er dan ook iedere dag ons best voor om iedere bezoeker de aandacht te geven met bij behorende adviezen die het verdiend. We zijn heel blij dat de communicatie helder is geweest en ook de technische adviezen goed ontvangen zijn, We zullen de complimenten aan beide heren overbrengen. Trots dat jullie uiteindelijk hebben gekozen voor DE JONG Kampeer & Recreatie. We willen jullie mooie reizen toewensen met de nieuwe caravan en veel veilige kilometers. Graag zien we jullie weer terug bij onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Zijn vriendelijk geholpen goed

• Showroom

Beste Eugenie, Wat fijn dat je onze diensten weet te waarderen en ons kort en krachtig weet te beoordelen. We zijn dan ook heel blij met het cijfer 8 wat je DE JONG hebt gegeven. Uiteraard hopen we je nog eens te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom en Technocenter. We zijn benieuwd hoe we deze 8 naar een 9 of 10 kunnen opschalen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Heel relaxte vakantie

Een maand met de caravan in het naseizoen naar Frankrijk en Spanje. Geen haast hebben en de snelwegen vermijden. Zo'n 400km per dag rijden. Bespreken van campings is niet nodig, iedere camping heeft plaats. Genieten van niet landschap en het negroïde weer. De caravan is rijwel ieuw en alles werkt. Volgend jaar weer.

• Showroom N.v.t.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie woorden en review. We zijn hier natuurlijk heel blij mee. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van onze caravan tijdens de vakantie. Goed om te lezen dat flinke afstanden rijden met de caravan geen enkele problemen heeft opgeleverd. Wat wij natuurlijk interessant vinden is dat je aangeeft dat reserveren bij veel campings geen enkel probleem is en dat er dan ook voldoende ruimte is. Dit is bij veel kampeerders vaak niet bekend. Dus een waardevolle feedback. Blij om te vernemen dat we je volgend jaar weer mogen begroeten om wederom te kunnen gaan genieten. We zien je heel graag weer bij onze Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Wederom prima geregeld,

Mensen weten waar ze het over hebben en stralen dat ook uit

• Showroom N.v.t.

Beste Raymond, Dank voor je kort en krachtige review. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en dat onze medewerkers weten waar zij het over hebben en hierdoor bijpassende adviezen hebben kunnen geven. Uiteraard hopen we u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel en Showroom. Met vriendelijke groet, DE JONG Kampeer & Recreatie.

Super bedrijf

We hebben voor 2 weken een Hymer camper gehuurd. Het enige jammere was dat we de camper pas op de eerste dag om.15.15 op konden halen zodat onze vakantie pas aan het eind vd eerste vakantie dag kon beginnen. Begrijpelijk is dat wel omdat de camper pas sochtends was ingeleverd en hij weer schoon en compleet met ons mee is gegaan. Maar omdat je hem.ook weer op de laatste dag vd 14 dagen inlevert gaan er dus eigenlijk 2 dagen af van je 14 dagen vakantie huur. Maar goed dat mocht de pret niet drukken. Fantastisch goede uitleg bij de ophaal en keurig nette service bij inleveren. Snelle afhandeling van kleine "probleempjes" kortom prima service. Over de camper zelf viel niets op te merken. We kregen wat we wilde en alles zag er pico bello uit. Wij zouden zeker weer hier huren. Complimenten!

• Showroom N.v.t.

Beste Leo, Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren review. We zijn blij dat de verhuur van onze Hymer camper enorm is bevallen. Het klopt wat je aangeeft dat we nu eenmaal te maken hebben met het retour brengen van onze caravans en campers in de ochtend. We moeten deze wagens dan nog schoonmaken en controleren zodat wij de volgende vakantiegangers weer veilig op weg kunnen sturen in een frisse en opgeruimde caravan of camper. Maar wel goed dat je dit als extra info meegeeft in je review. Fijn dat de uitleg meer dan voldoende was en de service naar behoren. Dat ook de oplossingen er waren op het moment dat er probleempjes waren. Dat mag je dan ook verwachten bij DE JONG omdat wij hier zoveel als mogelijk aandacht aan geven. We willen je nogmaals enorm bedanken en hopen we je volgend jaar weer te mogen begroeten en we wederom jullie een onvergetelijke vakantie kunnen bieden met een van onze campers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Bijzonder goed

Zowel bij de aankoop als bij de aflevering een prettige ervaring beleefd Bij de aankoop totaal niet het gevoel gehad dat we moesten kopen maar een duidelijk gesprek waar onze wensen naar uitgingen en wat we precies wilden. Ook bij de aflevering een duidelijke en uitgebreide uitleg gehad van een vriendelijke man met veel kennis en ervaring De dame , Yvonne, die ik regelmatig aan de telefoon had was altijd even vriendelijk . Top ploeg daar

• Showroom

Beste mevrouw Vlug-Sweep, Dank u wel voor deze prachtige woorden. We zijn verheugd dat u een geweldige ervaring(en) heeft overgehouden aan het kopen van een mooi voertuig bij ons. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat u goed bent geadviseerd en begeleid naar de aankoop. Daar zijn we natuurlijk als organisatie iedere dag mee bezig om onze diensten te optimaliseren en iedere bezoeker de beste beleving mee willen geven tijdens het bezoek aan onze Winkel en Showroom. Uiteraard hoort bij een aflevering ook een correcte en volledige uitleg zodat u veilig op pad kunt. Dus ook daar dank voor dat dit door u wordt bevestigd. We zullen Yvonne de complimenten overbrengen voor het aangename contact wat er steeds is geweest. Namens ons hele team bedankt voor deze review. We wensen u heel veel plezier met u nieuwe aankoop en wensen u mooie reizen en veel veilige kilometers toe. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recratie.

Gewoon heel plezierig

Heel goed en gastvrij personeel, heel plezierig en professioneel geholpen. Mooi bedrijf!

• Showroom

Beste Tom, Hartelijk dank voor deze mooi en krachtige review. Hier zijn we natuurlijk heel content mee. Fijn dat u de beleving heeft ervaren gastvrij ontvangen te worden en dat u professioneel bent geholpen. We hopen u dan ook nog veel terug te zien in onze Winkel en Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

De juiste adviezen helpen enorm een passende camper te kiezen

De grote deskundigheid van de medewerkers is opvallend, zowel bij het kiezen, het kopen als ook de 2 uur uitleg bij het in ontvangst nemen van de camper. Alle medewerkers zijn goed gehumeurd en graag van dienst om te helpen

• Showroom

Beste Aart Jan, Wat een prachtig mooie recensie hebben we van u mogen ontvangen. Hier zijn we dan ook erg trots op. Goed om te horen dat onze verkoopadviseurs enorm hebben kunnen helpen om de juiste camper te kiezen die het beste bij u past. Dat dit ook nog eens gebeurt met een vriendelijke lach is vanzelfsprekend.. We streven ernaar om iedereen zoveel als mogelijk opgewekt van dienst te zijn. Maar deskundigheid is een belangrijk speerpunt en werken we hier als team dagelijks aan. We zullen de complimenten overbrengen aan onze Showroom. Verder willen wij u veel veilige kilometers en plezier toewensen met camper. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Prima caravan

Erica 465 voor een weekje gehuurd. Mooie caravan di er als nieuw uit zag. Goede uitleg gekregen van werknemer bij de start van de huur. Was onze eerste keer met een caravan. Prima inrichting met vast bed en zitje. Zeker een aanrader!

• Showroom

Beste Hans, Wat super goed dat de Eriba 465 zo goed is bevallen. Fijn dat de uitleg naar wens was zodat u kon gaan genieten van een heerlijke vakantie. We hopen natuurlijk dat we u volgend jaar weer mogen begroeten om bij DE JONG een prachtige caravan te huren. We danken u voor deze mooie review en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekend bedrijf.

Nieuwe caravan gekocht. Daarbij zijn wij zeer professioneel geholpen door de verkoper die veel geduld had en erg met ons mee dacht.

• Showroom

Beste Willem, Wat goed om te lezen dat jullie een nieuwe caravan hebben gekocht bij DE JONG Kampeer & Recreatie. Fijn dat jullie in dit proces goed en adequaat zijn geholpen door een van onze verkoopadviseurs. Dat is natuurlijk ook wat je mag verwachten bij ons want we streven naar een optimale klant journey waarbij de klant zich nog koning voelt. Dank je wel voor deze mooie review en zijn we hier erg blij mee. We wensen jullie veel mooie vakanties toe en veel veilige kilometers met jullie nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

een prettige zaak, winkel en caravan/camper afdeling, mensen die meedenken.

Wij hebben zeer goede ervaringen met o.a. de recreatie winkel als ook met de caravan verkoop. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en zonder dwang word het een en ander uitgelegd. Men denkt zelfs mee en komen met een goedkoper alternatief waar je zelf niet aan dacht. Harry en Hans de jong hebben het mooi voor elkaar, ze hebben een prachtzaak opgebouwd. Gezellig, goede communicatie, goede service en je komt er blij vandaan. Wij gaan straks genieten van onze Eriba caravan, we kunnen niet wachten.

• Showroom

Beste Harry Iwema, Dank voor deze prachtige woorden en review. Hier zijn we uiteraard heel content mee. Heel fijn dat u onze Winkel en Showroom zo weet te waarderen. Hier werken we tenslotte als team enorm hard aan om de beste service, kwaliteit en adviezen te bieden voor onze klanten en bezoekers. Goed om te horen dat u op deze wijze dan ook verder bent geholpen in het proces om de juiste keuze te maken voor de caravan. We zullen de complimenten overbrengen aan Harry en Hans de Jong. Verder wensen we u hele mooie reizen toe en veel veilige kilometers. Met vriendelijke groeten, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Klantvriendelijk en soepel geregeld allemaal, prima dus. Meebestelde servies van onvoldoende kwaliteit niet hitte bestendige kopjes, acrylglas servies was bruin. Zakte tweede avond door de Crespo-stoel (85 kilo), zelf met nieuwe bout hersteld, bekleding was al wat uitgescheurd. Los van de de beoordeling van de Jong: De nieuwe Eriba Touring oogst veel bewondering, maar viel wat tegen in kwaliteit van afwerking en materialen. Ramen bleven niet open staan of waren nauwelijks meer te sluiten. Toiletdeur klemde, soms nauwelijks dicht te krijgen (caravan waterpas), ook het sluitmechanisme blokkeerde aldoor. Luchtrooster boven bed viel er vaak spontaan uit. Sluiten dak vraagt zeer veel beleid. Ondanks het volgen van de instructies is de kracht die anders nodig is om de haken vast te klikken nauwelijks te doen (met zijn tweëen), en door het scherpe schroefdraad de eerst keer direct vinger open gehaald. Scherpe randen hier en daar. Eriba maakt wat ons betreft zijn imago niet waar. Niet lichter dan onze eerdere en veel grotere Caravellair, die kwalitatief eigenlijk beter was Overigens heerlijke vakantie gehad, dus dit alleen bedoeld als feedback en info voor anderen.

• Showroom

Beste Peter, Hartelijk dank voor je review. Allereerst fijn dat je onze service en klantvriendelijkheid heeft weten te waarderen. Super fijn om te lezen dat je, ondanks de opbouwende feedback, hebt kunnen genieten van een heerlijke vakantie. Dit doet ons goed. Uiteraard zullen wij de feedback over de genoemde zaken zeer ter harte nemen en intern bekijken hoe we deze zaken in de toekomst beter kunnen maken. We nemen dit natuurlijk heel serieus. We zullen dit dan ook opnemen met de betrokken afdelingen en bekijken wat we hierin kunnen aanpassen om eventuele klachten te kunnen voorkomen in de toekomst. Dit gezegd hebbende hopen wij je natuurlijk graag nog eens terug te zien bij onze Winkel, Showroom en/of Verhuur. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

zeer prettig bedrijf en blij met onze nieuwe caravan

Zeer prettig bedrijf zowel de verkoop als de aflevering zeer goed geholpen.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Hans Mast, Bedankt voor deze super mooie review op Klantenvertellen. Fijn dat zowel de koop als de aflevering zo prettig ervaren zijn. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe caravan en hopen dat jullie er veel mooie avonturen mee gaan beleven. Voor de benodigde kampeerspullen tijdens de mooie avonturen, verwelkomen wij jullie graag in onze Kampeer- en Outdoorwinkel. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Professioneel, Praktisch en Persoonlijk

Zowel het proces van reserveren, huren als halen, gebruiken en terugbrengen verloopt erg soepel. Professioneel omdat ze duidelijk verstand hebben van zaken, Praktisch omdat wij tijdens de vakantie tegen zaken aanliepen die meteen telefonisch zijn opgelost (onze eigen onervarenheid was hier de aanleiding) en persoonlijk omdat wij bij het ophalen en terugbrengen een prettig contact hebben ervaren, niet teveel en niet te weinig. Precies goed wat ons betreft.

• Showroom N.v.t.

Beste Ivo, Wat worden wij blij van deze mooie 5-sterren review. Dat het verhuurproces zo ervaren wordt maakt ons erg trots. Fijn dat de praktische zaken telefonisch opgelost konden worden en jullie verder konden genieten van de reis. Extra prettig dat het ophalen en terugbrengen zo beleefd zijn. Wij zullen dit terugkoppelen naar de desbetreffende collega’s. Wij hopen jullie snel een keer terug te zien in onze Showroom en/of Kampeer- en Outdoorwinkel. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.