Afgelopen woensdag 19 April heb ik de door mijn gekochte bedrijfsauto opgehaald bij Fred Janssen in Huizen. Een VW transporten gekocht, en afgeleverd door Verkoop adviseur Steven Borger.Kan niet anders zeggen dan wat een top bedrijf alles keurig conform de afspraak.Een heel net en zaken kundig bedrijf!! Bedankt Steven en medewerkers van Fred Janssen in Huizen !

Graag wil ik reageren op de aanschaf van de Countryman. Ik kan ,ook namens mijn vrouw Ellen, zeggen dat wij enorm blij zijn met de Mini. Het is als wij instappen elke keer een feestje om te beleven. Voldoet aan alle verwachtingen en zelfs meer dan dat. Wij hebben er keihard voor gewerkt en gespaard om \"een\" auto te kopen en hebben geen spijt dat we bij Fred Jansen zijn gekomen om dit te verwezenlijken. Nu kan een bedrijf niet zonder goed personeel. Dit hebben wij ondervonden toen we werden verwelkomt door Glenn van Dooyeweerd. Een goed luisterend oor, advies en een perfecte aflevering van de Countryman is de oorzaak dat wij nu zooooo blij zijn en elke dag genieten van ons vervoer.

Goede ontvangst. Flexibele opstelling. Probleempjes worden soepel en coulant en in goed overleg opgelost. Prettige ervaring.

Kundige verkopers, flexibel en meedenkend. Top!

Netjes correct behandeld

Onze beslissing om de Opel Meriva te kopen is vooral gebaseerd op de uitstekende ontvangst en de goede uitleg en aanbod. De persoonlijke benadering is ons zeer goed bevallen in vergelijking tot de benadering van de meeste door ons bezochte dealers.Veel van de diverse andere dealers namen niet de moeite om contact te maken. Onze complimenten voor Steven Borger.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer klantvriendelijk en inlevend in wat je als klant nodigt hebt. Staan absoluut achter wat ze verkopen en terecht. Voelt betrouwbaar om een auto te kopen bij Fred Janssen, veel deskundigheid in huis en kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Vorige week een BMW 520 Touring gekocht bij dit bedrijf. Van begin tot eind heel professioneel en klantgericht behandeld. Onaangekondigde proefrit was zo geregeld zonder al te veel poespas. Ik wilde snelle levering ivm werk en men heeft er alles aan gedaan om mij hierin tegemoet te komen. Auto werd perfect gereinigd van binnen & buiten afgeleverd. Werkelijk complimenten; Zo schoon, wagen leek wel nieuw ! Vincent en Tim zijn aardige en vakkundige kerels. Zelfs aankoop cadeau fles wijn was meer dan voortreffelijk. Betrouwbaar adres met fijne service.

Zeer tevreden over de auto, het zaken doen, de inruil en communicatie.

Service van Fred Janssen Occassions is erg goed. Je kan goede afspraken maken en ze zijn betrouwbaar. Ik ben al jaren tevreden vaste klant van Fred Janssen Occassions en het onderhoud.

Met dank aan de deskundige begeleiding van Glenn van Dooyeweerd kan ik weer vele veilige kilometers voor mijn zaak maken in mijn nieuwe (gebruikte) Meriva.

Keurig en goed geholpen door Dhr. R. Willemse

Goede service,vriendelijke bejegening,denken mee ,kortom zeer klantgericht! Zij verdienen een 10.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb een occasion gekocht bij Fred Janssen Autogroep in Huizen. Ik ben goed geholpen door Rick en ben erg tevreden over mijn aankoop.

Voor de tweede keer dit jaar auto gekocht bij Fred Janssen in Huizen. Eerste keer een nieuwe Opel Vivaro welke keurig en twee maanden eerder dan gepland weer afgeleverd. Paar weken terug onze Volvo V70 ingeruild op Fiat 500. We kregen hier een heel mooi inruilvoorstel voor. Ook de Fiat is weer keurig afgeleverd. We hebben twee keer zaken gedaan met Steven BORGER, een zeer welwillende en aardige vent. Luistert goed en komt heel eerlijk en betrouwbaar over. Geen snelle gladde prater maar beide benen op de grond. Zeer servicegericht. Top!

Zijn geweldig goed behandeld door Tim van de Vooren met de garantie van onze gekochte auto. Men doet wat er is beloofd. Goede service en zorg voor onze auto, ook al wonen we ver weg. We komen daarom graag weer terug als we in de toekomst weer een andere auto willen aanschaffen. We genieten van onze fijne mooie auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voor de 3e keer een auto gekocht toy volle tevredenheid; recentelijk gekocht bij glen wat wij beiden als zeer prettig hebben ervaren klant vriendelijkheid eerlijk en een prettig contact. Heeft een uitstraling die hoort bij salesl

• Service N.v.t.

goed, want dit is de 3e auto die ik hier heb gekocht dus dat zegt toch wel wat

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

mijn ervaring met auto bedrijf Fred Janssen is e goed. Vriendelijke te woord gestaan, en de koffie was goed!

Vriendelijk bediening door Glenn. Auto was zoals op internet was aangeboden, geen verborgen gebreken (tot nu toe). Een week na aanschaf terug om gratis bougies, een koplamp en remolie te vervangen.

Prettige ervaring bij de aankoop en verkoop van twee auto\'s plus de hulp bij het verlies van deel drie. We zijn prima geslaagd en heel tevreden. Tot de volgende aankoop!

2e hands Zafira B gekocht. Keurige service afgeleverd exact volgens afspraak. Behulpzaam met garantie en een jaar Opel service. Zeer tevreden.

Machineweg 1 1271EG Huizen