1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht: nieuwe Insignia gekocht met niet werkende telefoon oplader. Probleem wordt gewoon genegeerd en weggewuifd. Ongehoord en Onacceptabel !

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Om de aanschaf van een Opel Crossover te bespreken/bekijken reden wij hedenmorgen naar Huizen, na eerst in Hilversum keurig geholpen te zijn door Laurent, die weliswaar geen verkoper is, maar ons netjes te woord stond. In Huizen was geen enkele parkeerplek voor de deur, wel waren er plekken afgeschermd met pions. Mijn partner ging vragen aan een medewerker die aan een tafeltje zat (stevige man, kort haar) waar wij konden parkeren om naar een nieuwe auto te kijken. Dat moesten wij achter maar doen, zei hij. En wij zijn (en zien) er toch echt uit als 70+. Dat wij ook nog gehandicapt zijn, kon hij niet zien, maar wel dat wij ouder waren! Achter was geen ruimte, dus ik heb de auto gekeerd en ben teruggereden naar die openstaande pui en ik heb mijnheer vertelt dat ik kwam om een nieuwe auto te kopen, maar dat ik het belachelijk vond dat wij maar naar achteren moesten rijden om een plekje te zoeken om te parkeren (i.p.v. de 6 met pions afgesloten plekken voor de deur te mogen gebruiken.) Ik was duidelijk geïrriteerd. Nou, nou, en dat op de maandagmorgen, sprak hij laatdunkend. Ik had hem niet uitgescholden, niet geslagen, niet bedreigd, maar gewoon mijn ongenoegen uitgesproken. Maar - en dat was natuurlijk mijn grootste fout: ik reed slechts in een Opel Karl! Toen kon er ineens wel zo\'n pion weg - maar dan hoeft het van mij niet meer. En dan ook NOOIT MEER! Ik schaam mij feitelijk dat ik een bordje om de achter-kentekenplaat heb met uw naam! Deze man is geen toonbeeld van gastvrijheid en klantvriendelijkheid voor uw bedrijf. In ieder geval - als ik een nieuwe Opel Crossland aanschaf, dan zeker niet bij Fred Janssen Autogroep in Huizen!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We zijn bij de aankoop van een auto heel goed geholpen.

Ik ben door Vincent geweldig geholpen. Accuraat en snel heeft hij mij geholpen. Uw bedrijf werd al door derden aangeraden en daar heb ik dus geen spijt van gehad.

klantvriendelijk en goed meedenkend luiteren naar de wensen van de koper.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Juli 2014 een nieuwe Opel Mokka Cosmo gekocht, met lederen AGR stoelen. Een maand geleden gebracht voor een onderhoudsbeurt. Nadat de Mokka thuis werd afgeleverd na 8 uur in beheer te zijn geweest bij Fred Janssen constateerde ik kleine scheurtjes in de lederen bestuurdersstoel. De firma Janssen beweert dat de monteurs niet met scherpe voorwerpen in hun zak de auto mogen betreden, maar de man die hem terug bracht heeft ook een uur op de stoel gezeten, dus zou het ook per ongeluk hebben kunnen veroorzaakt. Nu, vele weken en telefoontjes later, wordt er door de expert bij Fred Janssen beweert dat het slijtage is, wat ik wel heel erg snel vind voor een auto van nét vier jaar met 45000 km. op de teller met dure AGR stoelen. Ik heb vijf jaar garantie maar dit valt niet onder garantie, aldus Fred Janssen.Ik raad dan ook potentiële kopers van een Opel met lederen bekleding aan zich wel tien keer te bedenken vóór aanschaf, om teleurstelling na zo\'n vier jaar te voorkomen. Ik ga de Geschillencommissie benaderen om te ervaren wat zij hiervan vindt. Ik heb trouwens met de Opel Mokka al twee keer eerder pech gehad doordat de krukaskeerring en een koplampunit moesten worden vervangen.

Perfect geholpen door Tim van de Vooren Zal het iedereen aanbevelen zeer goede service Geen opdringerig gevoel helemaal top

07-07-2018 een hele mooie en goed onderhouden Opel Astra gekocht bij dit mooie bedrijf met professionele en vriendelijke mederwerkers! Een zeer fijn gesprek en contact gehad alvorens de aankoop met de verkoper Rick Willemsen. Ik ben zeer tevreden over de aankoop en afwikkeling. Van dit bedrijf kunnen vele anderen nog heel wat van leren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We waren op zoek naar een stationwagen, door uitbreiding van familie. Hierbij stuitten we op een advertentie van een auto van Fred Janssen. Er naar toe gereden, uitstekend geholpen door een vriendelijke verkoper (gelukkig niet zo\'n opdringende), een proefrit gemaakt en uiteindelijk besloten de auto te kopen. Al met al een soepel verlopend proces dus alle credits voor dit bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hier helaas terecht gekomen omdat onze Chevrolet Tacuma een probleem had wat alleen door een Chevrolet dealer kon oplossen. Zonder overleg vooraf na een week geïnformeerd dat probleem opgelost was en dat we auto konden ophalen en of we even dik € 700,- wilden aftikken. Na aantal maanden bleek oplossing zo amateuristisch uitgevoerd te zijn dat onze vaste garage met extra kosten geconfronteerd werd. Auto retour naar Fred Janssen om eerder uitgevoerde reparatie te laten herstellen. En dan komt het mooiste, onze vaste garage eigen schuld dikke bult wijzen inzake extra kosten en ons (klant) beschuldigen van het feit dat wij gekozen hadden voor de \" goedkope\" ( de dikke € 700,-) oplossing. Yeah right hoe kan je kiezen als je geen keus gesteld is. En dan nu weer kosten rekenen om kneusenwerk iets fatsoenlijker af te werken. Oftewel Fred Janssen heeft niet van SERVICE gehoord en op moment dat ze daarop aangesproken worden gaan ze met vingertje wijzen.....bah walgelijk!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had op 18-06-2018 een afspraak om 10.30 uur. Ik was om 10.00 uur al aanwezig. Auto werd na herhaaldelijk informeren pas om 14.45 uur naar binnen gereden voor onderhoud.(zeer slechte planning). Auto kwam pas iets voor de klok van 17.00 uur weer naar buiten maar kon niet afgemeld worden door een \'computerstoring\' bij RDW.

• Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek Andere reden

Bijzonder gedreven mensen op de afdelingen verkoop en werkplaats. Altijd zoekend naar een optimale oplossing, zowel qua resultaat als qua portemonnee. In het kort gezegd: je komt er nooit met een kater vandaan.

In maart j.l. een occasion Peugeot gekocht. Nu een geluidje hoorbaar uit de motor. Johan Franken van Fred Janssen pakte het probleem supersnel en vakkundig op. Wij kwamen uit Nieuwerkerk a/d IJssel. Dus snelheid was geboden.Meteen een waterpomp bij een Peugeot-dealer besteld. De- en monteren nieuwe waterpomp. Proefdraaien en proefrit in aanwezigheid van de klant maken. Vloeistoffen bijvullen. Alles gratis en onder garantie. Johan Franken en deze dealer verdienen een uitmuntende vermelding.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goed. Goede service. Gebruikte auto gekocht. Aflevering auto met afleverbeurt nieuwe apk en poetsbeurt perfect. Aflevertijd was 2.5 week wachten maar de auto stond er dan ook wel geweldig bij.

Zeer goede ervaring q

Prettig autobedrijf en fijne verkoper

super fijne ontvangst voor mijn zoektocht naar een opel corsa automaat. heb een mooie gevonden in naarden. heb hier een hele mooie auto aan met weinig km s op de teller

Zeer goed, service net heb de auto 25 januari pas gekregen maar neem aan dat dat ook goed zal komen.

• Service N.v.t.

Prettige professionele verkopers. Service gerichte receptie en vakkundige monteurs. Poetsen en schoonmaak aflevering gewoon perfect. Hartelijk dank.