3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Allang ervaring met het bedrijf. Vaak en snel klaar gestaan voor mijn moeder haar auto en in de loop der jaren nog steeds. Als ik een tip zou moeten geven dan is het wel de website up to date houd. Ik kwam voor een specifieke auto kijken. Maar deze auto was 3 dagen geleden al verkocht. Na een half uur a drivekwartier wachten bleek de auto al verkocht te zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht, gebruikte demo auto gekocht-6 jaar oud, vreemd het werd 4 jaar niet meer gemaakt, als je binnen in de auto keek leek het wel een huur auto(2 jaar niet meer gewassen). Ze konden niet zeggen wanneer de auto opgehaald kon worden, email niet beantwoord, overschrijving zoek, daardoor vertraagde aflevering van de auto. Bij ophalen ontbrak de 3e hoofdsteun, ze houden hoog bij laag dat het niet waar is, hoe kan ik het wel gezien heb, de verkoper voelde zich beledigd/giftig(ik laat het verder maar rusten), onderhoudsboekje zoek geraakt bij schoonmaken-hoe krijgen ze het voor elkaar/vervangde exemplaar gekregen(je kan niet meer zien wat de onderhoud historie was-gelukkig wel gezien wanneeer de laatste onderhoud was, 2 jaar geleden), versleten ruitenwissers(te ver weg om naar toe te rijden), ruitensproeier rechts op de motorkap zat los/lam, vervangen door mijn eigen garage+ruitenwissers, gevraagd of de airco konden nakijken of alles goed was na 6 jaar, ze hebben alleen maar gecontroleerd of het genoeg koude lucht geeft en werkte. In de beschrijving stond metallic lak, was gewone lak. Vind het vreemd/raar dat het onderhoudssboekje zo maar kwijt kon raken met schoonmaken, toen ik mijn auto inruilde kon ik het niet zonder het onderhoudsboekje erbij. Krijg hierbij een vreemd gevoel van, of ik iets niet mocht weten en blij waren dat de auto verkocht was, mijn eigen garage heeft de auto uit gelezen, gelukkig geen fouten ontdekt

• Deskundigheid N.v.t.

Prima geholpen bij onze keuze voor een gebruikte Insignia

Prima ervarinf

Open en eerlijk verhaal, goede prijs kwaliteit verhouding, afspraak is afspraak (of zelfs beter, de oplevering werd naar voren geschoven). Helaas moesten we drie dagen na aankoop terug voor een onderhoudsdingetje, maar prima geregeld door de monteurs en binnen een uur weer op weg! Goede service...

Weet nog niet zo veel,is de eerste keer dat ik er komt maar zag er goed en verzorgt uit,de service weet ik niet heb nog niks aan de auto gehad op de klep sensor na maar zelf op gelost

• Service N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na.

Het lag niet in onze bedoeling een Opel aan te schaffen.Nieuwsgierig geworden door een tv spot ,hebben wij toch een bezoek gebracht aan de vestiging te huizen. De vakkennis en de uitermate klantvriendelijkheid hebben ons van mening doen veranderen en heeft ons zoveel vertrouwen gegeven ,dat wij tot aankoop van een Opel Corsa zijn overgegaan. Wij hopen dan ook heel veel fijne kilometers te mogen maken. Nogmaals Stefan Borger heel veel dank voor de fijne samenwerking veel sukses en wij komen elkaar zeker nog wel tegen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht: nieuwe Insignia gekocht met niet werkende telefoon oplader. Probleem wordt gewoon genegeerd en weggewuifd. Ongehoord en Onacceptabel !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Om de aanschaf van een Opel Crossover te bespreken/bekijken reden wij hedenmorgen naar Huizen, na eerst in Hilversum keurig geholpen te zijn door Laurent, die weliswaar geen verkoper is, maar ons netjes te woord stond. In Huizen was geen enkele parkeerplek voor de deur, wel waren er plekken afgeschermd met pions. Mijn partner ging vragen aan een medewerker die aan een tafeltje zat (stevige man, kort haar) waar wij konden parkeren om naar een nieuwe auto te kijken. Dat moesten wij achter maar doen, zei hij. En wij zijn (en zien) er toch echt uit als 70+. Dat wij ook nog gehandicapt zijn, kon hij niet zien, maar wel dat wij ouder waren! Achter was geen ruimte, dus ik heb de auto gekeerd en ben teruggereden naar die openstaande pui en ik heb mijnheer vertelt dat ik kwam om een nieuwe auto te kopen, maar dat ik het belachelijk vond dat wij maar naar achteren moesten rijden om een plekje te zoeken om te parkeren (i.p.v. de 6 met pions afgesloten plekken voor de deur te mogen gebruiken.) Ik was duidelijk geïrriteerd. Nou, nou, en dat op de maandagmorgen, sprak hij laatdunkend. Ik had hem niet uitgescholden, niet geslagen, niet bedreigd, maar gewoon mijn ongenoegen uitgesproken. Maar - en dat was natuurlijk mijn grootste fout: ik reed slechts in een Opel Karl! Toen kon er ineens wel zo\'n pion weg - maar dan hoeft het van mij niet meer. En dan ook NOOIT MEER! Ik schaam mij feitelijk dat ik een bordje om de achter-kentekenplaat heb met uw naam! Deze man is geen toonbeeld van gastvrijheid en klantvriendelijkheid voor uw bedrijf. In ieder geval - als ik een nieuwe Opel Crossland aanschaf, dan zeker niet bij Fred Janssen Autogroep in Huizen!!

We zijn bij de aankoop van een auto heel goed geholpen.

Ik ben door Vincent geweldig geholpen. Accuraat en snel heeft hij mij geholpen. Uw bedrijf werd al door derden aangeraden en daar heb ik dus geen spijt van gehad.

klantvriendelijk en goed meedenkend luiteren naar de wensen van de koper.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Juli 2014 een nieuwe Opel Mokka Cosmo gekocht, met lederen AGR stoelen. Een maand geleden gebracht voor een onderhoudsbeurt. Nadat de Mokka thuis werd afgeleverd na 8 uur in beheer te zijn geweest bij Fred Janssen constateerde ik kleine scheurtjes in de lederen bestuurdersstoel. De firma Janssen beweert dat de monteurs niet met scherpe voorwerpen in hun zak de auto mogen betreden, maar de man die hem terug bracht heeft ook een uur op de stoel gezeten, dus zou het ook per ongeluk hebben kunnen veroorzaakt. Nu, vele weken en telefoontjes later, wordt er door de expert bij Fred Janssen beweert dat het slijtage is, wat ik wel heel erg snel vind voor een auto van nét vier jaar met 45000 km. op de teller met dure AGR stoelen. Ik heb vijf jaar garantie maar dit valt niet onder garantie, aldus Fred Janssen.Ik raad dan ook potentiële kopers van een Opel met lederen bekleding aan zich wel tien keer te bedenken vóór aanschaf, om teleurstelling na zo\'n vier jaar te voorkomen. Ik ga de Geschillencommissie benaderen om te ervaren wat zij hiervan vindt. Ik heb trouwens met de Opel Mokka al twee keer eerder pech gehad doordat de krukaskeerring en een koplampunit moesten worden vervangen.

Perfect geholpen door Tim van de Vooren Zal het iedereen aanbevelen zeer goede service Geen opdringerig gevoel helemaal top

07-07-2018 een hele mooie en goed onderhouden Opel Astra gekocht bij dit mooie bedrijf met professionele en vriendelijke mederwerkers! Een zeer fijn gesprek en contact gehad alvorens de aankoop met de verkoper Rick Willemsen. Ik ben zeer tevreden over de aankoop en afwikkeling. Van dit bedrijf kunnen vele anderen nog heel wat van leren.

We waren op zoek naar een stationwagen, door uitbreiding van familie. Hierbij stuitten we op een advertentie van een auto van Fred Janssen. Er naar toe gereden, uitstekend geholpen door een vriendelijke verkoper (gelukkig niet zo\'n opdringende), een proefrit gemaakt en uiteindelijk besloten de auto te kopen. Al met al een soepel verlopend proces dus alle credits voor dit bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hier helaas terecht gekomen omdat onze Chevrolet Tacuma een probleem had wat alleen door een Chevrolet dealer kon oplossen. Zonder overleg vooraf na een week geïnformeerd dat probleem opgelost was en dat we auto konden ophalen en of we even dik € 700,- wilden aftikken. Na aantal maanden bleek oplossing zo amateuristisch uitgevoerd te zijn dat onze vaste garage met extra kosten geconfronteerd werd. Auto retour naar Fred Janssen om eerder uitgevoerde reparatie te laten herstellen. En dan komt het mooiste, onze vaste garage eigen schuld dikke bult wijzen inzake extra kosten en ons (klant) beschuldigen van het feit dat wij gekozen hadden voor de \" goedkope\" ( de dikke € 700,-) oplossing. Yeah right hoe kan je kiezen als je geen keus gesteld is. En dan nu weer kosten rekenen om kneusenwerk iets fatsoenlijker af te werken. Oftewel Fred Janssen heeft niet van SERVICE gehoord en op moment dat ze daarop aangesproken worden gaan ze met vingertje wijzen.....bah walgelijk!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had op 18-06-2018 een afspraak om 10.30 uur. Ik was om 10.00 uur al aanwezig. Auto werd na herhaaldelijk informeren pas om 14.45 uur naar binnen gereden voor onderhoud.(zeer slechte planning). Auto kwam pas iets voor de klok van 17.00 uur weer naar buiten maar kon niet afgemeld worden door een \'computerstoring\' bij RDW.

• Deskundigheid N.v.t.