Al heel lang mijn garage, kan niet beter.

Blijf heel graag gebruik maken van Janssen van Kouwen in Hilversum.

Klantvriendelijk en zover te overzien ter zake kundig.

Positieve ervaring: halen en brengen als service. Auto wordt keurig gewassen teruggeleverd. Onnodige reparatie wordt niet uitgevoerd. Verklaring reparatie goed toegelicht.

Geen ster waard.

Goedendag, ik raad dit bedrijf af. Ga asjeblieft niet naar Jansen van Kouwen in Mijdrecht. Als je schade hebt aan je auto! Want de kans is heel groot dat je met nog meer schade komt te zitten dan dat je al had en ze ook nog eens meer geld van je willen zonder dat je auto gemaakt is! Vreselijk bedrijf! Geen excusses of iets kan er vanaf! Ze gedragen zich ook alsof je last bent voor ze terwijl ze zelf fout zitten waardoor je tig keer langs moet gaan. Het gaat ze eerder om geld dan resultaten. Ps onze werkbus staat er al 2 maanden!!! Helemaal uitelkaar gehaald en tot op heden nog steeds geen duidelijkheid. Behalve dat ze een mail sturen met allerlij bedragen die we zouden moeten gaan betalen! Terwijl we al meer dan 10duizend euro armer zijn! En nog steeds geen bus.

Telefonisch slecht bereibaar

Gisteren mijn Opel Mokka voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt naar vestiging Gooimeer gebracht aangezien lokatie Amsterdamse straatweg is opgeheven. Bij de afspraak hiervoor zoals gebruikelijk met vervangend vervoer aangegeven. Tot mijn grote verbazing stond hiervoor een bedrag van € 29,00 op de factuur. In al die jaren als vaste klant (vanaf 2008) was dit gratis. Dit had vooraf aan mij medegedeeld moeten worden! Mijn eerste ervaring op deze lokatie is daardoor matig. Hopende op een spoedige reactie. M. vr. gr.

Mijden, 12V accu kapot na 2,5 jaar

Laadkabel wil na niet meer los uit auto. Nadat ANWB de auto los heeft gemaakt is bereik net genoeg om naar deze dealer te rijden. Na analyse blijkt 12V accu kapot, rekening ruim 500 euro. Omdat de auto anders niet meer rijd maar laten maken. Na contact met eigen dealer die aangeeft dat dit maar 150 euro had mogen kosten en dat dit onder de coulance regeling van PSA NL valt weer contact opgenomen. Weigeren om enige coulance toe te passen. MIJD DEZE DEALER!

Slecht bereikbaar, maar prima service

Locatie Hilversum heeft veel telefoonnummers, maar allemaal moeilijk te bereiken. Ook per mail wordt er niet gereageerd. Er is tot wat ik gewend was bij de Peugeot dealer in Winterswijk nog zeker geen sprake van persoonlijk contact. Maar bij het ophalen van de auto liep de balie medewerker nog even mee om oppervlakkige beschadigingen op de lak weg te werken. Hele goede service. Dit maakte alles weer goed!

vroeger beter

kom al 13 jaar in Naarden met volle tevredenheid, maak ik een afspraak voor een apk, gesloten??? nee meneer wij zijn hier gesloten??? u moet maar naar de Peugeot dealer verderop in Naarden. Geen mailtje geen berichtje niks, kom ik voor een gesloten deur. Dan begint het pas, meneer uw stabilisatorstang € 95.00 moet vernieuwd worden maar we maken een foto van onze werkzaamheden. apk kosten plus €2.95 klein materiaal. bij elkaar €137.87 geen foto dus. Wel een beschadiging, lakschade aan mn deur die wel daarna is bij getipt en een vieze auto. Gelukkig stond er nog een klant naast me haar beklag te doen. ik voelde me niet alleen. Zo jammer dit Janssen ik betwijfel of ik nog naar van Kouwen ga in Almere. Slechte beurt. gr Jaap

Waardeloze service

Ik maak een service afspraak en wil vervangend vervoer. Dit wordt gereserveerd en tevens bevestigd in de mail. Ik kom daar aan: ze hebben een fout gemaakt. Wie zijn probleem is het vervolgens? Die van mij. Waardeloos. En ze denken ook niet mee, nee ze komen met de optie: je mag een fiets. Een slecht bedrijf zonder gevoel voor service.

Prima service en zeer klantvriendelijk.

Super klantbeleving

Ik kom er al heel wat jaren en ben elke weer aangenaam verrast door de super klant ervaring. Het is niet alleen bij aankoop een goede ervaring maar ook op service gebied is het 5 sterren. Zowel voor sales als after-sales een aanrader

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met leuke en vriendelijke medewerkers

Voordat ik een persoonlijk gesprek aanging heb ik een onvoldoende gegeven, wat ik trouwens niet weg kan halen, daarom deze Review, dat ze je na een persoonlijk gesprek helpen met de probleem die je hebt, dus hierbij het is een uitstekende bedrijf die achter zijn woorden staan.

niet goed

niet vergeten dat als je een auto aanschaft van hier, dat je alles dubbel moet nachecken, want volgens hun kan je allrisk verzekeren maar dan zonder diefstal en inbraak verzekering omdat er geen klasse 3 in zit waar je later voor (of de helft) moet gaan betalen om het toch te laten installeren en dat de navigatie niet is geupdate, en als je vraagt zeggen ze, dan moest je het maar vragen voordat je het koopt, wat nergens op slaat.

Top bedrijf en verkoop!

Snelle en eerlijke verkoop/inkoop. Onze BMW 320i van 2018 onlangs gekocht. Afspraken worden keurig nagekomen en een fijne verkoper. Na een paar weken een paar hele kleine dingen netjes onder garantie verholpen incl. vergelijkbare leenauto. Aanrader!!

Rij voor niets vanuit Friesland naar Naarden

Ronduit teleurstellend. Had via mail contact gehad en een vast maximaal te betalen bedrag genoemd bij aankoop en inruil auto. Komt maar was het antwoord. Bij aankomst bleek het bij te betalen bedrag veel hoger te zijn. Dit is naar mijn idee een vorm van oplichting. Jammer. Geen zaken meer me doen!

Waardeloos

Mijn ervaring is waardeloos Gewoon een nieuwe auto kopen en alleen maa problemen al drie keer mijn boord computer kapot kabel boom vervangen en gewoon nog proberen ze extra geld van je af te troggelen waardeloos bedrijf

Prettige ontvangst, goede service. Komen zeer betrouwbaar over.

Prettige en professionele behandeling. Coulance bij inruil.

Prima ontvangst, goede uitleg. Fijn advies

APK, fake reparatie en goedkeur...

De Subaru Forester bij Janssen van Kouwen gebracht voor APK. Ik werd direct gebeld: onregelementaire verlichting, wordt afkeur meneer! Ik zeg: doe wat nodig is. Auto wordt goed gekeurd, zonder reparatievermelding. Kosten 90 euro. Ik kijk wat gebeurd is aan de auto: NIETS. Dezelfde chinese LEDs zitten er in. Tja, ze moeten kennelijk omzet draaien...

Slechte service!

Er zijn meerdere aspecten welke onvoldoende worden geacht: - Slechte (telefonische) bereikbaarheid van de werkplaats - Grote reparatie(s) uitgevoerd, echter problemen niet opgelost. Deskundigheid wordt in twijfel genomen. - Levertijd onderdelen > 1 week