Top bedrijf en verkoop!

Snelle en eerlijke verkoop/inkoop. Onze BMW 320i van 2018 onlangs gekocht. Afspraken worden keurig nagekomen en een fijne verkoper. Na een paar weken een paar hele kleine dingen netjes onder garantie verholpen incl. vergelijkbare leenauto. Aanrader!!

Rij voor niets vanuit Friesland naar Naarden

Ronduit teleurstellend. Had via mail contact gehad en een vast maximaal te betalen bedrag genoemd bij aankoop en inruil auto. Komt maar was het antwoord. Bij aankomst bleek het bij te betalen bedrag veel hoger te zijn. Dit is naar mijn idee een vorm van oplichting. Jammer. Geen zaken meer me doen!

Waardeloos

Mijn ervaring is waardeloos Gewoon een nieuwe auto kopen en alleen maa problemen al drie keer mijn boord computer kapot kabel boom vervangen en gewoon nog proberen ze extra geld van je af te troggelen waardeloos bedrijf

Prettige ontvangst, goede service. Komen zeer betrouwbaar over.

Prettige en professionele behandeling. Coulance bij inruil.

Prima ontvangst, goede uitleg. Fijn advies

APK, fake reparatie en goedkeur...

De Subaru Forester bij Janssen van Kouwen gebracht voor APK. Ik werd direct gebeld: onregelementaire verlichting, wordt afkeur meneer! Ik zeg: doe wat nodig is. Auto wordt goed gekeurd, zonder reparatievermelding. Kosten 90 euro. Ik kijk wat gebeurd is aan de auto: NIETS. Dezelfde chinese LEDs zitten er in. Tja, ze moeten kennelijk omzet draaien...

Slechte service!

Er zijn meerdere aspecten welke onvoldoende worden geacht: - Slechte (telefonische) bereikbaarheid van de werkplaats - Grote reparatie(s) uitgevoerd, echter problemen niet opgelost. Deskundigheid wordt in twijfel genomen. - Levertijd onderdelen > 1 week

Goed bedrijf goede service

Goede service zijn top behandeld door de verkoper Tom Bult. Niks is hem teveel denkt goed mee en prima service. Deze jongen heeft pas hart voor de zaak.

zie hieronder

Goede ervaring met JvK koop was snel gesloten goed contact met Rick en een meer dan nette aflevering.Alleen de omgeving waar alles gebeurt mag weleens worden opgeknapt.Maar een tevreden klant.

was beter

Ik heb mijn auto gekocht bij Janssen omdat in de revieuws werd verteld dat de service is top .en dat heb ik ervaren. Maar het is achter uit gegaan sinds fusie . Dimlicht en kenteken +derde remlicht vervangen montuur koste 2x€26,23 wordt berekend. Als men mij 1x€26,23 in rekening had gebracht had ik vrede mee maar dit vond ik teveel . Dan is mijn vraag waarom zou ik nog een andere auto bij Janssen kopen .

Prima geholpen

Gebeld tegen sluitingstijd ivm verminderde bandenspanning auto. Keurig geholpen in de vestiging in Mijdrecht.

Zeer goede service

In mei 2020 een Mitsubishi Outlander PHEV 2e hands gekocht. Christiaan (de verkoper) was zeer vriendelijke en heeft de auto perfect afgeleverd zoals afgesproken! In november (binnen de garantie) was er een probleem met de WIFI die de app aanstuurt. Ook dit is snel en goed opgelost. De nieuwe aanwinst gaat zeker in onderhoud bij dit autobedrijf. Een aanrader!

Zeer slecht

29-10-2020 Kenteken: 87-PNV-2 Mijn ervaring met de vestiging in A`dam, Snijdersbergweg 99-101 is zeer slecht omdat dat de dame aan de telefoon alleen maar suggereerd dat je alleen maar onderdelen kan bestellen als je de auto bij hun ook laat maken, wat ik niet verplicht ben, mijn vraag was alleen maar om een onderdeelnummer van een navigatie systeem van een navigatie systeem voor in een Chevrolet Spark te verkrijgen, of als ik 24.000€ op de balie lig maal een nieuwe auto ? dat jullie dan wel geinteresserd zijn ? dat er dan wel wat word gedaan, dit is van de zotte groet W.a. de Koning

Slechte ervaring

Auto laten keuren in mijdrecht worden de koplampen afgesteld zonder overleg 19.50 € deze waren 4 weken er voor afgesteld in een andere vestiging dus appart verhaal Na navraag doen werdt ik redelijk agressief te woord gestaan en op een zeer onvriendelijk manier gevraagd of ik ze voor leugenaar wou uitmaken Ik heb hier geen goed woord voor over

Zeer goede service en houden zich aan de afspraken!

Vorige hebben mijn partner en ik een auto gekocht in vestiging Amsterdam. Wij zijn erg goed geholpen door de junior verkoper (naam even vergeten). Hij maakte zijn beloftes waar en hij had echt verstand van de modellen die daar stonden. Hij vertelde dat hij een stagiar was maar dat was aan niks te merken. Één voorwaarde van de deal was het regelen van croissantjes en dat heeft hij nog geregeld ook! - Leuk personeel - Goede service en snelle hulp - Mooie prijs - Goede verkoper Helemaal tevreden!!!!

Klantonvriendelijke receptie en niet voor rede vatbaar.

ik ben naar de vestiging in Hilversum geweest omdat ik een leeglopende band had. (Waar bij de laatste beurt een prop in gedaan was). Een medewerker wilde de band nog even laten controleren of hij nog te repareren was. Waar ik zelf aan twijfelde. Ondertussen heb ik naar prijzen gevraagd van 1 of eventueel 2 nieuwe banden. Na diverse mogelijkheden gehoord te hebben, heb ik besloten om er nog even over na te denken. Omdat ik niet gelijk besliste moest ik diagnose kosten betalen. Wat ik belachelijk vind, want als ik een paar schoenen wil kopen en er nog even over wil denken hoef ik ook geen diagnose kosten te betalen. De volgende dag ben ik terug gegaan en wilde ik 1 nieuwe band bestellen met aftrek van de diagnose kosten. Maar dat kon absoluut niet. Na veel heen en weer gepraat kon het wel verrekend worden als ik 2 nieuwe banden zou kopen, dus heb ik besloten om door deze handelswijze na diverse jaren en vele beurten plus een nieuwe auto, geen klant meer te blijven.

Super fijn geholpen en met goed resultaat!

Mijn ervaring met dit bedrijf in Hilversum is erg goed. Bijzonder goed, hartelijk en fijn geholpen door Erik van Beekum. Hij en het team daar hebben echt alles op alles gezet om mijn weinig voorkomende Opel GT weer helemaal te herstellen. En dat was best een hele uitdaging. Geen moeite was teveel. Hartelijk dank Erik en verdere medewerkers daar op de vestiging in HIlversum! Lof en hartelijk dank!

Professioneel geholpen

Ik ben goed geholpen door verkoper Sloten. Ik kon met al mijn vragen bij hem terecht. Proefrit gemaakt en uiteindelijk ook de auto hier gekocht. Keurige aflevering toen ik de auto kwam halen. Alles over de uitgelegd. Toen ik nog wat tegen kwam waar ik niet tevreden over was heeft hij dit keurig opgelost.

Goede ervaringen

Het kopen van een auto bij Janssen is mij goed bevallen. Geen opdringerige verkopers. Ook een prima service.

Uitstekende service

Wij waren niet eens persé op zoek naar een nieuwe auto, maar na een eerste ontmoeting werd deze zoektocht meteen aangewakkerd. Er is ruimte voor onderhandeling zonder dat het gepusht word. Na aankoop binnen een week de auto en deze werd in super staat aangeleverd. Dank voor alle super goeie service.

Prima service fijn personeel

Afgelopen april weer voor het jaarlijks onderhoud geweest in Naarden Omdat ik een aardig eindje moet rijden wacht ik altijd op de uitvoering, krantje, kopje koffie, wifi, alles aanwezig om de tijd door te komen. Binnen 1 1/2 uur alles weer keurig in orde en.....gewassen. Volgend jaar weer zelfde plaats zelfde tijd, ik rijd er graag een eindje voor om.

Prima service fijn personeel

Prettig geholpen, goede occasion

Mooie occasion tegen reële prijs. Prettig geholpen door Rick Willemsen. Conform afspraak afgeleverd. Nog steeds veel plezier van.

Goede aankoop

Een occasion gekocht A3, in Huizen een goede deal gemaakt en een super attente verkoper Joel van Slooten en het afleveren daar maken zij een feestje van. Zeer tevreden

Wij kochten de 1e Opel Corsa e met alles er op en aan , En wat een auto . Dat rijdt zo lekker en wat is hij snel. De koop was tot aan de puntjes perfect geregeld, Service en verkoop zijn perfect. Voorlichting is perfect. Ook bij vragen over de Corsa e werden netjes beantwoord en er werd de tijd genomen om alles te bespreken, Kortom goede service goede voorlichting . En de aflevering was helemaal perfect. En wat rijd de Opel Corsa e lekker .