Uitstekende service

Wij waren niet eens persé op zoek naar een nieuwe auto, maar na een eerste ontmoeting werd deze zoektocht meteen aangewakkerd. Er is ruimte voor onderhandeling zonder dat het gepusht word. Na aankoop binnen een week de auto en deze werd in super staat aangeleverd. Dank voor alle super goeie service.

Prima service fijn personeel

Afgelopen april weer voor het jaarlijks onderhoud geweest in Naarden Omdat ik een aardig eindje moet rijden wacht ik altijd op de uitvoering, krantje, kopje koffie, wifi, alles aanwezig om de tijd door te komen. Binnen 1 1/2 uur alles weer keurig in orde en.....gewassen. Volgend jaar weer zelfde plaats zelfde tijd, ik rijd er graag een eindje voor om.

Prima service fijn personeel

Prettig geholpen, goede occasion

Mooie occasion tegen reële prijs. Prettig geholpen door Rick Willemsen. Conform afspraak afgeleverd. Nog steeds veel plezier van.

Goede aankoop

Een occasion gekocht A3, in Huizen een goede deal gemaakt en een super attente verkoper Joel van Slooten en het afleveren daar maken zij een feestje van. Zeer tevreden

Wij kochten de 1e Opel Corsa e met alles er op en aan , En wat een auto . Dat rijdt zo lekker en wat is hij snel. De koop was tot aan de puntjes perfect geregeld, Service en verkoop zijn perfect. Voorlichting is perfect. Ook bij vragen over de Corsa e werden netjes beantwoord en er werd de tijd genomen om alles te bespreken, Kortom goede service goede voorlichting . En de aflevering was helemaal perfect. En wat rijd de Opel Corsa e lekker .

vanaf het bakkie "leut" tot aan het wegrijden met de nieuwe auto helemaal top geregeld..

bij binnenkomst in het filiaal amsterdam zuid-oost meteen een groet en aandacht van de aardige dame achter de balie. kreeg direct een heerlijk bakkie koffie van diezelfde dame. na een paar minuten waren de papieren klaar, even tekenen en werd de auto gehaald. kreeg een hele goede en geduldige uitleg over functies van de auto. al met al een hele aardige en zeer goede service.

Geen garantie op dure reparatie, afgewimpeld.

Aan een oudere auto (geen Opel) moesten wij een reparatie laten uitvoeren, die 2 weken duurde vanwege bestellen van onderdelen. De rekening was hoger dan de inruilwaarde, maar daar stemden wij mee in, want dan konden we de auto weer gebruiken. Nadat de auto weer opgehaald kon worden bleek de rekening nog hoger uit te vallen, dat werd uitgelegd. Helaas was de reparatie niet succesvol, de auto kwam in een gevaarlijke situatie tot stilstand dezelfde dag en moest teruggesleept worden naar de garage. Daar bleek na 2 dagen dat de echte oorzaak niet gevonden kon worden zonder hele erg hoge extra kosten (zwaktebod). Op de reeds gemaakte kosten kon geen garantie gegeven worden en ook geen (deel van) terugbetaling. De auto moest door ons opgehaald worden en was verder waardeloos. Met de filiaalmanager hebben wij hierover contact opgenomen, maar deze bleef bij de klantonvriendelijke houding: niet goed, geld weg. Ga niet naar deze garage!

Beste Arie Vlasblom, Ten eerste onze excuses voor de vervelende ervaring. Ook wij betreuren het dat ondanks het meedenken over vervangend vervoer, het gebruiken van betaalbare onderdelen, een scherp inruilvoorstel om uw auto in te kopen en het gratis transport bij het 2e bezoek niet tot een overeenstemming konden komen. Mocht u alsnog interesse hebben in het voorstel, dan bent u natuurlijk van harte welkom. Met vriendelijke groet, Janssen Van Kouwen

Geen fatsoensnormen

Na een positief 1e contact met offerte, intentie tot koop ovv bezichtiging/proefrit afgesproken binnen 2 dagen, wordt dezelfde middag de auto achter je rug om verkocht... met een simpel mailtje "excuus voor het ongemak" Bij ons is afspraak=afspraak! Bij deze opel dealer blijkbaar niet...

Heel prettig verkoopgesprek gehad

Bij Rick Willemsen onze Mercedes GLA 180 gekocht. Het was een zeer prettig en persoonlijk verkoopgesprek. Ongedwongen en geen 'glad' verkoopverhaal. Het ophalen van de auto was een klein feestje! Janssen Van Kouwen blij en wij ook blij. Win win...

geweldig geholpen

ik ben geweldig geholpen door Rick Willemse, je voelt je gewoon thuis, zo ongedwongen en gezellig, ik ging kijken voor een mooie Mercedes cla en vroeg of ik een proefrit mocht maken, dat was geen probleem. na de heerlijke cappuccino reed Rick de auto naar buiten en ging kijken naar mijn in te ruilen auto. teruggekomen heb ik besloten om de Mercedes te kopen onder het genot van een heerlijk kopje cappuccino. Een week later het geld overgemaakt en vandaag 29-5-2020 stond de Mercedes cla met een strik en een fles wijn klaar, Dit had ik niet verwacht. Ik vindt Rick een top verkoper, complimenten.

Betrouwbaar, vriendelijk en service gericht garagebedrijf.

2 weken geleden een gebruikte auto bij Janssen Van Kouwen in Mijdrecht gekocht. Eindelijk weer eens een garage bedrijf welke, bij binnenkomst zonder afspraak, je hartelijk ontvangt. Tom en Christiaan hebben mij bij de aankoop, inruil en afwikkeling keurig behandeld met kennis van zaken. Er waren na aankoop een paar kleine restpunten, wat bij een gebruikte auto altijd kan gebeuren, maar ze hebben deze keurig en snel zonder problemen opgelost. Kortom ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en dit garage bedrijf.

Een goede klantvriendelijke nette club!

Joel (verkoper in vestiging Huizen) heeft mij aan een mooie auto geholpen. Even kort opgesomd: - Een nette auto (in perfecte staat afgeleverd) - Een nette prijs (een mooie deal) - Een nette oplevering (conform afspraak en met een taartje!) - Een nette klantvriendelijke beleving Kortom, een fijn bedrijf om een auto uit te zoeken. Bedankt, Groet, Robert

prima service

Wij leasen al onze auto's bij Janssen Van Kouwen en zijn zeer tevreden. Top service, zeer flexibel en een fijn persoonlijk contact met Gerard. Meer dan aanbevolen!

Geweldig goede dienstverlening

Sinds 2012 breng ik mijn Peugeotje naar de Opel garage van Janssen en Kouwen in Hilversum. Ruim 8 jaar goede service en advies van Erik en zijn collega’s. Maak niet uit wat er gemaakt of besteld moet worden. De mensen van deze garage zorgen dat je binnen 1 a 2 dagen weer op weg.

Ik voel me zeer benadeeld.

Ik ben een tijd terug voor een apk langs geweest. Ik ging ENKEL om de periodieke keuring dus niet voor een totale diagnose zoals ze beweren. Ik schrok enorm omdat ze meer dan 1800 euro vroegen. De auto is niet eens 1800 waard. Vervolgens heb ik aangegeven dat veels te duur te vinden en dat ik elders zou kijken. In een andere zaak hebben ze de auto gekeurd en hersteld. Ik heb zelfs nieuwe achterbanden gekregen en schijfremmen inclusief schijf en blokken. Ik heb 550 euro betaald om te laten keuren. Nou krijg ik 3 maanden later een rekening van 115 euro voor de diagnose bij van Kouwen. Dat is mij nooit kenbaar gemaakt. De offerte die naar mij is opgestuurd heeft nergens in de tekst staan dat ik alsnog de diagnose moet betalen. Toen ik de sleutels en de auto op ging halen zei ik dat het belachelijk duur was en dat ik ergens zou gaan met mijn zaken. Toen is mij ook niet verteld dat ik de diagnose moest betalen. Dit is geen manier van zaken doen en al helemaal niet transparant. Ik lees nu dat anderen precies hetzelfde hebben meegemaakt. Pas op voor van Kouwen en niet alleen in Amsterdam Zuidoost want als ik de reviews moet geloven proberen ze dit in al hun vestigingen. Het gaat om verkoper Mohammed die dit bij me flikte. Ik las precies in de klachten bij anderen ook de naam Mohammed. U bent gewaarschuwd. Mocht je meer info willen stel ik zelfs mijn nr beschikbaar. 06 300 96 086

Groot compliment !

Autoslot van de auto van ouders kapot. Zelfde dag gerepareerd . En de prijs? Super ! Prima service, Kan iedereen aanraden ( zal ik zeker doen) Hartelijk dank👍 Aranka Rombouts

Beste Aranka, Fijn dat wij u hebben kunnen helpen met het autoslot en dat u tevreden bent met onze service. Nog heel veel fijne kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team JVK

Heel goed hele goede service en je wordt uitstekend geholpen

Perfect uitmuntend

Ik ben zeer tevreden over de verkoop afdeling in huizen (gerben) en de service afdeling is super correct en duideijk in de afspraken. Van harte aanbevolen l

Briljant

Na een slechte ervaring bij motormuis in Gouda en na een blik op de website van Van kouwen besloten we om hier een kijkje te nemen. Het goede gevoel komt direct bij binnenkomst door netjes welkom geheten te worden En uitleg te krijgen waar we iets kunnen vinden. Belanden we besneden bij de occasions. Al vrij snel zagen we daar een auto die vrijwel volledig naar onze zin was. Kenny bood aan om een proefrit te maken en dat hebben we dus gedaan. Na terugkomst stond de baliemedewerkster klaar met de kinderwagen en werden we netjes begeleid naar de verkoper. Uiteindelijk na een goed gesprek zaken kunnen doen. Firma van Kouwen mag trots zijn op deze manier van klantenbinding. Hier valt voor de drie dealers die we eerder bezochten nog een prima lesje te leren.

Vriendelijk ontvangen , goed geholpen bij de balie

Mijn voorlamp was kapot en bij aankomst werd direct geholpen en binnen 10 min is verwisseld. Goede service

Top personeel

Al meerdere jaren kom ik met veel plezier in de vestiging aalsmeer. De heren aan de balie zijn een verademing in vergelijking met andere garages. Service staat bij hun voorop! Ga zo door

Ongelukkige samenloop van omstandigheden, uiteindelijk goed geholpen

Als trouwe klant heb ik goede ervaringen met Janssen van Kouwen, maar deze keer is mijn ervaring helaas anders: - bij een grote onderhoudsbeurt bleek de koppakking te lekken. Anderhalve week later kon ik mijn auto weer ophalen. - toen we hem ophaalden kreeg ik na een ritje van 100 km een rood lampje: motor oververhit. We konden hem snel terugbrengen. Na een test bleek echter dat er een verkeerde koppakking geplaatst was waardoor deze koppakking ook ging lekken. De juiste koppakking moest dus weer besteld worden. - bijkomend: er was helaas geen gratis leenauto en 30,= per dag voor een leenauto is voor ons veel geld. - na anderhalve week kreeg ik een telefoontje dat het langer duurde omdat ze schade hadden gereden met mijn auto. - nu zijn we in totaal een maand verder, hebben we behoorlijk wat kosten gemaakt om met het ov overal te komen en is er schade gereden met de auto waardoor hij misschien plaatselijk minder sterk is. Gelukkig konden we met de aftersales manager bellen. Na een goed gesprek hebben ze ons een goede korting gegeven op de rekening. De schade is helemaal hersteld en met het blote oog niet meer te vinden. Echt een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar uiteindelijk zijn we goed geholpen.

Onbetrouwbaar, misdadig, (gelukkig slechts een) poging tot oplichting

Heb mijn Opel Astra uit 2003 bij Janssen Van Kouwen Amsterdam Zuidoost (Snijdersbergweg 99-101, 1105 AN Amsterdam) gebracht voor een APK. Ze hebben een diagnose uitgevoerd en kwamen tot de conclusie dat voor ruim €1200,- gedaan moest worden om de auto APK goedgekeurd te krijgen. Ik ben naar een andere garage geweest en heb ze de lijst van Janssen Van Kouwen gegeven en heb zelf meegekeken hoe ze alle punten naliepen. Ik heb met eigen ogen gezien wat een onzin Janssen Van Kouwen bij elkaar gelogen heeft over mijn auto. Mijn auto is in 30 minuten APK goedgekeurd en afgemeld voor een bedrag van € 35,-. Janssen Van Kouwen heeft een poging gedaan mij voor ruim € 1200,- op te lichten en willen nu dat ik de rekening voor de diagnose ga betalen die ze hebben uitgevoerd. Ik heb Mo aan de telefoon gehad, deze situatie uitgelegf waarop hij me op ontfatsoenlijke wijze vertelde mij de factuur te gaan sturen voor de diagnose en als ik die niet zou betallen ze "zaken wel in gang zouden gaan zetten". Mijn advies: ga er niet naartoe met je auto, mocht je dat wel gedaan hebben en een flinke rekening gepresenteerd krijgen ga dan naar een andere garage voor een second opinion. Voor een paar tientjes kun je dus kennelijk honderden tot meer dan duizend euro besparen.

Beste Michiel, Na de diagnose van de onderhoudsbeurt hadden we een aantal advies en een aantal afkeurpunten geconstateerd. Onderstaand de verdeling. Adviespunten (GEEN AFKEUR APK): • Jaarlijkse onderhoudsbeurt en apk (door de u gemaakte afspraak) • Remvloeistof verversen (onderhoudsinterval) • Achterremmen reinigen (onderhoudsinterval) • Remblokken voor vervangen binnen 5.000km • Achter veren ernstig aangetast door roest APK Afkeurpunten: • Beide koplampglazen dermate aangetast dat het lichtbeeld dermate beïnvloed wordt wat volgens de APK norm afkeur betekend • Remleiding langs de bodemplaat dermate aangetast door putcorrosie wat volgens de APK norm afkeur betekend De totale prijsopgave was gebaseerd op preventief onderhoud, inclusief de advies en afkeurpunten, dus zeker geen 1200,- voor alleen een APK keuring. Gezien een APK keurmeester ook een steekproef kan krijgen op een APK afkeur is er voor ons als officieel dealer geen enkele reden om een auto onterecht af te keuren, sterker nog we hebben de prijsopgave gedaan met after-market onderdelen om de prijs al wat te drukken. Dat een andere garage deze auto wel goed gekeurd heeft is uw eigen verantwoording. Wij hopen dat u voor uzelf en andere weggebruikers niet door “de door ons afgekeurde” remleiding heen trapt. Dit zou namelijk hele vervelende gevolgen kunnen hebben. Met vriendelijk groet, Team Janssen Van Kouwen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gisteren proefrit Opel Karl 120 edition gemaakt i.v.m. interesse private lease. Locatie Amsterdam West, verkoper dhr. A.K. De verkoper heeft me (expres) verkeerde informatie gegeven om me een hoger maandbedrag aan te smeren. Zo vertelde hij dat hoogte verstelbare bestuurdersstoel niet inclusief is in het 120 actiemodel en dat een coming home reserveband verplicht is bij private lease dus moest ik deze optie erbij nemen. De private lease maandprijs kwam zodoende €20 duurder uit, over 60 maanden is dat €1200. Vanwege deze ervaring heb ik geen vertrouwen in Opel en zal ik zeker niet via Opel zelf gaan leasen maar b.v. via ANWB of via leaseplan.

• Service N.v.t.

Beste T. TF., Het klopt dat het ruimtebesparende reservewiel verplicht is bij het Private Leasen van de Opel KARL. Echter kost dit wiel € 99 (wat neer komt op € 2 extra per maand). Wij vinden het ook vervelend dat Opel dit niet duidelijk communiceert in de uitingen. Een hoogte verstelbare bestuurdersstoel is standaard onderdeel van de 120 Jaar Edition uitvoering. Als toevoeging kan er eventueel een pakket toegevoegd worden om de auto wat completer uit te rusten, namelijk de 120 Jaar Edition+ pakket. (Dit Edition+ pakket heeft wel een meerprijs.) Aangezien de Opel KARL “120 Jaar Edition uitvoeringen”, die wij op dit moment uit voorraad leverbaar hebben allemaal uitgerust zijn met dit Edition+ pakket, is onze verkoper hier ook van uitgegaan in de calculatie en heeft u een berekening ontvangen op basis van: de kleur: “Summit White” met ruimte besparende reservewiel met daarbij de genoemde 120 Jaar Edition+ pakket. Het is duidelijk dat er iets verkeerd is gegaan in de communicatie tussen u en onze verkoper, daarvoor onze excuses. Wij komen graag met u in contact om een passende oplossing te zoeken. Want net als u willen wij ook dat u binnenkort comfortabel én voordelig rondrijdt in de Opel KARL. Wij hebben u een e-mail gestuurd met aanvullende contactinformatie. Met vriendelijk groet, Team Janssen Van Kouwen