Groot compliment !

Autoslot van de auto van ouders kapot. Zelfde dag gerepareerd . En de prijs? Super ! Prima service, Kan iedereen aanraden ( zal ik zeker doen) Hartelijk dank👍 Aranka Rombouts

Beste Aranka, Fijn dat wij u hebben kunnen helpen met het autoslot en dat u tevreden bent met onze service. Nog heel veel fijne kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team JVK

Heel goed hele goede service en je wordt uitstekend geholpen

Perfect uitmuntend

Ik ben zeer tevreden over de verkoop afdeling in huizen (gerben) en de service afdeling is super correct en duideijk in de afspraken. Van harte aanbevolen l

Briljant

Na een slechte ervaring bij motormuis in Gouda en na een blik op de website van Van kouwen besloten we om hier een kijkje te nemen. Het goede gevoel komt direct bij binnenkomst door netjes welkom geheten te worden En uitleg te krijgen waar we iets kunnen vinden. Belanden we besneden bij de occasions. Al vrij snel zagen we daar een auto die vrijwel volledig naar onze zin was. Kenny bood aan om een proefrit te maken en dat hebben we dus gedaan. Na terugkomst stond de baliemedewerkster klaar met de kinderwagen en werden we netjes begeleid naar de verkoper. Uiteindelijk na een goed gesprek zaken kunnen doen. Firma van Kouwen mag trots zijn op deze manier van klantenbinding. Hier valt voor de drie dealers die we eerder bezochten nog een prima lesje te leren.

Vriendelijk ontvangen , goed geholpen bij de balie

Mijn voorlamp was kapot en bij aankomst werd direct geholpen en binnen 10 min is verwisseld. Goede service

Top personeel

Al meerdere jaren kom ik met veel plezier in de vestiging aalsmeer. De heren aan de balie zijn een verademing in vergelijking met andere garages. Service staat bij hun voorop! Ga zo door

Ongelukkige samenloop van omstandigheden, uiteindelijk goed geholpen

Als trouwe klant heb ik goede ervaringen met Janssen van Kouwen, maar deze keer is mijn ervaring helaas anders: - bij een grote onderhoudsbeurt bleek de koppakking te lekken. Anderhalve week later kon ik mijn auto weer ophalen. - toen we hem ophaalden kreeg ik na een ritje van 100 km een rood lampje: motor oververhit. We konden hem snel terugbrengen. Na een test bleek echter dat er een verkeerde koppakking geplaatst was waardoor deze koppakking ook ging lekken. De juiste koppakking moest dus weer besteld worden. - bijkomend: er was helaas geen gratis leenauto en 30,= per dag voor een leenauto is voor ons veel geld. - na anderhalve week kreeg ik een telefoontje dat het langer duurde omdat ze schade hadden gereden met mijn auto. - nu zijn we in totaal een maand verder, hebben we behoorlijk wat kosten gemaakt om met het ov overal te komen en is er schade gereden met de auto waardoor hij misschien plaatselijk minder sterk is. Gelukkig konden we met de aftersales manager bellen. Na een goed gesprek hebben ze ons een goede korting gegeven op de rekening. De schade is helemaal hersteld en met het blote oog niet meer te vinden. Echt een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar uiteindelijk zijn we goed geholpen.

Onbetrouwbaar, misdadig, (gelukkig slechts een) poging tot oplichting

Heb mijn Opel Astra uit 2003 bij Janssen Van Kouwen Amsterdam Zuidoost (Snijdersbergweg 99-101, 1105 AN Amsterdam) gebracht voor een APK. Ze hebben een diagnose uitgevoerd en kwamen tot de conclusie dat voor ruim €1200,- gedaan moest worden om de auto APK goedgekeurd te krijgen. Ik ben naar een andere garage geweest en heb ze de lijst van Janssen Van Kouwen gegeven en heb zelf meegekeken hoe ze alle punten naliepen. Ik heb met eigen ogen gezien wat een onzin Janssen Van Kouwen bij elkaar gelogen heeft over mijn auto. Mijn auto is in 30 minuten APK goedgekeurd en afgemeld voor een bedrag van € 35,-. Janssen Van Kouwen heeft een poging gedaan mij voor ruim € 1200,- op te lichten en willen nu dat ik de rekening voor de diagnose ga betalen die ze hebben uitgevoerd. Ik heb Mo aan de telefoon gehad, deze situatie uitgelegf waarop hij me op ontfatsoenlijke wijze vertelde mij de factuur te gaan sturen voor de diagnose en als ik die niet zou betallen ze "zaken wel in gang zouden gaan zetten". Mijn advies: ga er niet naartoe met je auto, mocht je dat wel gedaan hebben en een flinke rekening gepresenteerd krijgen ga dan naar een andere garage voor een second opinion. Voor een paar tientjes kun je dus kennelijk honderden tot meer dan duizend euro besparen.

Beste Michiel, Na de diagnose van de onderhoudsbeurt hadden we een aantal advies en een aantal afkeurpunten geconstateerd. Onderstaand de verdeling. Adviespunten (GEEN AFKEUR APK): • Jaarlijkse onderhoudsbeurt en apk (door de u gemaakte afspraak) • Remvloeistof verversen (onderhoudsinterval) • Achterremmen reinigen (onderhoudsinterval) • Remblokken voor vervangen binnen 5.000km • Achter veren ernstig aangetast door roest APK Afkeurpunten: • Beide koplampglazen dermate aangetast dat het lichtbeeld dermate beïnvloed wordt wat volgens de APK norm afkeur betekend • Remleiding langs de bodemplaat dermate aangetast door putcorrosie wat volgens de APK norm afkeur betekend De totale prijsopgave was gebaseerd op preventief onderhoud, inclusief de advies en afkeurpunten, dus zeker geen 1200,- voor alleen een APK keuring. Gezien een APK keurmeester ook een steekproef kan krijgen op een APK afkeur is er voor ons als officieel dealer geen enkele reden om een auto onterecht af te keuren, sterker nog we hebben de prijsopgave gedaan met after-market onderdelen om de prijs al wat te drukken. Dat een andere garage deze auto wel goed gekeurd heeft is uw eigen verantwoording. Wij hopen dat u voor uzelf en andere weggebruikers niet door “de door ons afgekeurde” remleiding heen trapt. Dit zou namelijk hele vervelende gevolgen kunnen hebben. Met vriendelijk groet, Team Janssen Van Kouwen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gisteren proefrit Opel Karl 120 edition gemaakt i.v.m. interesse private lease. Locatie Amsterdam West, verkoper dhr. A.K. De verkoper heeft me (expres) verkeerde informatie gegeven om me een hoger maandbedrag aan te smeren. Zo vertelde hij dat hoogte verstelbare bestuurdersstoel niet inclusief is in het 120 actiemodel en dat een coming home reserveband verplicht is bij private lease dus moest ik deze optie erbij nemen. De private lease maandprijs kwam zodoende €20 duurder uit, over 60 maanden is dat €1200. Vanwege deze ervaring heb ik geen vertrouwen in Opel en zal ik zeker niet via Opel zelf gaan leasen maar b.v. via ANWB of via leaseplan.

• Service N.v.t.

Beste T. TF., Het klopt dat het ruimtebesparende reservewiel verplicht is bij het Private Leasen van de Opel KARL. Echter kost dit wiel € 99 (wat neer komt op € 2 extra per maand). Wij vinden het ook vervelend dat Opel dit niet duidelijk communiceert in de uitingen. Een hoogte verstelbare bestuurdersstoel is standaard onderdeel van de 120 Jaar Edition uitvoering. Als toevoeging kan er eventueel een pakket toegevoegd worden om de auto wat completer uit te rusten, namelijk de 120 Jaar Edition+ pakket. (Dit Edition+ pakket heeft wel een meerprijs.) Aangezien de Opel KARL “120 Jaar Edition uitvoeringen”, die wij op dit moment uit voorraad leverbaar hebben allemaal uitgerust zijn met dit Edition+ pakket, is onze verkoper hier ook van uitgegaan in de calculatie en heeft u een berekening ontvangen op basis van: de kleur: “Summit White” met ruimte besparende reservewiel met daarbij de genoemde 120 Jaar Edition+ pakket. Het is duidelijk dat er iets verkeerd is gegaan in de communicatie tussen u en onze verkoper, daarvoor onze excuses. Wij komen graag met u in contact om een passende oplossing te zoeken. Want net als u willen wij ook dat u binnenkort comfortabel én voordelig rondrijdt in de Opel KARL. Wij hebben u een e-mail gestuurd met aanvullende contactinformatie. Met vriendelijk groet, Team Janssen Van Kouwen

Beste Mirjam, Bedankt voor je aanbeveling! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Janssen Van Kouwen

Al jaren prima service en onderhoud van onze auto’s, mooie deal vorig jaar oktober met de aanschaf van de Seat en vandaag, zaterdagmiddag half vijf, spontaan geholpen in onze garage in Mijdrecht door in een band een prop te plaatsen. De kosten: geen, service van de zaak. Top!

Beste Arthur, Uiteraard staan wij altijd voor onze trouwe klanten klaar! Fijn dat we je konden helpen en we zien je graag weer bij een volgend bezoek aan ons! Bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Janssen Van Kouwen

Beste Mario, Bedankt voor je aanbeveling! We hopen dat je al veel plezier beleeft aan je 'nieuwe' gebruikte auto. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Janssen Van Kouwen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Allang ervaring met het bedrijf. Vaak en snel klaar gestaan voor mijn moeder haar auto en in de loop der jaren nog steeds. Als ik een tip zou moeten geven dan is het wel de website up to date houd. Ik kwam voor een specifieke auto kijken. Maar deze auto was 3 dagen geleden al verkocht. Na een half uur a drivekwartier wachten bleek de auto al verkocht te zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht, gebruikte demo auto gekocht-6 jaar oud, vreemd het werd 4 jaar niet meer gemaakt, als je binnen in de auto keek leek het wel een huur auto(2 jaar niet meer gewassen). Ze konden niet zeggen wanneer de auto opgehaald kon worden, email niet beantwoord, overschrijving zoek, daardoor vertraagde aflevering van de auto. Bij ophalen ontbrak de 3e hoofdsteun, ze houden hoog bij laag dat het niet waar is, hoe kan ik het wel gezien heb, de verkoper voelde zich beledigd/giftig(ik laat het verder maar rusten), onderhoudsboekje zoek geraakt bij schoonmaken-hoe krijgen ze het voor elkaar/vervangde exemplaar gekregen(je kan niet meer zien wat de onderhoud historie was-gelukkig wel gezien wanneeer de laatste onderhoud was, 2 jaar geleden), versleten ruitenwissers(te ver weg om naar toe te rijden), ruitensproeier rechts op de motorkap zat los/lam, vervangen door mijn eigen garage+ruitenwissers, gevraagd of de airco konden nakijken of alles goed was na 6 jaar, ze hebben alleen maar gecontroleerd of het genoeg koude lucht geeft en werkte. In de beschrijving stond metallic lak, was gewone lak. Vind het vreemd/raar dat het onderhoudssboekje zo maar kwijt kon raken met schoonmaken, toen ik mijn auto inruilde kon ik het niet zonder het onderhoudsboekje erbij. Krijg hierbij een vreemd gevoel van, of ik iets niet mocht weten en blij waren dat de auto verkocht was, mijn eigen garage heeft de auto uit gelezen, gelukkig geen fouten ontdekt

• Deskundigheid N.v.t.

Prima geholpen bij onze keuze voor een gebruikte Insignia

Prima ervarinf

Open en eerlijk verhaal, goede prijs kwaliteit verhouding, afspraak is afspraak (of zelfs beter, de oplevering werd naar voren geschoven). Helaas moesten we drie dagen na aankoop terug voor een onderhoudsdingetje, maar prima geregeld door de monteurs en binnen een uur weer op weg! Goede service...

Weet nog niet zo veel,is de eerste keer dat ik er komt maar zag er goed en verzorgt uit,de service weet ik niet heb nog niks aan de auto gehad op de klep sensor na maar zelf op gelost

• Service N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na.

Het lag niet in onze bedoeling een Opel aan te schaffen.Nieuwsgierig geworden door een tv spot ,hebben wij toch een bezoek gebracht aan de vestiging te huizen. De vakkennis en de uitermate klantvriendelijkheid hebben ons van mening doen veranderen en heeft ons zoveel vertrouwen gegeven ,dat wij tot aankoop van een Opel Corsa zijn overgegaan. Wij hopen dan ook heel veel fijne kilometers te mogen maken. Nogmaals Stefan Borger heel veel dank voor de fijne samenwerking veel sukses en wij komen elkaar zeker nog wel tegen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht: nieuwe Insignia gekocht met niet werkende telefoon oplader. Probleem wordt gewoon genegeerd en weggewuifd. Ongehoord en Onacceptabel !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Om de aanschaf van een Opel Crossover te bespreken/bekijken reden wij hedenmorgen naar Huizen, na eerst in Hilversum keurig geholpen te zijn door Laurent, die weliswaar geen verkoper is, maar ons netjes te woord stond. In Huizen was geen enkele parkeerplek voor de deur, wel waren er plekken afgeschermd met pions. Mijn partner ging vragen aan een medewerker die aan een tafeltje zat (stevige man, kort haar) waar wij konden parkeren om naar een nieuwe auto te kijken. Dat moesten wij achter maar doen, zei hij. En wij zijn (en zien) er toch echt uit als 70+. Dat wij ook nog gehandicapt zijn, kon hij niet zien, maar wel dat wij ouder waren! Achter was geen ruimte, dus ik heb de auto gekeerd en ben teruggereden naar die openstaande pui en ik heb mijnheer vertelt dat ik kwam om een nieuwe auto te kopen, maar dat ik het belachelijk vond dat wij maar naar achteren moesten rijden om een plekje te zoeken om te parkeren (i.p.v. de 6 met pions afgesloten plekken voor de deur te mogen gebruiken.) Ik was duidelijk geïrriteerd. Nou, nou, en dat op de maandagmorgen, sprak hij laatdunkend. Ik had hem niet uitgescholden, niet geslagen, niet bedreigd, maar gewoon mijn ongenoegen uitgesproken. Maar - en dat was natuurlijk mijn grootste fout: ik reed slechts in een Opel Karl! Toen kon er ineens wel zo\'n pion weg - maar dan hoeft het van mij niet meer. En dan ook NOOIT MEER! Ik schaam mij feitelijk dat ik een bordje om de achter-kentekenplaat heb met uw naam! Deze man is geen toonbeeld van gastvrijheid en klantvriendelijkheid voor uw bedrijf. In ieder geval - als ik een nieuwe Opel Crossland aanschaf, dan zeker niet bij Fred Janssen Autogroep in Huizen!!