Prima personenbusjes en een prima service!

Een klantgerichte benadering, heldere offerte, goede mogelijkheden voor ophalen en terugbrengen en nette personenbusjes.

Heel fijne logistieke medewerking!

Prima bus, niet al te goedkoop, maar betrouwbaar en ruim.

Goeie, snelle service en een heerlijke (huur)bus!

aanrader!

Prima service!!

Snelle service Goeie aanbieding

Oplossingsgericht en uitstekende service

Ik werd onverwacht geconfronteerd met gebrek aan ruimte in mijn auto waardoor een huurauto noodzakelijk werd. Dat viel op de dag van vertrek naar Oostenrijk niet mee maar Broekhuis kon toch een perfecte oplossing bieden en een paar uur later waren we onderweg. Zelfs een dakkoffer bleek nog voorradig zodat ook de ski‘s nog mee konden. De huurprijs bleek achteraf alleszins redelijk en mijn gezin was met de VW Touran meer dan geholpen om de vakantie alsnog geslaagd te laten zijn.

Goede service en scherpe prijs

Wij mochten de auto eerder dan afgesproken ophalen om deze alvast in te pakken voor de vakantie top. Zeer nette auto een alles compleet.

ben goed geholpen

Auto reed prima, zat alleen rondom met schade en was vanbinnen niet zo schoon !!!

prima!

Goede en snelle service.

Ok

Auto stond keurig klaar en werd netjes overhandigd. Binnenzijde echter erg vies, m.n achterin. Verder netjes factuur ontvangen.

Heel goede uitgebreide informatie en een super service. Bdankt!

Goede ervaring. Wij gaan er zeker weer eens gebruik van maken!

Super goed geholpen ze denken met je mee speciaal als je bepaalde wensen hebt

Prima afdeling, vriendelijke medewerk(st)ers, goede prijs-kwaliteitsverhouding !

Zie boven

Altijd goed

Snelle, duidelijke en goede service.

Altijd meedenken in oplossingen

Zie boven

Nette en goede auto, prettige service

Gemakkelijk online gereserveerd, iets vroeger dan volgens afspraak halen was geen punt, afgifte snel geregeld en inname waar mogelijk nog sneller. Zeer tevreden.

Vlotte dienstverlening

Gebeld voor een bedrijfsauto. Op de dag van ophalen stond de auto klaar. Bij het terugbrengen ook geen problemen gehad.

Goede service, goed geregeld

Op een klein defect aan auto na, (achter bak niet optimaal bereikbaar door defect aan handvat) een goede ervaring

Prima.

Goed hoor. Minpuntjes: wel erg veel informatie nodig (dubbele identiteitskaart én brief). Maar vooral dat alle gegevens uit paspoort werden gekopieerd. Is echt onnodig en voelt onveilig qua privacy.

Heel goed geholpen prima auto gekregen

Kom zeker nog een keer terug

Prettige service en een perfecte auto

Alles goed geregeld door medewerkster en duidelijk uitgelegd. Prima auto voor het doel.

Redder in nood

Ik ben netjes en correct te woord gestaan en de auto zag er redelijk netjes uit, schoon van binnen. Ik vind het opmerkelijk dat ik naast rijbewijs ook mijn paspoort en zelfs poststuk moest tonen, om mijn adres te bewijzen, vreemd , zeker in het kader van de AVG. Het terugstorten van de borg duurde bijna 1 week, maar u heeft mij versneld geholpen nadat ik 2 keer gebeld had, dat waardeer ik.

In een woord SUPER.

Heel erg goed geholpen. Mijn paspoort was verlopen en ze denken met je mee om dat probleem op te lossen, erg goed dus.

Heel prettig

Professioneel ,vriendelijk, goede auto

Top geregeld, snel en eenvoudig

Gewoon goed!

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, later persoonlijk perfect vriendelijke uitleg.

Een goede ervaring , ik kom zeker terug. Vriendelijk en correct. Prima auto. Vriendelijke groet EmmyBartels

Over Broekhuis Autoverhuur

Onder het nationale paraplumerk Euromobil behoort Broekhuis Autoverhuur al sinds 1986 met inmiddels ruim 600 huurauto's tot de grootste autoverhuurders van Noord-Holland! Wat we onder andere te bieden hebben? - 3 vestigingen met BOVAG 5 sterren certificaat; - scherpe all-in tarieven; - personenauto's en bedrijfswagens van groot tot klein van de sterke merken Volkswagen, Audi, SEAT en ŠKODA. Door het delen van uw ervaring met onze dienstverlening, blijven wij scherp en kunnen we waar nodig verbeteringen doorvoeren. Daarnaast zorgt u voor een eerlijk beeld van ons bedrijf waar andere klanten baat bij hebben. <a href="http://www.broekhuisautoverhuur.nl">broekhuisautoverhuur.nl</a>