Altijd super geholpen

Fijne benadering van de klant

Klantvriendelijk duidelijke uitleg van de factuur gebeld worden als het duurder uitvalt . Mijn accu was niet meer in orde wat niet hoorde met de huidige km stand .Er is toen een prima korting aangeboden op een nieuwe accu.

Buitengewoon goede service

Auto moest naar de garage vanwege afgebroken hendel voor het neerklappen van de achterbank. Volledig onder garantie vervangen. Ook werd de bandenspanning meteen gecontroleerd. Echt een topbedrijf met een topteam. Ik word hier altijd fantastisch geholpen door enthousiaste en heel vriendelijke medewerkers. Hulde! (Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven wat dat verdient Frans Stokman echt).

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken over de onderhoudsbeurt en de kosten daarvan

Fijne betrouwbare garage

Duidelijke afspraken. Vriendelijke mensen. Zeer hulpvaardig.

Een vriendelijk, deskundig, servicegericht bedrijf

prima ervaring !

niets op aan te merken ! vriendelijke afhandeling !

Gezellig bedrijf met perfecte service

Allemaal gezellige en vriendelijke werknemers en altijd een heerlijk kopje koffie. De werkzaamheden worden perfect uitgevoerd.

Zeer goed en klantvriendelijk bedrijf

Uitstekende uitleg over de werkzaamheden door het goede vriendelijk en professionele personeel . De werkzaamheden waren netjes en op tijd klaar . Een autobedrijf dat zeker een 10 verdient !

Goed meedenkend bedrijf.

Onlangs was ik gestrand met mijn auto, er werd meteen geschakeld om alles op te lossen

Vriendelijk behandeld en auto weer picobello in orde

Vriendelijk behandeld en auto weer picobello in orde

Prima garage met aardige en vakkundige mensen

Klein bedrijf met korte lijnen en met deskundige mensen die denken in oplossingen, niet in problemen.

Helemaal top

Top service, leen auto geweldig. Snel weer onze eigen auto terug. Ga zo door.

zoals altijd, prima voor elkaar

alles goed

Anders dan anders

Auto moest voor een beurt, afspraak nav de mail gemaakt. Ik kom al jaren over de vloer en hoewel ik om de hoek bij een Renault dealer terecht kan ga ik altijd nog naar Heerhugowaard. Frans is nog altijd Frans, open en eerlijk. Bij een groot deel van de medewerkers voel ik mij niet meer op mijn gemak. Als ik een vraag stel aan de telefoon heb ik het gevoel dat ik uitgelachen wordt , aan de balie kan het wel wat vriendelijker. Over het sleutelen alleen maar lof. Ik ge bedenken of ik er ooit nog heen ga.

Beste I, Hartelijk bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je recente tegenvallende ervaring met onze werkplaatsreceptie met ons te delen. Uiteraard is dit niet fijn om te lezen, maar toch zijn wij blij dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te brengen, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Zojuist hebben wij elkaar ook telefonisch even gesproken. Wij hopen ondanks deze onprettige ervaring toch het genoegen te hebben om je in de toekomst wederom als trouwe klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Danielle Stokman

Prima geholpen

Netjes en snel geholpen

zoals altijd, goed.

Nette eerlijke en snelle service. Hiervoor blijf ik komen.

prima service

fijn meegedacht in de mogeljkheden

Top garage

Onderhoud is top gedaan volgens afspraak,

Fantastische service!

Alles loopt altijd vlekkeloos met jullie!

Op een vriendelijke professionele wijze geholpen.

Dank voor de goede hulp.

Communicatie en souplesse

Communicatie en souplesse

Zeer goed en snel geholpen door garage Frans Stokman.

Bij de aanvraag van een offerte voor het uitvoeren van een reparatie werd ontdekt dat het te vervangen onderdeel nog maar een paar jaar geleden net gereviseerd was, dit zorgde voor een grote korting op de reparatie door Renault en ook nog door garage Frans Stokman. Tijdens een reparatie werden wij gebeld dat ze nog iets gevonden hadden maar dit hoefde niet meteen vervangen te worden. Er wordt dus goed meegedacht en ook de reparatie is naar grote tevredenheid uit gevoerd.

Erg klantvriendelijk bedrijf en personeel

Netjes geholpen. Leenauto gehad. Auto op tijd gereed

Pascalstraat 2

1704RD Heerhugowaard

Over Frans Stokman Auto's

Frans Stokman B.V. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland. Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.