Geweldig gegaan en zo snel evengoed

Ik had pech met mijn remmen en dacht dat ik hem wel weer een tijd kwijt zou zijn. Maar nee de reparatie was sneller dan ik dacht en ben zeer tevreden zoals het gegaan is. Dank voor alles en vooral de mensen achter de receptie die het zo gauw hebben afgehandeld. Keurig en netjes.

Altijd een feestje

Correct, optijd en volgens afspraak super medewerkers van een super bedrijf

Mijn voorlamp was stuk, maar werd direct geholpen

Uiterst tevreden

Het onderhoud is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De mensen van de receptie waren zeer vriendelijk en attent.

Servicegericht

Wederom een uitstekende ervaring met de garage. Altijd gericht op de klant en professioneel als het gaat om oplossen van storingen of defecten. Top klasse!

Prima voor elkaar complimenten

Zoals voorgaande ik ben er heel blij over.

Prima geregeld met oog voor de klant!

Mijn auto voor het eerst een onderhoudsbeurt laten geven bij Frans Stokman. Prima, nette en behulpzame ontvangst door Edwin. Met uitleg over de verschillende onderhoudsbeurten en de aanpak. Daarnaast een prijsopgave . vervangend vervoer was prima en ook bij eventueel extra werk werd even vooraf gebeld, zoals je dat mag verwachten van een goede vakgarage!

Zoals altijd plezierig en to the point

Zoals hierboven omschreven

zeer goed

snel en vakkundig geholpen

Vertrouwd

Keurige service, en klant vriendelijk.

Gewoon goed

Goede duidelijke afspraak over uit te voeren werkzaamheden en de te verwachten kosten

Prima geholpen

Vriendelijk en correct bij de receptie en accuraat en netjes in werkplaats

Zeer snelle service, prima.

Nadat het raam van het linker voorportier los gebroken was en naar beneden viel, was na 1 telefoontje alles geregeld: de ophanging van het raam zou de volgende dag worden vervangen. Een vervangende auto stond klaar. De volgende dag was alles verholpen.

Vriendelijk geholpen, leenfiets stond klaar, onderhoudsbeurt volgens afspraak en op tijd gebeld dat de auto klaar was.

Prima service !

Bijzonder vriendelijke service

Wordt altijd prettig en vriendelijk te woord gestaan. Kosten worden altijd netjes van tevoren genoemd.

Teleurstellend

10.00 uur stond mijn auto bij jullie klaar, zoals 3 weken daarvoor afgesproken. 13.15 uur is de monteur eindelijk begonnen. Andere ergenissen daar gelaten, ging ik om 15.30 uur naar huis. Daarvoor kom ik helemaal uit Breukelen. Klaarblijkelijk hebben de winterbandenwissels voor alle andere vaste klanten jullie voorkeur.

Beste W.T.J., Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. Vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw auto stond ingepland tussen 10.00-15.00 uur en wij betreuren het dat het, inclusief het meerwerk, een half uur is uitgelopen. Ik heb uw voicemail ingesproken en hoop dit nog telefonisch met u te mogen bespreken. Mocht u dit wensen, dan hoor ik graag van u. Met vriendelijke groeten, Paula Stokman Frans Stokman b.v.

Grote service

Ik kwam voor winterbanden wissel, maar er bleek meer stuk, dus mijn auto moest gerepareerd worden, ik mocht er niet meer in rijden. Kreeg een leen-auto mee, omdat de reparatie langer kon duren. Even na de middag was het klaar

Weer een prettige ervaring.

Bij onderhoudsbeurt is goed opgemerkt dat er zaken niet in orde waren met de motor en dat deze nog op garantie gerepareerd zouden worden. Reparatie goed uitgevoerd en auto schoon terug gekregen.

Altijd super geholpen

Fijne benadering van de klant

Klantvriendelijk duidelijke uitleg van de factuur gebeld worden als het duurder uitvalt . Mijn accu was niet meer in orde wat niet hoorde met de huidige km stand .Er is toen een prima korting aangeboden op een nieuwe accu.

Buitengewoon goede service

Auto moest naar de garage vanwege afgebroken hendel voor het neerklappen van de achterbank. Volledig onder garantie vervangen. Ook werd de bandenspanning meteen gecontroleerd. Echt een topbedrijf met een topteam. Ik word hier altijd fantastisch geholpen door enthousiaste en heel vriendelijke medewerkers. Hulde! (Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven wat dat verdient Frans Stokman echt).

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken over de onderhoudsbeurt en de kosten daarvan

Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard

Over Frans Stokman Auto's

Frans Stokman B.V. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland. Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.