Naar verwachting

Correct en goede communicatie

Klantvriendelijkheid ten top

Personeel echt super vriendelijk. Auto voor onderhoudsbeurt gebracht, achterbanden waren versleten, konden ze gelijk vervangen. Super

Prima geholpen

Volgens afspraak een onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Alles naar wens verlopen!

Vooraf indicatie prijs controle bekend.

Voor een controlebeurt wordt de prijs bij het maken van een afspraak reeds aangegeven. Worden er tijdens de controle nog andere mankementen gevonden dan wordt er gebeld wat die zijn en wat die kosten. Keurig geregeld dus.

het totaalplaatje klopt gewoon helemaal !

Duidelijke en eerlijke service naar de klant toe. Ook als er eens qua onderhoud/vervanging wat tegenvallers te melden zijn, is Frans Stokman daar heel eerlijk en duidelijk in.

duidelijke offerte en goed geregeld met vervangend vervoer

Gewoon goed

Alles netjes geregeld!

Heel goed geholpen en makkelijk contact

Altijd weer snel, vakkundig en heel vriendelijk geholpen. Ik kom hier al sinds begin 1980 en ben altijd zeer tevreden.

Perfecte service

Snelle en goede service. Zeer klantvriendelijk

Prima planning, voorlichting en klantvriendelijkheid

top

Auto is goed gerepareerd.

Vriendelijk en correct

Prima geholpen, prettig contact.

Super service en aardig en bekwaam personeel

Prima service en communicatie

Een minpuntje is dat ik niet automatisch gewezen wordt op het verlopen van mijn Renaultpas.

Uitstekend, vakkundig geholpen

Binnen de begroting is reperatie uitgevoerd. Naar volle tevredenheid. Hebben eerste verteld wat er stuk was en wat het onderdeel gaat kosten. Ruime begroting gemaakt en uitgevoerd.

Prima geholpen

We zijn al jaren klant en nog steeds tot volle tevredenheid.

Alles ging volgens afspraak. Ik werd gebeld voor toestemming toen er onverwachtte kosten bijkwamen.

Prima service!

Goede terugkoppeling over uit te voeren werkzaamheden. Correcte uitvoering.

Top bedrijf

Hele fijne mensen die daar werken. En leveren top kwaliteit

uitstekend

goeie service, aardig personeel, alles is duidelijk

Geweldig gegaan en zo snel evengoed

Ik had pech met mijn remmen en dacht dat ik hem wel weer een tijd kwijt zou zijn. Maar nee de reparatie was sneller dan ik dacht en ben zeer tevreden zoals het gegaan is. Dank voor alles en vooral de mensen achter de receptie die het zo gauw hebben afgehandeld. Keurig en netjes.

Altijd een feestje

Correct, optijd en volgens afspraak super medewerkers van een super bedrijf

Mijn voorlamp was stuk, maar werd direct geholpen

Over Frans Stokman Auto's

Frans Stokman B.V. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland. Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.