Top service voor een goede prijs.

Al jaren zijn wij bij deze garage voor routine onderhoud en mankementen aan mijn bedrijfsbus en privé auto. Altijd vriendelijk geholpen, duidelijke communicatie en een schappelijke prijs.

Vriendelijke bediening en behulpzaam

Prima service en goede uitleg.

Je wordt altijd goed geholpen.

Heb altijd goeden ervaringen gehad met oto eys. Eerlijke prijzen, en doen niet meer dan nodig is aan je auto.

Snel en vakkundig geholpen, top garage.

Snel en vakkundig geholpen, top garage. Vriendelijk personeel en prima uitleg over reparatie en tips.

Gewoon korte lijntjes, duidelijk en transparant.

Eerlijk advies bij het bestellen van 4 seizoenen banden. Ook snelle afspraak en een belletje dat de auto weer beschikbaar is. Dus mijn motto is : "Koop Lokaal" bij de man die het ook repareren kan . Fijne ervaring, Henk

Het zijn vakmensen.

Vakmensen die me met een veilig gevoel weer de weg op sturen :).

Een zeer klantvriendelijke garage , apk + beurt correct

zeer vriendelijk en een goede prijs kwaliteit

Top garage

Deze mensen denken nog echt met de klanten mee. En lossen problemen op! Ga zo door.

altijd goed bij oto eys

vriendelijk, vakkundig en flexibel voor een oprechte prijs

Fantastische service!

Denken ontzettend goed mee in oplossingen, kwamen ter plekke de auto halen bij problemen en terugbrengen als extra service in dit geval èn probeerde zo goedkoop mogelijk de reparatie uit te voeren, echt super!

Fijne garage

Een fijne garage, met personeel dat zich inzet om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Altijd super

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Volledig vertrouwen in deze mensen ...

Past als een schroef op een moer

Hier vallen afspraken te maken die worden nagekomen. Bij twijfel is er communicatie vooraf. Goede service tegen een schappelijke tot normale prijs.

vriendelijk, eerlijk en vakkundig

hele fijne garage en mensen. betrouwbaar

Absolute topper !!! Wat een service!!!

Vanmorgen gebeld om even een check van mijn banden te laten doen vanwege een beetje rare vibratie. Kon vanuit mijn vakantie adres meteen terecht. Ik werd direct geholpen door een uiterst vriendelijk monteur die de auto, na zelf getest te hebben, op de brug reed om de banden en wielen te controleren. Hij verzekerde mij dat ik er goed mee naar huis kom rijden maar verwisselde toch even de banden met voor en achter In de hoop dat de kleine trilling dan weg zou zijn. Verder het advies om vóór de winter de banden te vernieuwen. Na een half uur werk (en voor mij en mijn metgezel een bakje koffie) werd mijn 16 jaar oude auto gedraaid en start-klaar gezet. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de sleutel in mijn handen met de mededeling dat er geen kosten waren!!! Ongelofelijk wat een super service :) Helaas had ik niet meer dan 4 euro aan cash bij me als fooi. Het 4-dubbele zou minstens op zijn plaats zijn geweest. Wanneer ik hier in de buurt zou wonen was dit absoluut MIJN GARAGE. Bedankt mensen van OTO EYS

Eerlijke garage

Top in service en kwaliteit. Jagen je in tegenstelling tot andere garages niet op onnodige kosten.

Heel tevreden met Oto Eys

Oto Eys kan ik iedereen aanbevelen. Belde vandaag om 09.30 uur en om 10.00 uur stond de monteur al voor me klaar! Het euvel werd meteen verholpen.

Goede garage vriendelijk personeel

Zal hier mijn auto laten repareren

Altijd goede service ....ook tijd tussendoor bij een kleine reparatie

Super oplossing van een geschil over kwaliteit van door derden geleverde producten....klanttevredenheid staat hier voorop....

perfect

Prima service en goede prijs en kwaliteit . Vriendelijke medewerkers.

Alles correct

Hulpvaardig en deskundig

Idem

Prachtig bedrijf met vakmensen

In een woord perfect,afspraken worden goed nagekomen,goede service en vakkundige monteurs. Niet te vergeten prijs is ook heel scherp. Deze garage is voor iedereen aan te bevelen. Hier ga ik niet meer weg. Klasse ga zo door.

Altijd goede, snelle en eerlijke service

Een bedrijf dat je kunt vertrouwen. Snel en eerlijk. Eerlijke prijzen ook.

Meester Doctor Froweinweg 14 A

6287 CC Eys