Altijd goede service!

Goede service en altijd snel geholpen

Garage met vakkundige medewerkers.

Goede service en duidelijkheid in de te verrichten werkzaamheden tegen een redelijke prijs.

duurder dan opgegeven remschijven en remblokken

bij de afgelopen grote beurt en apk, zijn mijn voorremmen vervangen, dit is circa 30% hoger uitgevallen dan opgegeven.. jammer want het zijn wel goede en vriendelijke vaklui bij oto eys…

100 % tevreden

Altijd correct behandeld. Altijd afspraken volledig nagekomen. Prima service. Acceptabele prijzen. Je wordt echt niet afgezet. Betalen moet je overal. Hoef nooit meer naar een dealer.

Afspraak is afspraak

Altijd eerlijke en correcte afhandeling volgens afspraak.

Zeer klantvriendelijk

Zeer goede service

Top, flexibel en vriendelijk

Al jarenlang klant en nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Punctueel in afspraken

Afspraak =Afspraak

Al jaren gewoon goed.

Een garage waarop je kunt vertrouwen.

Wederom prima service!

Uitgebreide kostenraming vooraf. Geen nare verrassingen achteraf. Geen overbodige, niet direct noodzakelijke reparaties uitgevoerd die wellicht elders wel waren gedaan.

Heel erg tevreden

Correcte bediening, goede afspraken, vakmanschap.

Altijd prima

Transparant

Een bedrijf wat zegt wat ze doet en doet ze zegt. Ze zijn open en eerlijk en transparant. Ze overleggen als er meer kosten zouden zijn. Ze denken mee in oplossingen. Een bedrijf wat zeker aan te bevelen is.

Klasse monteurs. Hartstikke vriendelijke en behulpzame planner. Garage met geweldige service!

goed onderhoud en service

goed onderhoud, goede communicatie wanneer er aanvullende dingen bij een beurt worden gevonden.

Super vriendelijke mensen

Goede uitleg en het werk was professioneel

Heel goede service

De problemen die zich voordoen worden allemaal vakkundig opgelost.

Ik ben bijzinder tevreden met de de dienstverlening, de openheid en de klantvriendelijkheid.

Ik heb op heel wat plekken in Nederland gewoond, en dus bij heel wat garages mijn auto laten onderhouden en repareren. Oto Eys is veruit de beste van allemaal.

Vriendelijk, goede en eerlijke service

Vriendelijk, goede en eerlijke service

Fijne garage met goede service

Heb voor eerste keer Oto-Eys bezocht voor apk en beurt aan mijn auto. Vriendelijk personeel en eerlijke prijs. Aanrader !!!

Heel vertrouwd, klantgericht en vakkundig.

Zoals altijd prima geholpen

Altijd bereid om je te helpen

Altijd bereid om je te helpen

Top service voor een goede prijs.

Al jaren zijn wij bij deze garage voor routine onderhoud en mankementen aan mijn bedrijfsbus en privé auto. Altijd vriendelijk geholpen, duidelijke communicatie en een schappelijke prijs.

Meester Doctor Froweinweg 14 6287 CC Eys

043-451 1663