Oto Eys is klantvriendelijk en professioneel.

Bij Oto Eys word je altijd vriendelijk te woord gestaan, betrouwbare service. Zelfs voor het oppompen van de banden van mijn scooter staan ze voor je klaar.

Alles correct

Steeds hulpzaam

Meer dan positief

Kan geen andere garage aanbevelen.

Enkel het feit dat een minimale herstelling is gedaan buiten mijn goedkeuring om (let wel dit gaat enkel om €10,00 waar ik geen moeite mee had, dit kan voor sommigen te veel zijn) verse altijd alles in orde en altijd alles keurig afgehandeld

Ervaren, klant- en oplossingsgericht, meedenken

Bij groot onderhoud goed advies over mogelijkheden omtrent bijkomende ingreep en kosten. Waardering voor meedenken met klant en samen keuze maken.

exact volgens afspraak verlopen; telefonisch overleg over de uit te voeren werkzaamheden

Een dikke 10

Geweldige service !! Heel vriendelijk Bali personeel!

Deskundige mensen, uitstekende service tegen een goede prijs.

Er wordt altijd met je meegedacht over de te verlenen service, en welke kosten dit met zich meebrengt. Ga zo verder!

Snel een afspraak gemaakt, goed werk geleverd en acceptabele prijs.

Eerste keer bij dit bedrijf apk + grote beurt. Heel vriendelijk geholpen en goede uitleg gehad. Ook super fijn dat je een leenauto meekrijgt zonder extra kosten. Alles netjes volgens afspraak gedaan dus ik ben op dit moment zeer tevreden en zal zeker terugkomen bij dit bedrijf.

Altijd service en oor voor de klant.

Oh het nu een lampje verwisselen is of een grote reparatie. Oto eys komt altijd met een passende oplossing voor de klant. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Altijd behulpzaam maw zeer goede service

Zeer goed en klantvriendelijk

Vriendelijk en professioneel

Altijd vriendelijk ontvangst, je voelt je welkom en gewaardeerd als klant.

Klantvriendelijk

Fantastisch!!!!

Ik kom al jaren bij oto wijs. Mijn ervaring is iedere keer weer geweldig. Super goede service, altijd vriendelijk maar boven al eerlijk. Kan alleen maar lof spreken en iedereen deze garage aanbevelen. Ze krijgen van mij een 10+

Betrouwbaar ,vriendelijke benadering.

Kom al voor de derde hasr bij deze garage heb wel vertouwen on hun kundigheid.

Behulpzame en vriendelijke baliemedewerkers, goede voorlichting en goede service. Kortom: fijne garage!

Al jaren uiterst tevreden klant bij oto eys,altyd vriendelijk en bovenal vakkundig behandeld,kan alleen maar aanbevelen.

Service prima

Transparant en goede service

De titel zegt alles. Goede duidelijke service die snel en professioneel is.

Al jaren één tien.

Al jaren een tien

Klant is koning!

Zeer klantvriendelijk bedrijf met een TOP Service!

Altijd goede service!

Goede service en altijd snel geholpen