Auto zelf had een beetje een valse start maar dit is door de dealer zeer goed opgelost.

Is hélemaal ‘dikke prima’!!

Na aankoop waren er toch nog een paar puntjes voor nadere contrôle. Verd uitstekend verholpen zonder kosten!!

Fijne garage.

Goed , zeer vriendelijk.

Klant vriendelijk.

Vriendelijke en goede samenwerking

Vriendelijke en goede samenwerking

Geweldige en deskundige mensen.

Als klant zeer tevreden.

Ontzettend fijn geholpen bij de aankoop!

Geweldige service!!

8 maanden geleden een auto bij Hoogterp gekocht. Vorige week mankeerde er iets aan de ventilator. Opgelost zonder kosten. En dat voor een 9 jaar oude auto. Omdat we niet in Oosterwolde wonen stond er ook een vervangende auto voor ons klaar. Dat noem ik nog eens service. Een dikke aanrader.

Goed geholpen fijne medewerkers

Vlot en vriendelijk geholpen

Ik kwam zonder afspraak en ik werd direct geholpen zodat het probleem verholpen was

Vlotte service door de enthousiaste mensen van garage Jitze Hoogterp

Geweldige service

Je word goed ontvangen zoals het in mijn beleving hoort te zijn klant is koning ! Nemen tijd voor je Als er problemen zijn word het altijd keurig opgelost ! Jitze en team bedankt Ga zo door

zeer goed

je wordt hier als mens behandeld

Ik heb mijn aankoop als zeer prettig ervaren

Het was voor mij de prettigste autoaankoop die ik ooit heb meegemaakt. Zeer goedgeholpen in een gemoedelijke omgeving en sfeer.

Zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop en de service van Ford Jitze Hoogterp

Een goede auto gekocht, ziet er netjes uit, rijdt fantastisch!

service op maat

Erg tevreden met de geleverde service. Er wordt ook goed meegedacht met de wensen van klant.

Prima!

Duidelijk, prettige sfeer! Aankoop is snel gedaan bij Jitze Hoogterp.

Ik had start problemen en werd direct geholpen.

Altijd goed

Je wordt hoed geholpen en je wordt van te voren gebeld wat er moet gebeuren.

Ik word altijd snel en correct geholpen

Ik doe het in woorden Snel Accuraat Gastvrij Adviserend Beleefd

prima communicatie en service

prima communicatie en service

Goede adviezen, ruime keuze, goede onderhandeling over de (inruil)prijs

Uitstekende service.

De ventilator weigerde dienst in de loop van de dag na het eerst wel gedaan te hebben. Gevolg bij regen, beslagen ramen en slecht zicht. Garage gebeld en kon direct komen en het is ook binnen het uur opgelost. Koffie tijdens het wachten en er ligt lectuur op tafel, dus helemaal prima.

probleem met de remmen maar is snel en zeer klantvriendelijk opgelost.

De remmen van mijn auto waren naar 12000 km al versleten en het was al staal op staal. Omdat ik een dienstreis had naar Duitsland moest er snel gehandeld worden. Mijn auto stond bij een plaatselijke garage voor nieuwe banden en in overleg heeft deze garage dit kunnen oplossen onder garantie. helemaal top.

Waardeel 4

8431ND Oosterwolde