Top.

Auto op afstand gekocht, was zoals omschreven op internet. Goede service en communicatie.

geweldig

rustig kunnen rondkijken mooi in de auto's kunnen zitten gelijk gekocht de volg.dag opgehaald en een hele goede service ben erg blijk met de auto

mooi model en prachtige kleur, zeer goede wegligging

Rijdt en schakelt soepel. Veel electronische gebruikshulpmiddelen. etc

Prima in orde!

Alles volgens afspraak en verder geen bijzonderheden

In een woord gewoon goed

Direct en duidelijk

goed bedrijf

super snel geholpen, zeer tevreden.

Prima.

Super fijn geholpen.

Prima garage, zeer aardige eigenaar/verkoper. Goede service. Goed tevreden over onze nieuwe auto.

Altijd recht toe recht aan

Best service. Wij komen er jaren. Als er iets is, direct zonder omtrek. Goede service, goede reparaties, goede adviesen

Snel en vriendelijk geholpen.

Kleine storing maar snel en vriendelijk geholpen.

Prima service!

Gebeld, goede service en vriendelijke mensen met goed advies.

Prima aankoop!

Wij hebben prima ervaringen met de aankoop van onze Ford Focus. We werden goed geholpen en zijn zeer tevreden over deze occasion.

Het is precies gegaan zoals we hadden afgesproken.

Superblij met mijn Ford Focus

Prettig contact, goede afspraken gemaakt bij de koop van mijn 2e hands Ford Focus. Gemaakte afspraken zijn ook nagekomen. Prima dus.

Paar kleine dingen maar is zeer goed opgelost.

Er waren een paar kleine dingen aan de auto waar ik mij aan stoorde. Maar is keurig opgelost door jullie. Een fantastisch team waar jullie trots op mogen zijn.

Eerlijke en betrouwbare behandeling

We hebben de Focus Cmax 2011 ingeruild voor een jongere Cmax 2016 met minder kilometers. De oude hadden we ook bij Hoogterp (niet bij ons in de buurt) destijds in 2019 gekocht. We zijn toen ook keurig en netjes behandeld door en hebben 4 jaar heerlijk zonder problemen gereden in de Focus Cmax. Hopelijk gaat ons deze auto hetzelfde brengen. Vandaar dat we ook wederom ( goede reviews) weer voor Jitze Hoogterp (FORD) hebben gekozen.

Zoals gewoonlijk, super goed!

Tja, wat zou ik nou moeten schrijven, net zoals alle vorige keren, Garage Hoogterp stelt niet teleur.

Zeer goede garage met Top Service

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en uitstekende service !!!

Superrrr blij

Top geholpen door jitze en ben super blij met de auto ...

Auto zelf had een beetje een valse start maar dit is door de dealer zeer goed opgelost.

Is hélemaal ‘dikke prima’!!

Na aankoop waren er toch nog een paar puntjes voor nadere contrôle. Verd uitstekend verholpen zonder kosten!!

Fijne garage.

Goed , zeer vriendelijk.

Klant vriendelijk.

Vriendelijke en goede samenwerking

Vriendelijke en goede samenwerking

Geweldige en deskundige mensen.

Als klant zeer tevreden.

Waardeel 4 8431ND Oosterwolde