Zeer vriendelijke mensen. Als waardige klant geholpen en een fijne auto aangeschaft.

Goed geholpen!

Al meerdere keren zeer goed geholpen! van APK tot afhandeling van een auto die niet meer te redden was tot aankoop van een occasion met een topdeal!

Klant vriendelijk en goede monteurs

Al 40 jaar klant bij Autobedrijf Hoogterp. Goede service en vriendelijk personeel.

Meedenkend

Zeer tevreden over de vlotte afhandeling.

De accu van mijn Ka was stuk. Binnen 2 uur kon ik weer rijden. Zeer goede service.

De service is goed en communicatie als er extra dingen boven komen tijdens onderhoudsbeurt wordt dat direct naar de klant gecommuniceerd. enige min punt was dat bij de leen auto de ruiten vloeistofsysteem niet werkte waardoor de ruit door weersomstandigheden te vuil werd.

Uitstekend als altijd

Opnieuw een auto gekocht bij Hoogterp. Nette prijs, prima inruil, goede communicatie en service; top bedrijf

Goede afspraken gemaakt over de reparatie kosten na het onderzoek van de auto

Keurige, no-nonsens benadering.

Vooraf telefonisch interesse in de auto doorgegeven en toen wij een week later in de showroom waren, zat er keurig een brief onder de ruitenwisser 'BELLEN INDIEN VERKOCHT'. Gehele onderhoudshistorie was aanwezig en werd toegelicht. Verder duidelijke prijsafspraak m.b.t. achteruitrij-camera. Afspraken zaten die avond in mijn mailbox. Aflevering verliep keurig; terwijl wij de formaliteiten afwikkelden, werden de winterbanden erom gelegd. Mooi bedrijf, servicegericht!

Heel tevreden

Onlangs een grote beurt uit laten voeren. Een vriendelijk ontvangst met duidelijke uitleg wat er stond te gebeuren. Ook bij het afhalen, na keurig op tijd te zijn gebeld hiervoor, een vriendelijk ontvangst en een uitgebreide toelichting op de nota, die overigens ook wel meeviel. Ik kan er tevreden op terug kijken.

Correct geholpen.

Naar volle tevredenheid en vertrouwelijk klantvriendelijke afhandeling

Zeer klantgericht

Altijd meedenken en giede communicatie. Vakmensen

Vriendelijk, leenauto en goede communicatie

Uitstekende hulp geboden

Mijn ervaring met garagebedrijf Hoogterp is uitstekend. Personeel is vriendelijk en adequaat en probeert altijd een oplossing te zoeken bij een probleem, waarbij de klant wordt betrokken. Ook bij kleine problemen is er vaak een snelle hulp en kan de klant weer tevreden naar huis!!!

Goed gerepareerd

Slot wilde niet meer dicht na een nachtje vorst. Hebben het water uit het slot gehaald en vervolgens alles gesmeerd en ingevet.

Sevice op eredivisie nivo

Probleem, bellen, komen, opgelost

Vriendelijk personeel, snel geholpen

UItstekend

Prettige mensen, en goede monteurs

Top.

Auto op afstand gekocht, was zoals omschreven op internet. Goede service en communicatie.

geweldig

rustig kunnen rondkijken mooi in de auto's kunnen zitten gelijk gekocht de volg.dag opgehaald en een hele goede service ben erg blijk met de auto

mooi model en prachtige kleur, zeer goede wegligging

Rijdt en schakelt soepel. Veel electronische gebruikshulpmiddelen. etc

Prima in orde!

Alles volgens afspraak en verder geen bijzonderheden