Fijne verkoper

Er is goed met de verkoper te over leggen , en de afspraken worden nagekomen. Zeer fijn bedrijf

Al jaren zeer tevreden met en over Autobedrijf Jitze Hoogterp.

Werkzaamheden aan de auto's worden altijd punctueel uitgevoerd. Afspraken nagekomen, dat ervaar ik als een vanzelfsprekendheid bij Hoogterp. Kundige monteurs, overleg is mogelijk over van alles en nog wat. Het is ook plezierig om de auto te brengen en te wachten tot die klaar is. Ook over de aflevering van de nieuwe auto niets dan lof, goede voorlichting, op afgesproken datum en tijd afgeleverd.

Doen wat is afgesproken

Geweldig goede auto. Dank er voor .W.Tepper.

Ik ben al jaren een tevreden Klant . Bij de beste Garage in Oosterwolde.

Het was weer geweldig geregeld

Auto gebracht voor een kleine reparatie. Werd keurig gebeld over de diagnose en dat de auto weer klaar was. Was ook nog gratis door de Hoogterp service pas!

Zeer klantvriendelijk ,voor ons was dit de eerste keer dat wij hier een auto gekocht hebben en zijn zeer tevreden met de afhandeling daarvan.

Zeer goede communicatie

Altijd correct

Uitstekend!

Zoals altijd wordt er geluisterd en zonodig direct gehandeld. Dit keer pakte Erwin Aalders heel snel de vraag op en een half uur later was het klaar. Eigenlijks Hoogterp-jongens ten voeten uit!

Klantvriendelijk

Er wordt goed overlegd en kosten worden vooraf inzichtelijk gemaakt. Haal en brengservice van de auto. Goed mee te overleggen en afspraken mee te maken. Vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Prina service altijd netjes behandeld

Er wordt goed overlegd met je over wat je wil en duidelijkheid gegeven over wat mogelijk is en wat de kosten zijn. Het contact is goed, wat ik erg belangrijk vind.

Perfectie kapotte accu wissel.

Binnen een uur na het telefoontje dat de accu kapot was, zat er een nieuwe in. Grote klassse.

Vriendelijk ontvangst, goed advies, uitleg, service.

Ik ben naar volle tevredenheid geholpen. Goed advies, vriendelijk en heel goede uitleg.

Heel fijn autobedrijf.

Ontvangst uiterst vriendelijk en correct, reparaties en onderhoud van de wagen 100%, wachttijden zeer acceptabel, auto wordt gehaald van en gebracht naar huis.

Ik heb altijd goede ervaringen met garage Hoogterp

Vriendelijk personeel Klantvriendelijk Goede service Vakkundig

geweldig bedrijf

altijd een goed advies en zeer goede service

Nette prijzen en een eerlijk verhaal in een ongedwongen sfeer

Een bedrijf wat goed luistert naar zijn klant en met een duidelijk verhaal komt. En ze staan voor wat ze zeggen

Eerlijk en transparant!

Goed bereikbaar voor advies, fijn kunnen overleggen en klantvriendelijk! Ik ben zeer tevreden!

Tevreden Klant

kom er al jaren tot tevredenheid

altijd goed

Ik ben ongeveer 35 jaar klant bij hoogterp nooit één klacht gehad , zij kennen hun klanten dat geeft je goed gevoel , ook nu word je altijd vriendelijk en goed geholpen en bij onverwachte problemen word er altijd een oplossing gezocht. ga zo door prima bedrijf.

Fijn autobedrijf waar je rustig even rond kunt kijken. Auto pas voor de apk met beurtje geweest. Netjes eerst even bellen voor ze reparaties uitvoeren.

Erg tevreden

Sinds een week een jonge Kuga. Helemaal tevreden met deze mooie auto. Geholpen door vriendelijke medewerkers voor en na de aanschaf/inruil

Top.

Eerlijke koop. Auto was goed geprijsd en aangezien er meer animo was voor de auto, werd er netjes een lijst bijgehouden van gegadigden. Ze konden duidelijke informatie verschaffen over de auto en ik werd goed geïnformeerd over de voortgang van de aflevering. Ze dachten goed mee aangezien ik de auto zo snel mogelijk in gebruik wilde nemen. Ze hadden alle tijd voor mij bij de aflevering om de laatste dingen van de auto uit te leggen; zoals de afneembare trekhaak

Kan niet beter

Goede service, fijn personeel, eerlijke adviezen , !

Uitstekend geholpen

Vriendelijke personeel en goede begeleiding bij aankoop nieuwe auto