Zorgvuldig, klantvriendelijk

Klantvriendelijken behandeling en zorgvuldig, vakkundig werk.

Met het ophalen van de nieuwe auto was alles geregeld, zelfs werd de autoverzekering doorgebeld zodat wij direct konden rijden. Zeer goed verkoop team.

Op recht goed geholpen

Afspraak gemaakt wat er moest gebeuren voor afleveren van de auto, afspraken na gekomen. Voorbeeld auto gekocht met extra rubber matten maar de stoffen auto matten waren verwijderd. Bij na vraag werd keurig de stoffen auto matten terug geleverd. Bumper beschermer zou geplaatst worden, door kou ging dit niet geheel goed. Probleem met de lijm, dit werd later als nog perfect geregeld.

altijd prima voor mekaar

Laatste reparatie onder garantie uitgevoerd klasse

Geweldig Zo als je daar geholpen word

Zoals Afgesproken word alles afgehandeld

Een jaar geleden mijn derde Ford Transit ook weer bij Hoogterp gekocht. Al weer zoveel gereden dat de eerste beurt al weer nodig was. Zoals altijd weer uitstekende service.

Is zeer goed

Wij hebben een ford cmax gekocht Erg klantvriendelijkheid Een mooi bedrijf alle staan er erg netjes bij gepoetst en wel Voor een volgende auto komen wij zeker weer terug

Afspraak weer vlot gemaak

Auto voor APKl geen bijzonderheden, weer zeer tevreden.

Goed!

Goed!

Er wordt netjes gecommuniceerd met mij als klant, je weet waar je aan toe bent

Een wR

Een warm bad, bejegening en kwaliteit, rond uit geweldig

Alles volgen afspraak uitgevoerd.

Zeer correct geholpen, netjes een prijsafspraak gemaakt, en alles volgens afspraak uitgevoerd.

Prima geholpen.

Betrokken bij het pechgeval, met goed advies.

Hartstikke goed!

De koop van de auto gedaan bij een bedrijf dat ik heb leren vertrouwen gedurende de jaren die ik hier nu kom. Onze eerste Ford is hier gekocht, daarna volgden er inmiddels alweer twee andere auto's van Jitze Hoogterp. Al voordat de auto gekocht is, werd uitgebreid gevraagd over wat wij zochten: merk, type, bouwjaar, opties, kleur, prijs. Hierop is een match gezocht en gevonden. Erg blij met deze aankoop. Tot slot wil ik graag vermelden dat de service niet ophoudt bij de aankoop. Ook daarna klopt het bij Jitze Hoogterp.

Geweldige service, geweldige auto

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop. Prettige verkoper, eerlijk en open over de auto en het onderhoud. Goede deal kunnen maken. Nieuwe banden, terwijl de oude banden waarschijnlijk nog wel door de keuring waren gekomen. Ook de remschijven achter vernieuwd. Tip top afgeleverd en nu hebben we veel rijplezier in onze auto. Kortom, erg tevreden over deze garage en de auto. Bedankt heren!!

Prima service, vriendelijke contacten

Binnenkort ga ik 10 km verderop wonen, maar ik blijf graag klant!

zeer positief

klantgericht vriendelijk en belangstellend

Eerlijke en de juiste reparatie

Prima in orde .

Wordt net en deskundig te wordt gestaan, en reparatie e.d correct verholpen. Ik ben dik tevreden .

uitstekend bedrijf met prima service

Goede prijs bij inruil auto en aankoop nieuwe auto. Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel. Prima service. Dini en Gossen Bakker - Oosterwolde

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en vakkundig. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan voor toekomstige klanten.

Klant gerichte service.

Ze bieden goede service. En overleggen eerst met de klant als er bij komende reparatie zijn.

Ben tevreden klant

ben al jaren klant , dus dat zegt genoeg . TEVREDEN