Alles prima

Alles weer prima in orde.

is prima

is altijd vriendelijk personeel

Correct en volgens afspraak.

Vriendelijke en correcte behandeling met goede communicatie over bijkomende reparatie.

Ook voor de APK is de merkgarage toch de beste optie

Meestal ging ik naar Kwikfit voor de APK omdat ik dacht dat die goedkoop was. Dit keer maar naar de ford garage. Nu was mijn kenteken verlichting wel goed gemaakt en werden de nodige updates vanuit de fabriek uitgevoerd. Ook de bijna lege batterij van de sleutel was keurig vervangen. En dit voor minder dan bij Kwikfit.

Vriendelijk en god geholpen

Auto voor onderhoud en APK. Auto prima nagekeken en we worden altijd netjes geïnformeerd als er hogere kosten zijn. We zijn zeer tevreden over deze garage

Erg prettig en vriendelijk contact met dhr. Hoogterp wij hebben een mooie Ford Fiesta occasion gekocht en afspraak is afspraak dit alles in een zeer prettige en rustige omgeving zonder opdringen. Het voelde voor ons zeer vertrouwd wat ook waar gemaakt werd, kortom een super fijne Ford dealer met een goede werkplaats en monteurs.

super

Een duidelijk helder verhaal, alle afspraken nagekomen. Extra tips en trucs gekregen . Vriendelijk en relaxt en het belangrijkste vertrouwen.

Een fijne zaak zonder haast of gedram.

Als zeer prettig.

Fijn om weer zaken gedaan te hebben met Hoogterp.

Aankoop Ford focus, prima geholpen en goed voorgelicht met keuze van dit model. Wederom een plezierig contact met dit bedrijf. Voor onze regio om deze garage aan te bevelen.

Klantvriendelijk

Auto moest voor een onderhoudsbeurt en apk. Na een eerste check ben ik netjes op de hoogte gebracht van de uit te voeren werkzaamheden. Verder mocht ik gratis gebruik maken van een leenauto.

met een 9.5 kun je alleen maar tevreden zijn

Geen klachten

correct en vriendelijke.

Goede informatie over de staat van de auto.

Ik ben tevreden

tevreden

Zeer vriendelijke mensen. Als waardige klant geholpen en een fijne auto aangeschaft.

Goed geholpen!

Al meerdere keren zeer goed geholpen! van APK tot afhandeling van een auto die niet meer te redden was tot aankoop van een occasion met een topdeal!

Klant vriendelijk en goede monteurs

Al 40 jaar klant bij Autobedrijf Hoogterp. Goede service en vriendelijk personeel.

Meedenkend

Zeer tevreden over de vlotte afhandeling.

De accu van mijn Ka was stuk. Binnen 2 uur kon ik weer rijden. Zeer goede service.

De service is goed en communicatie als er extra dingen boven komen tijdens onderhoudsbeurt wordt dat direct naar de klant gecommuniceerd. enige min punt was dat bij de leen auto de ruiten vloeistofsysteem niet werkte waardoor de ruit door weersomstandigheden te vuil werd.

Uitstekend als altijd

Opnieuw een auto gekocht bij Hoogterp. Nette prijs, prima inruil, goede communicatie en service; top bedrijf

Goede afspraken gemaakt over de reparatie kosten na het onderzoek van de auto

Keurige, no-nonsens benadering.

Vooraf telefonisch interesse in de auto doorgegeven en toen wij een week later in de showroom waren, zat er keurig een brief onder de ruitenwisser 'BELLEN INDIEN VERKOCHT'. Gehele onderhoudshistorie was aanwezig en werd toegelicht. Verder duidelijke prijsafspraak m.b.t. achteruitrij-camera. Afspraken zaten die avond in mijn mailbox. Aflevering verliep keurig; terwijl wij de formaliteiten afwikkelden, werden de winterbanden erom gelegd. Mooi bedrijf, servicegericht!