Een bedrijf met nog echt persoonlijk aandacht voor zijn klant

Auto reserveren, proefrit, afhandeling verkoopproces met inruil, op halen en uitleg. De persoonlijke aandacht per mail, telefoon en persoonlijk staat hoog in het vaandel. Voor een jonge gebruikte auto kun je hier zeker goed terecht. Bedankt Adriaan voor deze service. Zo zie je nog weinig en dat is wel van belang in het internet tijdperk.

Mijn bevindingen zijn prima

Zoals altijd goed geholpen

zeer tevreden

Keurig geregeld allemaal Top.

Vriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijk en betrouwbaar

Goede service en omgang met de klant.Kan niet beter

Altijd volgens afspraak en op tijd. Goede voorlichting betreffende de te repareren gebreken . De hoofdprijs is de rekening van de service beurt. Het is mij nooit gelukt om beneden de 500 euro klaar te zijn. Maar ik kan weer een jaar rijden

8.5

Super geregeld en alles weer tip top voor elkaar.

Goede service, vriendelijke medewerkers

Reparatie duurde langer dan gedacht. Gebruik van de leenauto werd zonder problemen verlengd

toppie

slot ging steeds open en ook gelijk gemaakt toen ik er kwam even half uurtje wachten maar toen heb ik genoten van een lekker bakkie chocomel

Goed, snel

Goede en snelle service. Kon vervangend vervoer krijgen en die auto was ook goed.

Weer heel goed geholpen

Moest vloeistof bij laten vullen. Werd direct gedaan en kon zo de weg weer op

Netjes geholpen

Fijne service

Vriendelijk en professionele handelaar

Snel, eerlijk en professioneel gehandeld. Dit is onze 2e auto van Jitze en tot nu toe bevalt het goed.

Een net bedrijf en vriendelijk personeel. Goed tekst en uitleg over de vragen die ik had . Deze garage is aan te raden.

Er wordt altijd gebeld om te vertellen wat het gaat kosten.

Nooit problemen gehad met dit bedrijf.

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen.

Gemakkelijk een afspraak maken de service zijn goed,de auto word dadelijk nagekeken zodat je hem maar kort hoeft te missen

Komen al paar jaar bij deze garage. We worden altijd keurig behandeld.

Zeker aan te bevelen

Ruim twee weken geleden waren wij op zoek naar een vervangende auto en kwamen per toeval een zeer nette auto tegen bij Jitze Hoogterp. Na kort telefonisch contact snel een proefrit kunnen plannen en deze beviel uiteraard zeer goed. Sfeer en contact voor en na de proefrit was zeer ontspannen en vriendelijk, mede daarom ook de bewuste auto gekocht. Ook de verdere zakelijke interactie was lekker kort, bondig en duidelijk.

Hier word je vlot en correct geholpen en het is een bedrijf met een zeer goede service.

Mijn auto is met liefde behandeld en dat wordt zeer gewaardeerd.

Het halen en brengen is heel plezierig als je minder valide bent.

Goed en vriendelijk geholpen

Dit bedrijf komt zeer professioneel over. Dit wekt vertrouwen…

Weer prima en fijn geholpen

Zoals altijd weer fijn geholpen en duidelijke uitleg over uitgevoerde werkzaamheden. Auto weer prima in orde en met een fijn gevoel op pad! Bedankt allemaal!

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Bij toeval kwam ik in contact met Jitze Hoogterp en na een leuk gesprek bleek de auto waar ik heel lang naar opzoek was bij dit garagebedrijf aanwezig te zijn. Mijn aankoop is uitstekend verlopen, goed gesprek met de verkoop en prima afhandeling van de aflevering.

Tevreden.

Als je als klant jaren bij dezelfde garage komt zegt dat genoeg.

Prima gegaan