Zeer goed geregeld

Anders dan heel veel andere verhuurbedrijven zijn veel voor de hand liggende zaken hier als standaard. Dus bijvoorbeeld niet extra betalen voor een 2e bestuurder en geen onnodige kosten voor een afkoop van eigen risico of zo. Gewoon precies wat je van een eerlijke autoverhuur verwacht!; Bovendien een zo goed als nieuwe auto

door de 1400 vrije kilometers, viel het kostenplaatje super mee. Super vriendelijke mensen ook in Spijkenisse. Dankjewel voor het bij dragen in deze super vakantie. Volgende x huur ik hier weer!

Goedkoop avond tarief en betrouwbaar

VW transporter gehuurd voor avond tarief. 3 x zo goedkoop als een andere verhuurder! Betrouwbaar en goed onderhouden voertuig en prima service van de medewerkers vestiging Deventer.

Onbereikbaar en ongeorganiseerd

EasyRent laat keer op keer blijken dat de klant niet zo belangrijk is. Facturen zijn herhaaldelijk fout, telefonisch onbereikbaar en het duurt lang voordat er gereageerd wordt op email. Als een reparatie nodig is dan moet je er zelf achteraan zitten om je auto weer terug te krijgen anders wordt je met smoesjes zoet gehouden. Wat mijn verbazing meer wekt is dat dit bedrijf deel uit maakt van PON, dan had ik toch wel een hogere standaard verwacht.

Zeer klantvriendelijk en goede prijzen

Huur al jaren elke zomer een auto bij easyrent (filiaal Zwolle). De keuze in modellen is groot en de auto's zin uitstekend, maar bovenal huur ik als het even kan bij easyrent vanwege de goede service van de medewerkers, ook telefonisch, en de jaarlijkse zomeraanbieding, die je veel geld bespaart.

Perfecte service en verhuur voor een scherpe prijs

Twee weken een gloednieuwe Skoda Octavia gehuurd bij EasyRent. De auto was uiteraard in topconditie en een ideale vakantie auto. Vooraf is er duidelijk gecommuniceerd over de (gunstige) voorwaarden. Bij onze vervroegde terugkomst kon de auto gelijk worden ingeleverd met een flinke korting op de totaalprijs. Al met al een zeer goede ervaring bij EasyRent en zeker aan te raden.

Topservice en topauto!

Ik heb voor mijn vakantie voor het eerst een auto gehoord bij Easyrent, en dat is voor herhaling vatbaar! Het huren/reserveren van de auto ging erg gemakkelijk en het was fijn dat een medewerker mij belde om alle wensen door te spreken. De auto was helemaal in orde en reed als een zonnetje. Het terugbrengen van de auto was ook zo gebeurd - ik kreeg zelfs geld terug omdat ik de auto een dag korter had gehuurd. Erg netjes! Enige piepkleine minpuntje is dat we er halverwege de lange reis achterkwamen dat er geen ruitenvloeistof in zat. Niet erg handig bij stoffige wegen...

Perfecte ervaring! Dit zijn autoverhuur specialisten die weten wat klantvriendelijkheid inhoud. Mijn auto was gestolen en binnen 3 uur stonden ze klaar met vervangend vervoer. Mijn complimenten specifiek aan Kees, Jer en de rest van het team. Bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord: SUPERRRR!!! echt helemaal top! keurig, netjes en snel geregeld. Met een dikke glimlach dus wat wil je nog meer... echt zeer tevreden. Volgende x weer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan Easyrent en in persoon de Heer Kees Tra mijn bijzondere dank en complimenten voor de snelle en adequate afhandeling van mijn probleem. Binnen een uur een auto voor de deur gebracht. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat mijn dag niet slechter kon beginnen door te vernemen dat mijn auto gestolen was - werd mijn dag opgefleurd door het zeer prettige contact moment met EasyRent. \r\n\r\nEr werd snel geschakeld en prettig vervangend vervoer geboden. De professional aan de lijn leefde mee en zorgde zo voor een, mijns inziens, correcte manier van afhandelen. \r\n\r\nIk zou als particulier graag eens een auto huren bij EasyRent.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het altijd vriendelijke filiaal in Amsterdam is erg klantgericht en erop gefocust de klant te helpen. In mijn specifieke geval werd er echt geluisterd naar de wensen die ik had en werd er in een uitdagende korte tijd een mooie oplossing door Easyrent geboden. Hierdoor was ik gelukkig in staat om op vakantie te gaan met een mooie en ruime gezinswagen. Bedankt filiaal Amsterdam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vriendelijk geholpen. Prima bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pluspunten: Goede service van de medewerkers & betaalbaar! \r\n\r\nMinpunt: Vergeleken met een andere verhuurder te hoge borg en niet de mogelijkheid om 24/7 de auto in te leveren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Filiaal Spijkenisse\r\nGeholpen door Michel\r\nZeer vriendelijk en behulpzaam

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima. Toen ik op vrijdagmiddag de auto niet op tijd in kon leveren mocht ik de auto zaterdagochtend inleveren. Het was wel fijn geweest als was vermeld dat ik via de autodealer naar binnen moest, dan was dat wat vlotter verlopen. Prijs/kwaliteit zijn prima en vrije kms zijn beter dan concurrentie.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch snel en prima service op maat. Ze moeten alleen een oplossing vinden voor de printer die het soms niet doet.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto, in zeer goede staat met weinig km! Flexibel met ophalen en wegbrengen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ophalen en terugbrengen ging relatief vlot, prima auto en prima prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Aardige mensen!