Fijne benadering en veel kennis van het aanbod

Een auto die vanaf het fietspad zichtbaar was in de showroom was de reden om dit autobedrijf binnen te stappen. We hebben veel informatie ontvangen in een prettig en ontspannen gesprek. Na de proefrit hebben we de auto mogen reserveren om rustig een vergelijking te kunnen maken Alle ruimte gekregen om af toe weer even binnen te wippen om nog eens te kijken. We hebben daardoor een goed gevoel over onze aankoop.

Fantastisch bedrijf , zeer vakkundig.

Heel vriendelijke verkoper, open en eerlijk.Ik heb meerdere nieuwe auto's gekocht elders, maar nooit met een bos bloemen en een onthulling van je aangekochte auto,zoals bij jullie bedrijf. Goede prijs voor mijn inruil auto. Goede garantie en je kan evt een verzekering afsluiten, wat ik gedaan voor een scherpe prijs. Ik beveel het iedereen aan om daar eens een kijkje te nemen om een auto te kopen. Blijf er nu ook voor mijn onderhoud.

goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

alleen maar positief

Alles perfect gegaan

Hele goede service. Vriendelijke medewerkers.

Ik wordt altijd goed en persoonlijk geholpen

Al jarenlang ben ik een tevreden klant, omdat alles soepel wordt geregeld met een plezierige service.

ik Word altijd direct geholpen

Men staat altijd voor me klaar

Goede garage

Goede garage voor je auto

gewoon prima

gewoon prima .........al jaren

Een prettige en klant vriendelijke garage.

Goede en vlotte service en staan altijd voor je klaar.

Heel vriendelijk, heel goed geholpen. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

zeer goede garage bedrijf

Vele jaren Klant bij garage Hofplein even weg geweest toch weer terug goede en eerlijke afspraken en goede service

Empathische medewerkers staan altijd gereed je te helpen!

Ben al klant sinds 1968; zegt dat voldoende?!

Zeer fijn bedrijf met een persoonlijke aanpak

Al heel snel kon mijn auto geleverd worden. Zeker door de fijne persoonlijke benadering is dat mogelijk gemaakt. Auto stond netjes klaar. Het is een kleine dealer maar juist daardoor was deze ervaring mogelijk

Goede service en heldere communicatie

Al jarenlang klant hier en zeer tevreden met de kennis en service. Deze keer hebben zij een mooie tweedehands gezinsauto voor ons gevonden waar wij weer jaren mee vooruit kunnen. Ik kan iedereen deze garage aanbevolen. No nonsense mentaliteit!

fantastisch

Heel vriendelijk geholpen, er werd alle tijd genomen. Zelfs op vrijdag, terwijl het bijna sluitingstijd was ,nog een proefrit mogen maken. Hierna rustig met Mari( verkoper) om de tafel gezeten om de koop te regelen. Bij aflevering weer alle tijd, foto's genomen en zelfs een bos bloemen kado! Ik ben meer dan 100% tevreden!

Vlotte afspraak, directe info over verbeteringen/veranderingen, vriendelijke service.

Supergoed en vriendelijk geholpen

In mijn zoektocht naar mijn eerste eigen auto ben ik zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik zou dit autobedrijf zeker aanbevelen aan een ander.

Betrouwbare autobedrijf

Met vragen en kleine problemen kun je altijd terecht en wordt je snel en goed geholpen.

'k Ga met een gerust hart op pad na elke servicebeurt.

Altijd weer hetzelfde gezicht achter de balie geeft me een heel gerust en vertrouwd gevoel!

Vandaag een prachtige Opel Crossland X gekocht bij Autobedrijf Hofplein B.V. We hadden een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Ze werken open en transparant en we hebben een nette inruilprijs gekregen voor onze Peugeot 208. Een erg prettig contact gehad met M van Hensbergen, hij nam alle tijd en legde geen druk op ons en gaf ons de ruimte om rustig over de aankoop na te denken. Wij vonden M van Hensbergeneen zeer aimabel persoon en willen hem hartelijk bedanken. Top zaak om een auto te kopen. Zeker een aanrader.

uitstekende service al jaren sinds dat ik mijn 1e Opel bij Hofplein indertijd gekocht hebt.

Altijd vriendelijk, altijd goed overleg, altijd uitstekende service, kan ik iedereen aanraden.

Prima service en alles zoals afgesproken!

Bijzonder vriendelijke service, geeft de klant het gevoel net een stapje extra te doen. Niet onbelangrijk, geeft een vertrouwd gevoel.

Duidelijk en goede service

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en kosten, heel fijn!

We hebben een goede uitleg gehad en zijn zeer goed geholpen omdat we geen keuze konden maken tussen twee auto's met dank aan de heer Hensbergen.

We zijn heel goed geholpen door de medewerkers Ze waren vriendelijk

Sportlaan 7

4131NN Vianen

347371 248

Over Autobedrijf Hofplein B.V.

Autobedrijf Hofplein is al 45 jaar een bekend dealer en een begrip in de regio. Sinds 2018 zijn wij als Bosch Car Service dealer met BOVAG label verder gegaan, en kunnen wij elk merk en type auto onderhouden en verkopen. Als specialist in het merk Opel onderhouden en repareren wij niet alleen alle type Opels, maar kunt u ook terecht voor een nieuwe auto! Voor een Opel of een ander merk is Autobedrijf Hofplein uw partner.