Goede service en probleem meteen opgelost!

Verlichting fietsendrager functioneert niet goed, Stekker aan trekhaak vervangen!

Snel en goed geholpen ....bedankt Michael en team.

Zoals gewoonlijk goed .

Goede en vriendelijke service

Via familie dit bedrijf doorgekregen, goede en snelle service incl leenauto.

vakkundig en liefdevol

Voor ons is het telkens weer of we er thuis komen. Vertrouwd en vakbekwaam, gezellig in de omgang. Alle aandacht en tijd voor je en je vragen als ook een fijne sfeer bij alle werknemers en leiding. Ook de receptie omarmt je keer op keer. Een zaak zoals een zaak moet zijn!!! Complimenten van twee zeer dankbare klanten.

Snelle en fijne service!

Grote onderhoudsbeurt is goed en snel uitgevoerd.

Top! Prima service

Hartelijk, vriendelijk, meedenkend

Hartelijk, vriendelijk, meedenkend

Absolute aanrader

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk. Beveel ze van harte aan.

Technisch deskundig en (klant)vriendelijk

Zie hiervoor

Fijn om op afstand zo goed geholpen te worden

Op zondag 14 augustus strandde mijn dochter met haar auto op de n-weg bij Helvoirt. Raar geluid en rokende motor. Op maandag gebeld en gevraagd wat een nieuwe waterpomp zou kosten. Prima prijs opgave gehad. Auto maandag in loop vd dag gebracht. Maandag middag diagnose gesteld. Niet waterpomp maar aircopomp was kapot. Flink meegedacht over oplossing…pomp uitzetten. Verwachte Kosten max 75. Dinsdag in de nm auto klaar kosten 58 euro. Top. De snelheid, en de kosten voor de reparatie waren top. Maar vooral de communicatie was echt top. Kende de jongens niet heb ze alleen telefonisch gesproken maar de service was echt top! Helaas te ver weg om auto daar in onderhoud te brengen.

Erg behulpzaam !

Vriendelijke en deskundige werknemers. Staan altijd voor je klaar. Snelle service, ook in de drukke vakantieperiodes !

Ik heb alleen maar vriendelijke mensen gesproken bij het maken van de afspraak en het ophalen.

Het was de eerste keer dat ik de auto bij jullie heb gebracht, ik woon pas in Helvoirt en mijn auto had zijn eerste APK en een kleine beurt nodig. Mij gevoel zij me dat jullie al jaren een betrouwbaar bedrijf zijn, dat moet ook wel in een dorp, anders besta je geen 120 jaar. Jullie hebben er een vaste klant bij.

Staan altijd voor je klaar

Ik ben zeer tevreden.

Teamwerk, goede service, meedenken, waarmaken

Als de auto daar is met een probleem komt ze probleemloos weer terug..geweldig

Vriendelijke en vakbekwame mensen.

Ik word altijd goed geholpen en snel. Ze zijn betrouwbaar en transparant. Ik woon in Den Bosch maar rijd graag al jaren naar Helvoirt omdat ik weet wat ik aan ze heb.

Hele fijne service

Komen al vele jaren hier, zowel privé als zakelijk. Goede service en adviezen.

We werden snel geholpen ondanks de drukke tijd voor de vakantie. Onze vakantie was gered. Hardstikke bedankt mannen.

Ben correct en netjes tewoordgestaan

Ben klantvriendelijk behandeld het geeft mij vertrouwen in uw bedrijf en voor uzelf

Kwaliteit, vriendelijk, meedenkend, prettig

De service is altijd heel prettig en correct. Klantvriendelijk en er wordt goed werk geleverd.

Staan altijd voor je klaar

Kundig en denken altijd mee

ben zeer te vreden

Ben zeer tevreden,hoop nog lang klant te kunnen zijn op mijn leeftijd(90)

Al 1 decenia tevreden klant

Fijn autobedrijf geen gekke verassingen transparant en altijd met een goed gevoel de weg op. Hier wil ik mee werken!

No nonsense, maar brabantse eerlijkheid...

Doen wat ze beloven....

Prima en adequaat geholpen