Goed verzorgt en accuraat

Prescies goed advies

Geweldige service, zeer bekwaam.

Er moest een hoop gebeuren aan mijn auto. Michael en mijn team had er even voor nodig maar heeft alles piekfijn en keurig afgewerkt.

Supersnel geholpen! En dat net voor Kerst!!!

Supersnel geholpen en dat net voor Kerst!

Altijd uitstekende service!

Uiterst klantvriendelijk

Super! Erg flexibel

In de ochtend op de gok erheen gereden met een probleem aan mijn remmen. Gevraagd of dat dezelfde dag nog geregeld kon worden. Mocht hem laten staan en ze zouden even bellen. Binnen 3 kwartier al telefoon, probleemuitleg, kostenindicatie. Akoord gegeven en 4 uurtjes later kon ik de auto alweer ophalen.

Super! Erg flexibel

Keurig op tijd werd de auto weer afgeleverd!

Super garge

Super snellen service en suoer vriendelijke mederwerkers

Gewoon goed!

Vriendelijk en vakkundig.

Zeer tevreden!

Na 20 jaar klant te zijn kan ik het bedrijf aanbevelen! Niets op aan te merken! Staan altijd voor je klaar!

Snel en goed geholpen

Vertrouwen

Top autobedrijf

Al meer als een decenia met meerdere auto's klant, zo moet een autogarage zijn, duidelijk en eerlijk!

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel en goede service.

Meedenkend en klantvriendelijk

Ik ben vanaf 2004 klant en mijn ervaringen zijn alleen maar positief.

Prima geholpen

Ook dit keer heeft Autobedrijf Theo van der Heijden mij prima en snel geholpen met de reparatie aan mijn BMW. Binnen een dag was de slang voor de koelvloeistof naar de motor vervangen.

Zorgeloos rijden

Wederom weer goed werk geleverd, grote beurt apk wielenwissel en hulpveren, op eigen verzoek, geplaatst. Plus, om niet te vergeten, bij elke grote beurt wordt de auto gewassen.

Helemaal toppie

Auto moest snel gekeurd worden. Ze hadden al een dag later tijd. Goede service, vriendelijk, ikke helemaal blij

Top bedrijf, heel vriendelijk personeel!

Fijn en duidelijk geholpen door het personeel, die allemaal super vriendelijk zijn!

Ik ben zeer tevreden

Goed en snel

Goede service en probleem meteen opgelost!

Verlichting fietsendrager functioneert niet goed, Stekker aan trekhaak vervangen!

Snel en goed geholpen ....bedankt Michael en team.

Zoals gewoonlijk goed .

Goede en vriendelijke service

Via familie dit bedrijf doorgekregen, goede en snelle service incl leenauto.

Vincent van Goghstraat 25 5268BL Helvoirt

Over Autovakmeester