Aardig, behulpzaam,en safe.

Goede service,vakmanschap en heel sympathiek,alle medewerkers.

Ik heb niks negatiefs te melden

Alles verliep volgens afspraak en prima service.

Goed en snel

Meedenkend en oplossend

Geweldige service

Al jaren klant van autobedrijf Theo vd Heijden. Geweldige service ! Het team staat altijd voor je klaar.

Nieuwe carkit laten plaatsen

Ik ben erg blij met mijn nieuwe carkit

Vaktechnisch en klantvriendelijk

Praktische en effectieve oplossingen, snel, goede informatie en klantvriendelijk

Autobedrijf zo als het moet zijn

Al ruim 10 jaar klant. Goede service, nette, overzichtelijk facturatie.

Mijn auto is al jaren in onderhoud bij Theo van der Heiden. De service is snel, vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar. Daarnaast ben ik elke keer weer positief verrast door de prijs. Ik raad dit bedrijf iedereen van harte aan.

Vriendelijk en behulpzaam

Afspraak gemaakt en keurig op tijd geholpen. Op een goede wijze uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Een heel verrassende lage rekening.

Xxxx

Xxxxx

Professionals in vakmanschap en menselijkheid.

Zoals boven omschreven zegt al genoeg.

Prima service, de garage ontzorgt! Afspraak maken, leenauto mee die ook de volgende dag terug gebracht mocht worden omdat ik het niet kon halen. Alle vertrouwen dat de auto goed onderhouden wordt en dat blijkt ook!

Uitstekende dienstverlening en service, zoals altijd

Niets aan bovenstaande toe te voegen

Snel klaarstaand, meedenkend, klantvriendelijk

Lege accu, ik werd dezelfde middag geholpen en kon anderhalf uur later weer zonder problemen de weg op. Snel en accuraat, geweldig service.

Uitstekende prijs, kwaliteit, service en professionaliteit.

Al jaren breng ik mijn auto daar voor onderhoud en nodige reparaties. Zeer goede kwaliteit en transparantie van de dienstverlening. Personeel zeer bekwaam en denken met de klant mee.

Vakkundig, creatief en meedenken voor een goede oplossing van mijn autoprobleem.

Ik weet met hen waar ik aan toe ben

Altijd prettig en behulpzaam

Wij werken graag met jullie vanwege vriendelijkheid, behulpzaamheid, betrouwbaarheid, kwaliteit en flexibiliteit.

Altijd staan ze klaar met eerlijk advies

Altijd staan ze klaar met eerlijk advies en lossen ze problemen op een snelle, deskundige en eerlijke manier op.

Hele fijne service

Zeer klant vriendelijk, denken mee en niets is te veel.

Snel geholpen en prima prijsj!

Top garage

Top garage. Uitstekende service.

Goed verzorgt en accuraat

Prescies goed advies

Geweldige service, zeer bekwaam.

Er moest een hoop gebeuren aan mijn auto. Michael en mijn team had er even voor nodig maar heeft alles piekfijn en keurig afgewerkt.

Supersnel geholpen! En dat net voor Kerst!!!

Supersnel geholpen en dat net voor Kerst!

Over Autovakmeester