APK op korte termijn heel flexibel ingepland

APK op korte termijn heel flexibel ingepland

super-klant-vriendelijk !!!!

Een fijne garage met heel vriendelijk personeel en ze nemen alle tijd voor je. Deze garage zou ik zeker aanbevelen bij iedereen.

GEWELDIG.

Ik ben zeer tevreden, al ruim 55 jaar.

Dienstbaar, goed kwalitatief bedrijf

Zeer tevreden over kwaliteit en service. Moeten alleen oppassen niet in hun succes te vervallen naar langere wachttijden, foutjes in afhandeling en interne communicatie. Daarom bij aanbevelen nee gezet.

Zeer klantvriendelijke, professionele en snelle service tegen schappelijke prijs

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Theo van der Heijden en keer op keer ervaar ik dit als zeer prettig. Alle medewerkers zijn even vriendelijk, altijd wordt gezocht naar de beste oplossing tegen de beste prijs. Je wordt snel en vakkundig geholpen en ze leveren altijd kwaliteit!

fijn en netjes

Algemeen zeer goed

geweldige service!

Vriendelijk, begripvol, oplossingsgericht.

Lang gewacht en stil gezwegen eindelijk een echte garage gekregen.

Fijne mensen ,staan altijd voor je klaar ,en indien mogelijk bij een spoed geval zullen zij je niet in de steek laten mits dat niet ten koste gaat t.o.v.andere klanten.

Klantgericht, deskundig en vriendelijk personeel

Vakkundig personeel en altijd overleg over meerkosten

Top!!!

staan altijd klaar. zeer klantvriendelijk. gaan door tot het opgelost is.

prima !

Helaas zat het enqueteformulier in d spambox, en mijn spamslagboom is helemaal niet zo streng.

Geweldig op service gericht bedrijf.

Geweldig hoe de mensen werken als een team. Heb je vragen dan wordt je deskundig geholpen. En dit alles tegen een goede kwaliteit- prijs verhouding.

Hartelijke ontvangst, kundige en betrouwbare service, prijsgunstig ook.

Helemaal tevreden over advies, afspraak, vlotheid, vriendelijkheid, deskundigheid... Een bedrijf dat je kan vertrouwen. Wat wil een mens meer...

zeer klantgericht en behulpzaam

Erg tevreden over de wijze waarop onderhoud en repetities worden uitgevoerd. Meewerkers zijn zeer behulpzaam en denken mee bij het goed maar prijstechnisch het meest interessant uitvoeren van de reparatie.

Ik kon op het resultaat van de APK-keuring wachten Zoals altijd: uitstekende service

Op mijn verzoek kon ik op de uitslag van de APK-keuring wachten Zoals bekend: altijd uitstekende service!

Kundig, vriendelijk gewoon TOP

Ik ben zeer prettig geholpen, de werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd. Ze hebben er weer een klant bij!

Uitmuntend

Bij binnenkomst al het gevoel krijgen van, hier word ik al mens ontvangen en daarbij kan men rustig alles aan hen overlaten.

Goede service, jullie staan altijd voor ons klaar

Alle afspraken worden altijd goed nagekomen, vriendelijke mensen en goede service!

Erg goed en betrouwbare hulp gehad

Erg goed en vakkundige hulp gehad. Betrouwbare garage.

top bedrijf

mijn ervaring met deze garage is top dit geld vanaf de monteurs tot de directie en pomp bediendes.wat mij betreft kan ik deze garage alleen maar aan bevelen.nogmaals bedankt voor de geweldige service. groetjes een zeer tevreden klant ben franken.

Top service

Word altijd snel en goed geholpen!

Altijd correct geholpen . Niks aan toe te voegen!

Klantvriendelijk!

Ik zou Autobedrijf Theo van der Heijden aan iedereen aanraden. Ze zijn klantvriendelijk, denken mee en helpen je zelfs wanneer je onderweg met stukken staat. Niet alleen privé maar ook zakelijk brengen wij de auto's naar vd Heijden. Een super bedrijf!

prima service

Op ieder onverwacht moment van de dag kan je hier terecht

Altijd vriendelijk en staan meteen klaar.