Teamwerk, goede service, meedenken, waarmaken

Als de auto daar is met een probleem komt ze probleemloos weer terug..geweldig

Vriendelijke en vakbekwame mensen.

Ik word altijd goed geholpen en snel. Ze zijn betrouwbaar en transparant. Ik woon in Den Bosch maar rijd graag al jaren naar Helvoirt omdat ik weet wat ik aan ze heb.

Hele fijne service

Komen al vele jaren hier, zowel privé als zakelijk. Goede service en adviezen.

We werden snel geholpen ondanks de drukke tijd voor de vakantie. Onze vakantie was gered. Hardstikke bedankt mannen.

Ben correct en netjes tewoordgestaan

Ben klantvriendelijk behandeld het geeft mij vertrouwen in uw bedrijf en voor uzelf

Kwaliteit, vriendelijk, meedenkend, prettig

De service is altijd heel prettig en correct. Klantvriendelijk en er wordt goed werk geleverd.

Staan altijd voor je klaar

Kundig en denken altijd mee

ben zeer te vreden

Ben zeer tevreden,hoop nog lang klant te kunnen zijn op mijn leeftijd(90)

Al 1 decenia tevreden klant

Fijn autobedrijf geen gekke verassingen transparant en altijd met een goed gevoel de weg op. Hier wil ik mee werken!

No nonsense, maar brabantse eerlijkheid...

Doen wat ze beloven....

Goed geholpen

Prima en adequaat geholpen

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Mijn ervaring met Autobedrijf Theo van der Heijden zijn zeer positief. Ik kom er al vele jaren en ben heel tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

Uitstekende service en vriendelijke behandeling!

Ik kom al vele jaren bij van der Heijden en de service en vriendelijkheid van het personeel is onveranderd goed. En de kwaliteit van het werk en de advisering is ook heel goed.

Afspraak keurig nagekomen

Goede service , zeer vriendelijk en dienstverlenend en vakkundige medewerkers.

10+ voor personeel en vakmanschap.

Zie boven,niets aan toe toevoegen.

Perfect zoals altijd

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

Airco werkt weer uitstekend!

Kon tussendoor en dezelfde dag nog geholpen worden aan het laten controleren en bijvullen van mijn airco, waardoor ik direct weer koel de lente/zomer in kan. In een woord: super! En uiteraard zeer vriendelijk personeel.

betrouwbare, zeer goede service en kwaliteit/prijs verhouding.

Kom nu al een aantal jaren bij dit bedrijf voor alle onderhoud en apk's voor onze auto's. Ze zijn klantvriendelijk, met een uitstekende service. Kwaliteit en prijs in goede balans. Alles wordt in overleg met de klant gedaan en daarna pas uitgevoerd.

Als altijd

Zoals ik gewend ben prima service, fijne mensen en auto kan er weer tegenaan na de kleine beurt!

Uitstekend.

Sympathieke en kwalitatief een uitstekende dienst verlening.

Geweldige service, heel tevreden!

Mijn auto gebracht voor een grote beurt en APK, krijg hem gewassen terug. Heel fijn!

Service gerichte garage die de tijd voor je nemen

Service gerichte garage die de tijd voor je nemen

Wordt goed geholpen bij Autobedrijf Theo van der Heijden Helvoirt

Wordt Goed geholpen

Beste autobedrijf uit de buurt!

Wij zijn al jaren klant met gemiddeld gezien oude auto's. Goede service, geen onverwachte stukken onderweg en duidelijke betaalbare facturen. Of terwijl waar voor je geld en precies waar je op zit te wachten als het gaat om service en onderhoud van je auto!