Altijd top service!

Al jaren heel tevreden met de gastvrijheid, vriendelijkheid, service en t meedenken door Patrick en zijn team!

Fijn ontvangst en goede service

Erg makkelijk een afspraak gemaakt online via de site. Op de afgesproken tijd werd ik hartelijk ontvangen en werd er gevraagd of er nog bijzonderheden waren naast de defecten die ik had doorgegeven. Aan het einde van de dag werd ik opgebeld dat het klaar stond en werd verteld wat er gemaakt is. Zeer keurig bedrijf en een hartelijk ontvangst. Aanrader!

Schade vakkundig en snel gerepareerd alles netjes afgehandeld met de verzekering.

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, duidelijk communicatie, afspraken worden nagekomen. Onderhoud voor zowel mijn bedrijfsbus als privéauto.

Complete onderhoudsbeurt

Mijn elektrische auto heeft een complete onderhoudsbeurt gekregen. Er zijn vlgs mij wat extra dingen gedaan zoals het internetfilter vervangen. Ook is de auto van binnen en buiten gereinigd. Jammer dat hij bu uit en onder het stof van bomen stond.

klantvriendelijk

denkt mee met de klant

Perfekt

Perfekt

Beurt voldoet aan je verwachting

Alles gebeurt volgens afspraak.

BETERE SERVICE BESTAAT NIET.

Medewerkers hebben oog voor de klant en spelen in op hun situatie met het verlenen van de service. Voorbeeld: wegens persoonlijke omstandigheden vd klant wordt auto opgehaald en na reparatie thuisgebracht!! Heel mooi!! Dat is service!

Altijd goede service

Ervaren vakmensen, geen onnodige reperaties

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Wij hebben bij BeterRijden een erg leuke auto gekocht. Wij werden vriendelijk geholpen door Marc en Patrick. Hoewel de auto door enkele tegenvallers later werd afgeleverd dan de bedoeling was, heeft BeterRijden een en ander uiterst klantvriendelijk opgelost. Inmiddels is de auto naar volle tevredenheid afgeleverd. Een pluim voor dit bedrijf.

Geen problemen ondervonden in communicatie en werkzaamheden.

Meer sterren

Kan maar 5 sterren geven Mogen er best meer zijn.

Top service en eerlijk bedrijf

Echt een aanrader. Denken mee in alles. Afspraak is afspraak en communiceren super.

Altijd goed Qua onderhoud, advisering etc

Klantvriendelijk, duidelijk en goede service.

Prima.

Perfecte service!

Voor de zoveelste keer een perfecte service mogen ervaren!

Super garage

Hele fijne service altijd vriendelijk

Top en goedkoop

Vervangen band snel en goedkoop

Ik ben zeer tevreden.

Prima.

Helemaal super

Top service en goede kwaliteit werkzaamheden

Top service en goede kwaliteit werkzaamheden

Wederom super.

Even geduld moeten hebben maar nu een prachtige auto die aan alle wensen voldoet.

Goed en accuraat En je hoeft niet lang te wachten om een afspraak te maken en alles wordt duidelijk uitgelegd qua eventuele extra kosten, ze doen niets zonder je van te voren op de hoogte te stellen. Kortom Aardige deskundige mensen .

Super services met een oog voor veiligheid!

Super snelle services waarbij ze alles goed controleren voor de veiligheid. Ook zaken wat niet aangegeven was hebben ze opgemerkt en direct voor gebeld.

Gerwenseweg 24

5674 SG Gerwen