perfect geholpen met extra service

perfect geholpen met extra service

Fijn bedrijf met goeie geld/kwaliteit verhouding

Auto bij Beterrijden gebracht voor taxatie en reparatie kleine schade. Alles is naar wens afgehandeld. Ik heb nog wel een tip: Als de taxatie is verricht, even de klant informeren over de te verwachten kosten. Ik kreeg het geld van Interpolis op mijn rekening gestort, toen wist ik pas wat de kosten waren.

Proffesioneel en vertrouwd.

Klantvriendelijk, uitstekende service, vertrouwd. Inmiddels al acht jaar mijn 'vaste' garage en ik, ik ben een tevreden vaste klant.

Klantvriendelijkheid staat hier op 1 !

Wat een lieve mensen! Super service en ik heb een heel fijn karretje waar ik voorlopig nee vooruit kan. Ze zijn hem zelf komen brengen. Als je twijfelt, kun je dat aan de kant zetten. Dit bedrij doet wat hij beloofd en gaat een stapje verder. Unieke ervaring.

Meer dan tevreden over de service, de vriendelijkheid en de kwaliteit

De klant staat bij Beter Rijden zeker centraal. De service is prima en geeft altijd weer vertrouwen. Al het personeel is vriendelijk, geduldig en hulpvaardig en de kwaliteit die wordt geleverd is top. Voor mij geen andere garage voor mijn auto.

Super service met een gouden randje

Vriendelijk, meedenkend en super snelle reparatie Dank jullie wel

Prima!

Prima communicatie en service.

Geweldige garage

Top service Fijne mensen

Goed geholpen en goeie service. Prettige werksfeer bij jullie!

Mijn ervaring in en met jullie bedrijf is heel positief. De service vind ik ook goed..

prima. Klantgericht.

Dank je wel voor het intern reinigen

goede en snelle reparatie

altijd goede service met goede monteurs klantvriendelijk en persoonlijke benadering

Always a good service

Good service, fast, very nice people

• Would you recommend us? Yes

Ik ben uiterst tevreden ,met name over het overleg en de toelichting.

mijn auto was ook keurig gewassen en het interieur had ook een servicebeurt gekregen.

Service met een persoonlijke touch

Het is weer beter rijden na een onderhoudsbeurt bij Beterrijden.

Betrouwbare afspraak.

Prettige persoonlijke benadering.

Zeer goede service..

Ik ben zeer tevreden met de snelle service.

Zoals altijd:

goede kwaliteit door vriendelijke mensen!

perfect

Heel prettig

Gaan altijd in overleg, denken mee over goedkopere opties. Makkelijk te bereiken! En een fijne leenauto beschikbaar! Heel tevreden!!

Altijd top service!

Al jaren heel tevreden met de gastvrijheid, vriendelijkheid, service en t meedenken door Patrick en zijn team!

Fijn ontvangst en goede service

Erg makkelijk een afspraak gemaakt online via de site. Op de afgesproken tijd werd ik hartelijk ontvangen en werd er gevraagd of er nog bijzonderheden waren naast de defecten die ik had doorgegeven. Aan het einde van de dag werd ik opgebeld dat het klaar stond en werd verteld wat er gemaakt is. Zeer keurig bedrijf en een hartelijk ontvangst. Aanrader!

Schade vakkundig en snel gerepareerd alles netjes afgehandeld met de verzekering.

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, duidelijk communicatie, afspraken worden nagekomen. Onderhoud voor zowel mijn bedrijfsbus als privéauto.

Gerwenseweg 24 5674 SG Gerwen