Vriendelijk personeel.

Top prestatie van een top team

Wederom top geholpen door het top team van Beterrijden

Prettig contact, altijd snel geholpen

Perfecte service en vakmanschap!

Perfecte service en vakmanschap! Totale ontzorging, klasse!

Altijd tevreden naar huis

Weer zeer fijne service.

Prettig contact, voel mij in goede handen.

technisch goed en werkzaamheden volgens afspraak

Vooraf auto geïnspecteerd voor een onderhoudsbeurt en prijs opgegeven. Vervolgens conform opgave uitgevoerd.

Al meer dan 30 jaar dik tevreden

Telkens weer in een eerlijke en gemoedelijke sfeer zaken doen.

Alles volgens afspraak

Ben zeer tevreden

Heel klantvriendelijk en direct geholpen.

Voor de eerste keer bij dit bedrijf voor de APK keuring en een jaarlijkse beurt. Fijn geholpen en de service: thuis brengen en weer ophalen, was ook prettig.

Beterrijden zonder leiden.

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Vriendelijk en meedenkend

Erg vriendelijk personeel. Ze denken graag met je mee over wanneer het plannen van je reparatie!

Altijd snelle communicatie

Uitstekende vriendelijke service!

Flexibel en afspraken nakomen. Heel prettig allemaal!

Heel goed.

Ben heel tevreden.

Je voelt je een gewaardeerde klant

Het team van BeterRijden met Patrick aan het roer staat altijd voor je klaar en denkt met je mee. Oog voor de klant en ze gaan altijd serieus in op je vragen en je verzoeken. Ga zo door!

Deskundig maar vooral vriendelijk en behulpzaam geholpen worden.

Ongeacht wat er met mijn auto aan de hand is, ik word altijd geholpen. Altijd vriendelijk en behulpzaam

Service top! Ontvangst top! Top garage!

Met name de flexibiliteit van Patrick als garage eigenaar geven je als klant het gevoel de “koning” te zijn. Hij doet geen loze beloftes en gaat voor zijn klanten door het vuur. Gaven alle bedrijven maar de service die hij geeft.

Geweldige service

Zoals altijd weer geweldig goed geholpen. Kan niet beter!

Goede service en denken mee

Is onze vaste garage voor 2 auto's. Zijn eerlijk, denken mee en een goede snelle service!

Mijn ervaring is zoals altijd uitstekend

De ontvangst bij binnenkomst is uiterst vriendelijk, de verzorging tijdens de wachttijd is eveneens goed en de afwerking kan ook niet beter.

Snelle en goede service

Vriendelijk en behulpzaam.

Weer super geholpen!

Vandaag bandenwissel uit laten voeren. Vorige week online afspraak gepland en nu al terecht. En ik kon er op wachten, super!

perfect geholpen met extra service

perfect geholpen met extra service

Fijn bedrijf met goeie geld/kwaliteit verhouding

Auto bij Beterrijden gebracht voor taxatie en reparatie kleine schade. Alles is naar wens afgehandeld. Ik heb nog wel een tip: Als de taxatie is verricht, even de klant informeren over de te verwachten kosten. Ik kreeg het geld van Interpolis op mijn rekening gestort, toen wist ik pas wat de kosten waren.