Je wordt goed behandeld, soms tegoed als er iemand voor je is met een futiliteit

• Reden bezoek Onderhoud

Vriendelijke en deskundig personeel. We zijn heel tevreden met de caravan!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Reparatie slot deur, daar we er een tweede maal voor terug moesten komen werd er geen arbeidsloon gerekend. Geweldige service!

2 sterren: slechter dan verwacht

Wat een but advertentie,lees aktie 10% korting op alle producten,maar niet op tenten, daarom een foto van een tent.aktie:aanschaf voortent,een tapijt en stormband gratis geld dit ook bij een luifel zoals op de foto? leuk die knaus caravan op de foto ,jammer dat het engelse types zijn [de deur zit links of de foto staat in spiegelbeeld]

In de aankoopfase van een occassion contact gehad met Dhr. Gorter.(verkoop) Uitermate prettige- en vertrouwen wekkende ontvangst. Prima voorlichting en uitleg over de caravan. Caravan niet door ons gekocht maar wel kennis gemaakt met een bedrijf waar je echt als \"klant\" wordt behandeld. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In juli 2007 bij De Heuvelrug een nieuwe Knaus gekocht. Sindsdien elk jaar even terug geweest voor vochtmeting en onderhoud. Ook elk jaar een (kleine) aanpassing laten doen zoals instaphulp, extra lichtpunt, kluis etc. etc. De ontvangst, service en uitvoering van de opgedragen werkzaamheden zijn telkenmale prima geweest en dat alles voor een zeer concurrende prijs. Meer nog dan de prijs spreekt mij de dekundigheid aan en de tijd die men voor de klant vrijmaakt. Waar zie je dat nog. Dit jaar komt er een mover onder. Ook hier weer uitstekende voorlichting. Kortom: prima

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn al 15 jaar trouw klant van de Heuvelrug. Ze staan altijd voor ons klaar en leveren perfecte kwaliteit.Wij reizen er graag een stukje verder voor. We hebben het gevoel dat we echt als klant worden behandeld. We rijden inmiddels met onze derde caravan, bij hen gekocht. Er wordt door het hele team op een hele persoonlijke manier meegedacht als er een probleem is en elk probleem tot nu toe is snel effectief en naar volle tevredenheid opgelost. Dus we hebben niets te klagen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een gemoedelijk bedrijf waar men de tijd voor je neemt