Niet goedkoop, maar zeer tevreden over de kwaliteit en de service

Niet goedkoop, maar zeer tevreden over de kwaliteit en de service

Vandaag voor ons de nieuwe caravan opgehaald , net als bij de bezichtiging wederom een zeer goed gevoel of we de mensen al jaren kennen. Michiel ons aanspreek punt , heeft een kleine schade wat wij nog niet gezien hadden laten repareren en dat kan ik zeer waarderen . Michiel bedankt voor de goede service en nazorg . Gr

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We werden hartelijk ontvangen door Michiel hij luisterde goed naar onze wensen en gaf ons daarbij een heel goed advies en hij overtuigde ons.we hebben daarom ook een aankoop bij hem gedaan ook daarna nog contact gehad om advies te vragen personeel is erg behulpzaam en vriendelijk dikke duim

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige club. Goede aankoopbegeleiding. Prima voorlichting en uitstekende nazorg. En deskundige en leuke mensen. De vakantie begint hier.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maar 1 ervaring, we wonen te ver weg van Leersum. Maar die 1e ervaring was heel gaaf. Michiel heeft me telefonisch goed aan een voortent geholpen voor een speciaal prijsje. Echt goede service van dit Kampeer & Caravan centrum. En heel mooie winkel ook. Mensen woon je daar in de buurt, ga er beslist heen, je doet er goede zaken. Veel succes in de komende tijd, groetjes Jeannine.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer plezierig bedrijf om zaken mee te doen.\r\nfijne verkoper die ons heeft geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar men de klanten kent en waar je altijd welkom bent. Prima service en deskundigheid en klantvriendelijke bediening

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook met een wat oudere low budget caravan is men enthousiast en wordt je serieus genomen. Er hangt een goede sfeer en dat merk je. Wil je in vakantiesfeer je aankoop doen (zelfs in de winter) dan kan ik dit bedrijf zeker aanraden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We lieten een kopje per ongeluk vallen we hebben het betaald was het er niet mee eens maar de manier waarop we werden behandeld sorry we zouden geen fatsoen hebben misschien ooit van klantvriendelijkheid gehoord kom hier nooit meer
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een storm voortent volledig vernield, caravan beschadigd. Direct geholpen door De Heuvelrug. Niet alleen met reparatie van caravan, maar ook met het afhandelen van de schade met expert. Nieuwe voortent gekocht: wederom met perfecte service! Mensen kennen je jaren later nog. SERVICE!!!!! van hoog niveau!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toegegeven ik heb een wat bijzonder geval, een zelfgebouwde caravan o.b.v. een schaftkeet. Bij de montage van nieuwe remmen kreeg ik onjuist advies over het vervangen van de assen, en de remmen werden niet juist gemonteerd. (Kabels verkeerd om, en de remmen van 1 wiel blokkeerde twee weken later.) Op zich te vergeven, want het was blijkbaar wat uitzonderlijk werk voor de monteurs. Maar de manier waarop het \"opgelost\" werd was behoorlijk onplezierig. Ik kreeg een offerte voor het vervangen van de complete assen met een financiele sigaar uit eigen doos, en toen ik daarover belde werd ik door de verkoper nogal arrogant verteld dat het niet uitkwam en dat ik de volgende week moest terugbellen. Ze wilden me duidelijk niet als klant. Ik zou hen niet aanbevelen voor bijzondere gevallen (zoals knott assen) en niet vanwege arrogante geschillenafhandeling. Ik kon m\'n assen bij Triorep in Scherpenzeel vakkundiger en goedkoper laten vervangen.

• Reden bezoek Onderhoud

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk en professioneel behandeld. Ruilde oude caravan in voor een andere occasion, die heel netjes werd afgeleverd door Michiel, die overal de tijd nam om alles uit te leggen, inclusief een \"hands on\" demo over het gebruik van de mover!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correcte be- en afhandeling van de reparaties en zeker aanbeveling om hier vaste klant te worden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie nieuwe caravan gekocht waarvoor alle tijd genomen werd zowel bij het kopen als halen.\r\nJe bent hier nog klant.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, professioneel dit in een informele sfeer voor een concurrerende prijs.\r\nWaar vindt je dit nog? \r\nMijn oprechte mening: Top ga zo door! \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben al sinds 2000 klant bij Georgette en haar team inmiddels onze 3e Sleurhotel weer daar gekocht ben zeer te spreken over de sfeer en de aftersale in kan dit iedereen aanraden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als nieuwe klant heb ik nog te weinig ervaring met uw bedrijf.Maar tot nu toe is mijn ervaring uitstekend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bestaat nog een bedrijd waar je als klant behandeld wordt. Super vriendelijk, behulpzaam en goede kwaliteit.\r\nHelemaal top\r\n

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 14 jaar dubben of een T@b iets voor ons zou zijn, nu de knoop doorgehakt en voor het nieuwe model gegaan. Waar ik wel net in kan staan, dankzij de verhoogde daklijn van het nieuwe model. Meerdere aanbieders bezocht, en de keuze is gevallen op dit bedrijf, vanwege de kennis over en ervaring met het product, de bereidheid om eindeloos veel vragen de beantwoorden en de sympathieke ontvangst.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een tevreden klant