Fantastische service bij aankoop occasion

Wij zijn erg blij met de aankoop van de mooie Mercedes C 180 die wij bij jullie hebben gekocht . Heino Oosterhout neemt nog echt de moeite om naar de klant te luisteren en als het mogelijk is hier in mee te gaan. Hij heeft voor ons veel dingen voor elkaar gekregen waar wij erg mee zijn geholpen, denk aan de onderhoud historie. Verder is de auto uitermate netjes afgeleverd , tot in de puntjes gepoetst tot en met de motorruimte. Eerlijk gezegd is dit in deze tijd een verademing in de wereld van de gebruikte auto’s waar het vaak gaat om snel te verkopen met minimale inzet en maximale winst. Gelukkig gaat het bij v.d. Heuvel anders en bestaat er nog echt (ouderwetse) service met tijd voor de klant. Wij vonden het hele aankoop proces uitermate bevredigend en relaxt en zijn jouw daar erg erkentelijk voor. Wij zullen in de toekomst nog wel wat vaker richting Druten gaan en weten v.d. Heuvel te vinden. Kortom Heino, het was prettig zaken doen, bedankt,

Eerlijk en betrouwbaar, goede auto geleverd.

Onlangs kocht ik via het internet van dit bedrijf een auto. Afgezien van een kleine communicatie fout is het gehele proces uitstekend verlopen. De auto is kwalitatief zoals toegezegd en is netjes in Maastricht afgeleverd. Kortom: een betrouwbare garage met een goede service.

Supergarage!

Eerlijke en vakkundige garage. Komen hun afspraken voor 100% na.

Super bedrijf en zeer en zeer vriendelijk

Vorige week een auto gekocht bij deze firma.netjes geholpen en alles netjes uitgelegd.na een week de stabilisator stang gebroken terug gegaan en word netjes gemaakt echt een prima service ik raad ook zeker aan om is te gaan kijken bij deze man voor een auto

prima garage

netjes behandeld

Beter kan echt niet

Twee zeer vriendelijke & nette garagehouders, Na een goed gesprek overgegaan tot koop van een zeer nette occasion . Zeer vriendelijk super correct en zeer naar tevredenheid geholpen. Voor de volle 100 procent aan te bevelen. Nemen ruim de tijd en leveren een auto in perfecte staat en geheel volgens overeengekomen afspraken....... Ik kan me geen betere garagehouder wensen! Perfecte service Tot onze verrassing nog een heerlijke vlaai bij aflevering van de wagen. Gepost door John Blom

Fantastische service bij aankoop occasion

Zowel bij ons eerste telefonische contact als later bij het persoonlijke contact hebben wij ons op ons gemak gevoeld als het gaat om tot een deal te komen. Wij kwamen uiteindelijk op een bedrag uit dat voor ons haalbaar was. De levering, een week later, nadat de auto een beurt heeft gehad en cosmetisch spic en span was gemaakt, was werkelijk perfect. Ook voor de uitleg van de verschillende mogelijkheden werd de tijd genomen en omdat we om weer thuis te komen een rit voor de boeg hadden van bijna 100 km had de verkoper ipv de gebruikelijke ¼ tank voor de helft gevuld. Dat noemen we nou: meedenken! Uiteindelijk werd met een bloemetje de nieuwe aankoop nog even luister bijgezet. Het was plezierig zaken doen Heino Oosterhout!

Mijn langgekoesterde droom is na heel veel jaar werkelijkheid geworden. Een sportwagen cabrio. Na veel zoeken ben ik terechtgekomen bij garage van den Heuvel en ik had geen betere plek kunnen wensen om mijn droom te realiseren. Heino Oosterhout heeft ons fantastisch geholpen en samen met zijn collega\'s gezorgd dat ik met een hele mooie goed rijdende Fiat barcketta naar huis ben gereden. De auto is door de vakkundige medewerkers van deze garage met liefde rijklaar gemaakt. Als klap op de vuurpijl kreeg ik zelfs een bos bloemen. Deze beleving maakt dat ik met heel veel plezier terug kijk op de aanschaf van mijn droomauto! Wat een geweldige service, vakkennis en vriendelijkheid! Dank!

We hebben onze fiat niet bij Johan gekocht, maar als we wat nodig hebben hoeven we maar te bellen en het wordt snel en netjes geregeld. Voorbeeld ; nieuwe gordelinsteker nodig, netjes prijsopgave en aangezien hij toch in de buurt was kwam Johan het ding maar even langsbrengen. Da\' s old skool service. Top bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte materialen, hoge rekeningen. Na een klacht wordt er niet gereageerd.

Buitengewoon tevreden over het bedrijf: persoonlijk en terzakekundig. Je bent als klant geen nummer.

Gebruikelijke beurten en recentelijk garantie kwestie. Initiatief zelf nemend, uitmuntende klantvriendelijkheid. Ervaring van ruim 30 jaar

Prima. Altijd vriendelijk en doen ook alleen wat nodig is aan de auto!

Erg klantvriendelijk. Goede service.

Dit bedrijf staat voor eerlijkheid deskundigheid en betrouwbaar

Zoals altijd naar tevredenheid geholpen bij het onderhoud. Onderdelen die nog goed zijn, worden niet onnodig vervangen.

Zeer zorgzaam, zorgvuldig, vriendelijk en gastvrij.

Ervaringen zijn goed. Behulpzaam en altijd een andere auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

2 autoos al jarenlang in service en aankoop