Klantgericht en goede service

Ik heb hier een Mazda CX-3 occasion gekocht op 13-01-2024. Wij zijn er goed en prettig geholpen door adviseur Sten. Autopunt Van Herpen heeft onze Mazda eind vorig jaar geinporteerd uit Duitsland. De volledige documentatie en onderhoudshistorie was aanwezig en de auto is erg goed gepoetst bij aflevering. Wij zullen Autopunt van Herpen in Berlicum dan ook zeker aanbevelen bij anderen. Vriendelijke groet, Tobias en Anne, Cuijk NB

Vriendelijk personeel

Zijn heel eerlijk. Had een apk en kleine beurt afgesproken. Werd gebeld dat de kleine beurt tot volgend jaar kon wachten omdat ik te weinig kilometers had gereden. Top van het bedrijf.

Plezierige klantgerichte communicatie.

Trekhaak onder mijn wagen laten zetten en zeer goed verlopen. Deze gekocht via trekhaak.nl en bij meerdere zaken hier na aanvraag geen reactie op gehad. Van Herpen reageerde correct en conform gemaakte afspraak.

Prima geholpen

Vriendelijk, altijd meedenken, goede prijs bij inruil

dik tevreden

Allers naar wens verlopen vriendelijke mensen een aanrader

Heb geen klachten

Altijd alles netjes gemaakt en zo niet kun je over leggen

Top service!

Fijn dat er goed wordt meegedacht bij de aanschaf van een andere auto. Bij problemen met de auto, klein of groot, wordt snel alles gerepareerd door vakkundige mensen. Als naar een andere auto wordt gezocht en deze staat niet op de site, kan Autobedrijf van Herpen heel snel het gewenste model beschikbaar maken via hun uitgebreide netwerk van dealers.

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Zeer tevreden over de werkwijze. Nooit problemen, goede service.

Persoonlijk, eerlijk en kundig

Met een persoonlijke benadering altijd vriendelijk worden geholpen. Mochten er tijdens onderhoud onverwachte gebreken worden geconstateerd wordt in overleg naar een passende oplossing gezocht. Als onderhoud onnodig zou zijn, laten ze dat eerlijk weten. De auto rijdt als een zonnetje na het uitgevoerde onderhoud.

Top auto

Mooie auto gekocht. Erg vriendelijke mensen

Vriendelijk en professioneel goede service

Goede service vriendelijke mensen en goed werk wordt er geleverd

Heel erg vriendelijk en open, geen gladde verkoop praatjes

Wij zijn erg te spreken over Autopunt Van Herpen en hoe wij door Sten zij geholpen bij de aanschaf van onze Hyundai Tucson. Sten reageert snel, is erg vriendelijk en open. Qua inruil werd er een eerlijk en reëel bedrag geboden voor onze Audi. Aflevering van de auto netjes en ook volgens afspraak.

Goede ervaring en prettig geholpen.

De inruilprijs voor mijn oude auto was denk ik redelijk. De nieuwe 4-jarige auto zag er top uit bij aflevering. (klein detail en pas later bemerkt: de ruitenwissers waren zeker aan vervanging toe).Verder ook na de levering heel prettig en uitgebreid antwoord op mijn telefonische en schriftelijke vragen per mail. Kreeg daarmee ook zeker de indruk dat zij streven naar tevreden klanten. Kortom : goede ervaring met de firma Autopunt van Herpen.

positief

Goede afhandeling

Als altijd goed en snel

Aanbevelenswaardig

Top Bedrijf!

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Beste service voor je auto

Hele goede ervaring met deze zaak. Voor een goede auto, en eerlijke goede service moet je bij van Herpen zijn! Voor mij de moeite waard, om een eindje voor te rijden. Top!

Je kan het je niet beter wensen!

Deskundig hersteld en vervolgens duidelijk geïnformeerd over de reparatie. Zeer tevreden!

Correcte en prima service en uitvoering werkzaamheden

Zie boven

Fantastisch bedrijf met goed gevoel voor de klant

Bij dit bedrijf is de aankoop ervaring van een auto op z’n Brabants: gemoedelijk en persoonlijk.

Goed en snel geholpen en vriendelijk personeel

Waren alle bedrijven maar zo servicegericht

Gewoon “ouderwets” goed

Prima service en klantvriendelijke behandeling

Fijn bedrijf, voelt heel vertrouwd.

een fijn bedrijf waar je je ook echt klant voelt. zeker ook qua onderhoud en reparatie van onze auto's. Ze proberen echt met je mee te denken en zijn open en eerlijk qua advies.

Een fijne garage, goede service.

Service is goed, snel en netjes.