Klantvriendelijk

Mijn ervaring met het bedrijf is, dat zij klantvriendelijk is en vandaar uit kwaliteit wil leveren en oplossingen zoekt om de klant zo goed mogelijk een fijne reis te garanderen.

Belachelijke klantenservice!

Een paar vragen over auto verhuur. Meneer vond het te lang duren en praat zo door me heen! Erg respectloos bedrijf! Dat we moeilijk doen over n paar euro’s. Terwijl ik hem extra geld aanbied als die geld nodig heeft. Het gaat om het principe niet om geld. Deze man begrijpt dat niet en praat zo door me heen. En sluit af met je hebt nog 1 minuut om te praten dan hang ik op.

Jammer, zulke reviews. De werkelijkheid is dat wij heel soms bij een huurklant argwaan krijgen. Mevrouw "draaide" vele malen in het telefoongesprek en maakte van elk onderwerp een discussie. U wilde met directe ingang, gedurende een week, een middenklasse auto huren om een familielid uit Oostenrijk op te halen die daar gestrand was. Helaas hadden wij slechts 2 dagen een kleine huurauto ter beschikking. "Dat lukt wel" was uw reactie. Toen het over de borgbetaling ging wilde u deze niet betalen en gaf u aan dat een kennis van u nooit borg hoefde te betalen bij ons bedrijf. Nadat wij u mede deelden dat dit onmogelijk was bleef u maar doorpraten waarbij wij volgens u geen verstand van zaken hadden etc. Wij hebben u uiteindelijk dan ook verzocht het gesprek te beëindigen. U weigerde hier gehoor aan te geven waarna wij vriendelijkheidshalve hebben aangegeven u nog 1 minuut aan te willen horen maar dat wij u geen auto konden verhuren.

Goede en snelle service en klantvriendelijk

Ik huur regelmatig een auto bij Heersmink. Van reservering tot bevestiging per email gebeurt het binnen 2 minuten. Top. Ook de afhandeling na terugkomst en terugstorten van de borgsom is ook erg snel. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Prettig zaken gedaan

Occasion gekocht. Prima auto met een eerlijk verhaal.

Helemaal top

Had met spoed auto nodig, dezelfde dag een auto kunnen huren. Fijne huurauto. Aardige.mensen

top

heel goed en makkelijk. volgende keer weer !!!

Top service en fijne auto's!

Top service en fijne auto's!

Aardige mensen. Goede bakwagen

Super service n dikke 10

Betrokken deskundige vaklui. Service zeer hoog in het vaandel. Was mijn fiat n maandje kwijt stond gelijk n leenauto klaar voor me. Voor deze garage rij ik graag wat kilometertjes.

supervriendelijk, persoonlijk, efficiënt.

Ik huur vaker een auto bij Heersmink, en ik kan niet anders zeggen dan: wat ben ik blij dat ik bij dit autoverhuurbedrijf terecht ben gekomen.

Helemaal oké

Prima no nonsens

Geweldig.

Ik kwam onverwacht met een kapotte lamp. Werd direct op een vriendelijke wijze geholpen en de lamp is vakkundig gemaakt.

Goede service. Nooit problemen gehad

service altijd voorop

Even een lamp vervangen, even de winterwielen monteren, enz. Altijd klaar staan en altijd even vriendelijk. Kennis en kunde voorop. Advies is altijd gratis maar wel ter zake doende. Ik ben heel tevreden.

In ruim tien jaar als vaste klant nooit teleurgesteld.

De buitenkant van het bedrijf imponeert als eenvoudig. Geen overspannen drukdoenerij (waarvan de kosten op de klant worden afgewenteld). Je wordt vriendelijk en dienstbaar ontvangen, ook zonder afspraak. Na een inspectiebeurt altijd een gedegen advies, niet met het oog op de kassa, maar op behoud van vertrouwen.

geweldige persoonijke service

staan onmiddellijk voor mij klaar

top

Niks mis mee

Top service!

Elke keer afspraak is afspraak en dat is wat klanten willen, top.

Zeer goede service

Er wordt meegedacht in goede oplossingen en zijn zeer klantgericht.

Super service!

Super service, vriendelijk personeel!

Altijd klantvriendelijk

Ze denken altijd mee over wat de beste oplossing is en komen met goede prijs/kwaliteit voorstellen.

Alles netjes en vlot geregeld !!

Nette auto .. super service .. snel geregeld

altijd uitstekende service

Na een aanrijding waar mijn auto Total los gereden werd weer een Dacia Duster gekocht. Nu bij Heersmink. Werden professioneel en vooral vriendelijk geholpen door Daan. Deze verkoper was nog in opleiding maar daar was niets van te merken. Door de corona werd de auto thuis afgeleverd. Perfect. Na 1 rit haperde de accu. Werd direct vervangen voor een nieuwe. Verder een fijne auto waar we veel plezier van hopen te hebben. Daan nogmaals dank voor je fijne hulp en adviezen.

GEWELDIG, Heersmink ontzorgd compleet

Het gehele team van Heersmink denkt op alle fronten mee met de client die op dat moment van de toegebrachte schade aan zijn auto al ziek genoeg is. Geweldig, ze verdienen van mij een 10++ Hartelijk dank allemaal !!!

Gelreweg 2

3843 AN Harderwijk