Gewoon toppers!

Kom er al jaren en nooit problemen gehad. Nu tijdelijk een busje gehuurd en ook dit was wederom top! Dankjewel!!

Goede service.

Goede service en wordt altijd vriendelijk geholpen. Duidelijk overleg qua reparatie kosten en doen wat ze beloven.

Zeer hulpzaam, nooit problemen gehad en heel vriendelijk.

prima!

keurig bedrijf, komt de afspraken altijd na. fijne mensen goede prijs kwaliteitsverhouding

Altijd correct en keurige huur-bus

Ondanks dat de gewenste bus niet beschikbaar bleek, heeft Wilhelm bij een ander bedrijf een bus geregeld zodat onze verhuizing gewoon door kon gaan. Keurig geregeld en prettig contact aan de balie.

fantastisch

kom regelmatig en er is altijd een auto beschikbaar en als de a of b categorie vol is wordt er wel wat geregeld

Zeer persoonlijke en goede service

Wij komen al jaren bij Heersmink voor onderhoud en soms huren, en de service is altijd top en zeer persoonlijk. Ze kennen je een staan altijd vriendelijk voor je klaar.

Top service!

Snel geregeld en goed van vertrouwen!

Als altijd: goed!

De auto die ik had gereserveerd was nog niet terug, en dus kreeg ik zonder meerprijs een luxere auto mee!

Uitstekende service.

Uitstekende service en altijd eerst even overleg als er zaken vervangen moeten worden. Vervangend vervoer altijd netjes voor elkaar.

prima service

stond keurig een leenauto klaar en zodra de auto klaar was kon ik hem weer omruilen

Vakkundig snel meedenkend met de klant top.

Sinds december 2012 al klant mijn Seat Cordoba daar gekocht en ieder jaar de onderhoudsbeurt met APK laten uitvoeren altijd netjes behandeld. Klantvriendelijk personeel altijd even tijd voor een luisterend oor of een praatje en een bakje koffie ☺ Super bedankt op en top begrip voor de klant. Gr Johan.

Snel adequaat en goede prijs kwaliteit verhouding vriendelijk personeel met verstand van zaken

Kennis, tempo, duidelijkheid, terugkoppeling, praktisch (dichtbij, vervangend vervoer)

Zie hierboven

Ik wordt altijd goed geholpen

We worden altijd goed en snel geholpen. We hebben de volste vertrouwen in hun!

Professioneel

Ik huur hier regelmatig en wordt altijd vlot, vriendelijk en professioneel bediend.

Klantvriendelijk en meedenkend

Uitstekende service. Denken altijd mee en prettig persoonlijk contact.

Prima verhuurbedrijf

Zowel zakelijk als prive een onderneming waar je prima personeneauto's cq bussen kunt huren. We hebben hier goede ervaringen mee.

Snel

Het was mogelijk om binnen een uur een bestelbus te huren en op te halen. Prima contact.

Klantvriendelijk

Mijn ervaring met het bedrijf is, dat zij klantvriendelijk is en vandaar uit kwaliteit wil leveren en oplossingen zoekt om de klant zo goed mogelijk een fijne reis te garanderen.

Belachelijke klantenservice!

Een paar vragen over auto verhuur. Meneer vond het te lang duren en praat zo door me heen! Erg respectloos bedrijf! Dat we moeilijk doen over n paar euro’s. Terwijl ik hem extra geld aanbied als die geld nodig heeft. Het gaat om het principe niet om geld. Deze man begrijpt dat niet en praat zo door me heen. En sluit af met je hebt nog 1 minuut om te praten dan hang ik op.

Jammer, zulke reviews. De werkelijkheid is dat wij heel soms bij een huurklant argwaan krijgen. Mevrouw "draaide" vele malen in het telefoongesprek en maakte van elk onderwerp een discussie. U wilde met directe ingang, gedurende een week, een middenklasse auto huren om een familielid uit Oostenrijk op te halen die daar gestrand was. Helaas hadden wij slechts 2 dagen een kleine huurauto ter beschikking. "Dat lukt wel" was uw reactie. Toen het over de borgbetaling ging wilde u deze niet betalen en gaf u aan dat een kennis van u nooit borg hoefde te betalen bij ons bedrijf. Nadat wij u mede deelden dat dit onmogelijk was bleef u maar doorpraten waarbij wij volgens u geen verstand van zaken hadden etc. Wij hebben u uiteindelijk dan ook verzocht het gesprek te beëindigen. U weigerde hier gehoor aan te geven waarna wij vriendelijkheidshalve hebben aangegeven u nog 1 minuut aan te willen horen maar dat wij u geen auto konden verhuren.

Goede en snelle service en klantvriendelijk

Ik huur regelmatig een auto bij Heersmink. Van reservering tot bevestiging per email gebeurt het binnen 2 minuten. Top. Ook de afhandeling na terugkomst en terugstorten van de borgsom is ook erg snel. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Prettig zaken gedaan

Occasion gekocht. Prima auto met een eerlijk verhaal.

Helemaal top

Had met spoed auto nodig, dezelfde dag een auto kunnen huren. Fijne huurauto. Aardige.mensen

top

heel goed en makkelijk. volgende keer weer !!!