Betere service kun je niet wensen.

Woorden schieten te kort.

Zeer vriendelijk, helpen je heel goed en goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik ga hier al 4 jaar om te huren en kan geen reden bedenken dat niet meer te doen.

Top bedrijf

Altijd goed en behulpzaam

Goede service en fijne auto

Zoals altijd wordt ik vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en is de medewerker heel behulpzaam zodat ik op korte termijn over een passende auto kan beschikken. Halen en brengen in overleg. Ik ben er weer blij mee!

Top service, super bedrijf.

Ik had een auto voor een week gehuurd en één belletje halverwege de week was genoeg om de huurperiode twee dagen te verlengen. Hele vriendelijke medewerkers die meedenken zonder opdringerig te zijn, een prima auto en een goede prijs. Ik ben rondom tevreden en kom hier graag terug als ik weer eens een auto nodig heb.

Fijne auto, goede service, geen gedoe

Dankzij de goede service heb ik geen enkele behoefte aan een eigen auto. Ik ben vaste klant, de auto's zijn altijd in orde, de afhandeling van reservering, ophalen, inleveren en betalen loopt altijd soepel. En de rest van het jaar geen vaste lasten en gewoon met het OV.

Goede sferen

Fijne bejegening, uitstekende service, goede werkruimtes, goede sfeer.

Vakkundig en prettig in de omgang.

Vakbekwaam personeel. Vriendelijk en hulpvaardig. Oplossingsgericht.

Wilhelm, Is “next level” gegaan om een bus te fixen voor ons. Wetend dat we een lange rit voor de boeg hadden, hebben ze zelfs de bus nog helemaal nagekeken voor wij hem in ontvangst namen. Communicatie door het hele traject was uitermate netjes. Dank!

Prima service en lekker makkelijk

Vertrouwen in de klant en deskundig met het oordeel en herstel.

Goede en betrouwbare service

Via via bij Heersmink Auto's terecht gekomen. Na dat Gerrit van de Ree bij de dealer al de historie van de auto had opgevraagd en deze met ons besproken had, hebben wij de opdracht gegeven om de auto namens ons te kopen. Gerrit had met ons besproken dat er wat onderhoud moest gebeuren, voordat hij de auto ging afleveren. Dit is ook gedaan, naar afspraak. Wij bevelen Autobedrijf Heersmink van harte aan!

Altijd vriendelijk en snel

Het dimlicht was stuk en er werd mij op gewezen dat ik altijd mijn mistlamp aan kon doen om veilig in het donker te rijden. Daar had ik zelf niet aan gedacht.

Topervaring!

We konden de bus die we gehuurd hadden een dag eerder ophalen (tegen kleine vergoeding) waardoor we de dag zelf lekker vroeg konden vertrekken! Geweldige bus, lekker ruim voor ons gezin met opa en oma erbij. Kortom een hele goede reis gehad

Snel, denken mee en flexibel!

Door ongeval hadden we met spoed een vervangende auto nodig. Een personenauto was niet meer beschikbaar en kregen een combi mee. Ook verlengen was geen probleem. Dank jullie wel voor deze fijne service.

Gewoon toppers!

Kom er al jaren en nooit problemen gehad. Nu tijdelijk een busje gehuurd en ook dit was wederom top! Dankjewel!!

Goede service.

Goede service en wordt altijd vriendelijk geholpen. Duidelijk overleg qua reparatie kosten en doen wat ze beloven.

Top service

Zeer hulpzaam, nooit problemen gehad en heel vriendelijk.

prima!

keurig bedrijf, komt de afspraken altijd na. fijne mensen goede prijs kwaliteitsverhouding

Altijd correct en keurige huur-bus

Ondanks dat de gewenste bus niet beschikbaar bleek, heeft Wilhelm bij een ander bedrijf een bus geregeld zodat onze verhuizing gewoon door kon gaan. Keurig geregeld en prettig contact aan de balie.

fantastisch

kom regelmatig en er is altijd een auto beschikbaar en als de a of b categorie vol is wordt er wel wat geregeld

Zeer persoonlijke en goede service

Wij komen al jaren bij Heersmink voor onderhoud en soms huren, en de service is altijd top en zeer persoonlijk. Ze kennen je een staan altijd vriendelijk voor je klaar.

Top service!

Snel geregeld en goed van vertrouwen!

Als altijd: goed!

De auto die ik had gereserveerd was nog niet terug, en dus kreeg ik zonder meerprijs een luxere auto mee!

Uitstekende service.

Uitstekende service en altijd eerst even overleg als er zaken vervangen moeten worden. Vervangend vervoer altijd netjes voor elkaar.