Eerlijk en behulpzaam

De inruil en koop van de nieuwe auto is op een eerlijke en heldere manier gebeurd. Zij zijn behulpzaam geweest in de afhandeling en geven je de tijd om alle zaken goed door te nemen en te overwegen. Nogmaals dank voor de service.

Prima service!

Goede duidelijke communicatie en vriendelijke service.

Perfect!

Uitstekende informatie over de status van de auto en het te plegen onderhoud en en bij behorende kosten. Ook het vervangend was conform afspraak aanwezig. Al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant

Betrouwbaar , op tijd, transparant

zie boven

Beurt en bandenwissel: ik kon erop wachten in de gezellige showroom.

Prima vakmensen, goede service. Vriendelijke ontvangst en adequate informatie door de manager.

Snelle goede service

Koppeling kapot. Goed gerepareerd voor redelijke prijs.

Vriendelijk en snelle service

Deze garage zal ik zeker aanbevelen

was goed

een snelle service en de beste kandisie dat zie je nergens meer auto achtuur gebracht remblokjes vervangen en kwartvoorelf kon ik hem alweer ophalen een supere service bedankt compliment aan je personeel ga zo door

Zeer klantvriendelijk

Prima geholpen

Fijn bedrijf, kwamen auto halen en brengen ivm Corona virus

Goed zoals altijd

Persoonlijke aandacht en goed en betrouwbaar advies

Heel erg tevreden.

Persoonlijke en technische dienstverlening is uitstekend.

Een heel goed autobedrijf

Zeer goede service en niet te duur. Staan altijd voor je klaar.

Al jaren kkant

Ook al is de afstand vergroot, blijven wij klant.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Klantvriendelijk Betrouwbaar Men denkt met je mee Geven goede adviezen Reparaties altijd tot tevredenheid uitgevoerd

Prima garage

Allemaal vakmensen en eerlijk

Vriendelijk, realistisch.

Goed geholpen met vooraf een duidelijke calculatie. Daarnaast zeer klantvriendelijk!

Uitstekenden service

Heel vriendelijk en vakkundig bedrijf

Vriendelijke en goede service

Goede dienstverlening plus dito afspraken.

Uitstekende service en vakmanschap!

Prima garage waar men nog met je meedenkt en waar service nog is zoals je hoopt!

Helder en vriendelijk vakmanschap!

Vakmanschap met een glimlach! Reële prijzen en vakkundig werk. Als er meerkosten zijn word daar altijd over gebeld en overlegd of het nodig is.

Helemaal top

Eerlijk bedrijf en zeer vriendelijk.

De service is echt heel goed. Heel vriendelijk, staan altijd voor iedereen klaar, en zoeken altijd naar oplossingen. Voor mij geen andere garage.

Vriendelijk en professioneel

Klant en service gericht bedrijf

Al een aantal jaar maak ik gebruik van het autoplan. Werkt perfect. Tevens wordt er klant en service gericht gewerkt. Aanrader.

Nessenweg 11 2995 DA Heerjansdam

078 677 136 6