Fijne betrouwbare garage

Ik ben van origine en door menig ervaring een wantrouwend persoon als het om autogarages gaat, maar ik lever al een aantal jaar mijn auto af voor de beurten en bandenwissels. Tot volle tevredenheid en met een gevoel van vertrouwen.

Prettige persoonlijke benadering

Garage met begrip voor de klant. Vriendelijke mensen die hun klanten (en hun auto) kennen.

Fijn !

Altijd netjes geholpen

Super service

Goed, service en klantgericht autobedrijf

Medewerkers staan altijd klaar voor een advies en passende oplossing en hulpverlening. Klant wordt betrokken bij alle reparaties en vakkundig geadviseerd.

afspraken zijn nagekomen

Uitstekende en persoonlijke service

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen.

snelle en goede hulp

snelle en goede hulp

Prima autobedrijf

prima autobedrijf, kom hier al jaren...wordt altijd snel en vakkundig geholpen en in nood staan zij ook altijd voor je klaar

Fijne garage, ik kom er al jaren

Voor APK's, kleine- en grote beurten, bij deze garage word ik al jaren uitstekend geholpen. Laatst hebben ze nog een spoedreparatie uitgevoerd op de dag voor vertrek van onze vakantie, terwijl ze eigenlijk volgeboekt zaten.

Goede sercvice ..... Auto weer tip top in orde

100% tevreden

Prima niets mis mee

Goed bedrijf en klantvriendelijk.

Fantastische geholpen

Ik kwam met een motorstoring even “aanwaaien” werkplaats vol, maar er was gewoon wel even tijd. Top service !

Perfecte service rustig snel en vakkundig.

Goeie en net garagebedrijf met service vakkennis en rust hoog in het vandel. Wat wil je nou nog meer

Vakkundig mijn mover gemonteerd. ( ONDER CARAVAN)

Vriendelijk geholpen en caravan netjes opstaat gezet prima service

Vriendelijk en kundig geholpen

Heb mijn auto hier gebracht voor een diagnose en reparatie onder garantie van autogarantie.nl. Bij zowel de diagnose en reparatie zelf kon ik wachten. Vriendelijk personeel, snel geholpen en uitstekende reparatie en advies.

We worden altijd prima en eerlijk geholpen met het onderhoud van onze auto's.

We worden altijd prima en eerlijk geholpen met het onderhoud van onze auto's. We zijn dan ook al jaren klant. Via mijn vader die ook jaren klant is geweest. Er wordt altijd keurig vooraf gebeld over de kosten van het onderhoud om weer door de APK-keuring te komen. Ook het Auto-onderhoudsplan bevalt goed. Zo kunnen we een deel van de kosten spreiden over het hele jaar.

Ptima

Aardig en vakkundig

Beste garagebedrijf wat er is

Ondanks dat de mensen het heel druk hebben werd mijn auto snel en vakkundig gerepareerd. Ik kan al tientallen jaren vertrouwen op uitstekende dienstverlening.

Netjes geholpen

Netjes geholpen en volgens plan uitgevoerd

Gewoon goed

Snel en vakkundig geholpen

Prima garage bedrijf

Wordt prima geholpen

Ik ben al een aantal jaren met de goede gewoonten van deze automobiel bedrijf, ik ben er zeker tevreden over,